Ik probeer het nogmaals via deze weg.
1,5 week geleden heb ik ook al een topic geopend en deze werd snel gesloten met de mededeling dat de prijzen dezelfde week opgestuurd zouden worden. Helaas tot op de dag van vandaag hebben wij niets ontvangen.
Graag wil ik een reactie hierover ontvangen aangezien er niet op tickets wordt gereageerd.
We hebben helaas wat vertraging opgelopen met het versturen omdat we moesten wachten op UPS. Aangezien we nooit wat versturen moest een klanten-nummer aangevraagd worden. Het klanten nummer is inmiddels binnen en we gaan maandag/dinsdag alle (21!) parketten versturen.
Tracking nummers worden verstuurd wanneer deze bekend zijn.
Goed om te weten wat de huidige status is van onze prijzen!
Wellicht een idee voor de komende LAN's om daar voor een status pagina beschikbaar te maken. Wij als spelers hebben namelijk geen idee hoe het er voor staat en wanneer wij wat kunnen verwachten. Hierbij vormt men een bepaalde beeldvorming die misschien geheel onterecht is.
In principe is het voor ons onacceptabel dat we prijzen moeten nasturen. We doen er alles aan om op de LAN alle prijzen te geven aan de winnaars. Helaas is dit nu voor in de eerste keer in de geschiedenis van The Reality verkeerd gegaan.
Je kunt ervan uitgaan dat het de volgende keer niet meer gebeurd.
Headsets + muis zijn verpakt en worden hopelijk morgen opgepikt door UPS. Ik zal de tracking nummers naar iedereen opsturen. De derde prijzen van CS/CSS verpak ik morgen.