Posts 1 - 5 | |
| Hallo mensen,
Ik vroeg me af of er nog mensen rondom Enschede ofzo naar the reality XIII gaan? Wij zoeken eigenlijk nog vervoer voor 2 of 3 personen inclusief pc etc. (wij hebben een beste uitrusting mee)
Wij zijn bereid benzine te betalen. (taxi zou ons honderden euro's kosten)
Wij komen uit Denekamp en Ootmarsum. Ik vraag dit maar alvast mooi vroeg, anders moeten we alles op het eind nog regelen.
Dit zou onze eerste reality worden en ik vind het jammer als we niet kunnen gaan omdat ik van mijn ouders onze auto niet mee mag hebben. |
| |
| hey nando ik zall marc kok eens vragen ik ben die jongen die toen ook op de nodlan waren uit losser |
| |
| Ik rij vanuit Zwolle met een paar vrienden en waarschijnlijk met meerdere auto's. Laat even weten of dit voor jou een optie is. Hoe sneller je reageert hoe sneller ik weet of ik ook inderdaad 3 man extra mee krijg. (p.s. ik ga geen hele tuinstoelen-sets vervoeren)
Ik probeer vrijdag rond 14:00 uur te gaan rijden vanuit Zwolle
Het leven is een doffe aaneenschakeling van rampen. Een oceaan vol ellende met daarin een paar langzaam wegzinkende eilandjes van hoop. Maar verder is alles goed |
| |
| probeer ook de carpool plek op de site eens. http://thereality.nl/carpool/19/
Het leven is een doffe aaneenschakeling van rampen. Een oceaan vol ellende met daarin een paar langzaam wegzinkende eilandjes van hoop. Maar verder is alles goed |
| |
| ziet er interessant uit, ik zal eens overleggen. Ik laat het je binnen een paar dagen weten. |
Posts 1 - 5 |