Om het van mijn team maar even uit te leggen:
Wij (DD Kill Secured) waren het team waar een tijd op is gewacht binnen onze poul van de LoL compo. Dit kwam omdat 1 van onze members verplicht op dat moment een ronde moest spelen binnen de UT compo, of er anders uit moest stappen (duurde uiteindelijk wat langer door de servers van UT)
Eerst zijn we bij onze tegenstanders gaan vragen of het een probleem was. (geen probleem) Toen zijn we bij de admin gaan vragen. Was voor hem eigenlijk wel een probleem, maar als niemand er verder een probleem mee had kon het. Daarna hebben we nog met onze volgende tegenstanders gepraat, en met de tegenstanders van het team dat op ons zou moeten wachten.
GEEN van die teams gaf aan het een probleem te vinden! Daarom dat wij besloten hebben onze member die UT compo te laten spelen. Als was aangegeven dat het een probleem was, dan had hij de UT compo laten vallen. Hier hebben we lang over gepraat als team.
Maar ja, het was allemaal geen probleem, wij iedereen bedanken en onze excuses aanbieden. Uiteindelijk verslaan wij de tegenstanders vrij snel. En daarna gaan ze opeens moeilijk doen. Sorry dat ik het zeg, maar dat is gewoon zeuren omdat je na die wachttijd verloren hebt.
Hoop dat ik hiermee dingen duidelijk genoeg heb gemaakt.
Over de LoL compo voor de rest:
+ Hoe alles geregeld is
+ De sportiviteit van bijna alle teams.
+ De interesse van de spelers in elkaar (niet alleen vanwege hun mogelijke tegenstanders, maar gewoon voor de gezelligheid, we hebben veel mensen langs gehad om na te praten en zijn ook bij veel langs geweest)
Ik zeg goed gedaan Snake! Hij was zelfs de enige die eigenlijk niet wilde dat we zo lang wachtten, dus van voortrekken was absoluut geen sprake

Die compo ging op dat moment voor hem boven DDers