Forum

Reacties

Picture of the Day

The Reality XIII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

11-04bobtje
05-04emre053
04-04markie
04-04miranda1993
02-04WaZzaa

Ads

Platinum sponsors:

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

vervoer the reality XIII gevraagd

Forum Index » The Reality Algemeen » vervoer the reality XIII gevraagd
vervoer the reality XIII gevraagd Nieuw topic Post reply
Posts 1 - 5  
{NWMB} SilentCry
Geplaatst op zondag 24 juni 2012 om 22:51

Hallo mensen,

Ik vroeg me af of er nog mensen rondom Enschede ofzo naar the reality XIII gaan? Wij zoeken eigenlijk nog vervoer voor 2 of 3 personen inclusief pc etc. (wij hebben een beste uitrusting mee)

Wij zijn bereid benzine te betalen. (taxi zou ons honderden euro's kosten)

Wij komen uit Denekamp en Ootmarsum. Ik vraag dit maar alvast mooi vroeg, anders moeten we alles op het eind nog regelen.

Dit zou onze eerste reality worden en ik vind het jammer als we niet kunnen gaan omdat ik van mijn ouders onze auto niet mee mag hebben.
hendrix
Geplaatst op zondag 24 juni 2012 om 23:23

hey nando ik zall marc kok eens vragen ik ben die jongen die toen ook op de nodlan waren uit losser
[CF] psychodad
Geplaatst op woensdag 27 juni 2012 om 21:59

Ik rij vanuit Zwolle met een paar vrienden en waarschijnlijk met meerdere auto's. Laat even weten of dit voor jou een optie is. Hoe sneller je reageert hoe sneller ik weet of ik ook inderdaad 3 man extra mee krijg. (p.s. ik ga geen hele tuinstoelen-sets vervoeren)

Ik probeer vrijdag rond 14:00 uur te gaan rijden vanuit Zwolle

Het leven is een doffe aaneenschakeling van rampen. Een oceaan vol ellende met daarin een paar langzaam wegzinkende eilandjes van hoop. Maar verder is alles goed
[CF] psychodad
Geplaatst op woensdag 27 juni 2012 om 22:01

probeer ook de carpool plek op de site eens. http://thereality.nl/carpool/19/

Het leven is een doffe aaneenschakeling van rampen. Een oceaan vol ellende met daarin een paar langzaam wegzinkende eilandjes van hoop. Maar verder is alles goed
{NWMB} SilentCry
Geplaatst op donderdag 28 juni 2012 om 13:50

ziet er interessant uit, ik zal eens overleggen. Ik laat het je binnen een paar dagen weten.

Posts 1 - 5  
Nieuw topic Post reply