Forum

Reacties

18:53Bear Cat
00:00Addiction
11:14Kopen
15:57More?
13:27Cactus

Picture of the Day

The Reality XII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

Feedback The Reality XII - compos

Forum Index » Competities » Feedback The Reality XII - compos
Feedback The Reality XII - compos Nieuw topic Post reply
Posts 51 - 73   « 
GNN Shark
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 16:56

Dan ga ik ook nog verder voor de LoL compo:
- complimenten voor Snake, ondanks veel gedoe en gezeik vindt ik dat hij het goed heeft geregeld.
-bans en picks gedoe: niets speciaals...volgens mij zijn de meeste bans standaard via profile gegaan (behalve een paar cassio bans: daar hadden wij gewoon de pest aan.)
-kudo's voor Pentalicious; heel sportief opgevangen nadat Schijter besloot uit te slapen (zucht)
-mooie matches in de brackets, vondt het super tof te spelen

Verder niet veel op te merken eerlijk gezegd.
impurex
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 16:58

quote:
plons schreef @ 24-10-2011 00:50:
maar ja het is gbeurt mijn mening is dat er bij de lol compo te veel mis ging en dat de admin dit niet aankon in mijn mening de regels ook niet goed heeft uitgelegd en nageleefd hoop echt dat er volgend jaar een admin is die het aan kan en tot dan latersz

Leef je uit, wordt compo admin!

Minecraft en LoL compo waar ik aan meedeed waren super geregeld! Als ik een uur moet wachten doe ik dat, een noshow win is niet leuk en je bent er voor je plezier!
Thomean
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 17:21

Om het van mijn team maar even uit te leggen:

Wij (DD Kill Secured) waren het team waar een tijd op is gewacht binnen onze poul van de LoL compo. Dit kwam omdat 1 van onze members verplicht op dat moment een ronde moest spelen binnen de UT compo, of er anders uit moest stappen (duurde uiteindelijk wat langer door de servers van UT)

Eerst zijn we bij onze tegenstanders gaan vragen of het een probleem was. (geen probleem) Toen zijn we bij de admin gaan vragen. Was voor hem eigenlijk wel een probleem, maar als niemand er verder een probleem mee had kon het. Daarna hebben we nog met onze volgende tegenstanders gepraat, en met de tegenstanders van het team dat op ons zou moeten wachten.

GEEN van die teams gaf aan het een probleem te vinden! Daarom dat wij besloten hebben onze member die UT compo te laten spelen. Als was aangegeven dat het een probleem was, dan had hij de UT compo laten vallen. Hier hebben we lang over gepraat als team.

Maar ja, het was allemaal geen probleem, wij iedereen bedanken en onze excuses aanbieden. Uiteindelijk verslaan wij de tegenstanders vrij snel. En daarna gaan ze opeens moeilijk doen. Sorry dat ik het zeg, maar dat is gewoon zeuren omdat je na die wachttijd verloren hebt.

Hoop dat ik hiermee dingen duidelijk genoeg heb gemaakt.

Over de LoL compo voor de rest:
+ Hoe alles geregeld is
+ De sportiviteit van bijna alle teams.
+ De interesse van de spelers in elkaar (niet alleen vanwege hun mogelijke tegenstanders, maar gewoon voor de gezelligheid, we hebben veel mensen langs gehad om na te praten en zijn ook bij veel langs geweest)

Ik zeg goed gedaan Snake! Hij was zelfs de enige die eigenlijk niet wilde dat we zo lang wachtten, dus van voortrekken was absoluut geen sprake Die compo ging op dat moment voor hem boven DDers
schijter
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 17:27

Famm ik ben door me wekker geslapen het was niet de bedoeling maar ik ben idd blij dat pentalicious zo sportief was om gewoon te spelen
Sws leuk om mensen te ontmoeten of zelfs iemand die je al 4 jaar in je xfire lijst heb om die ineens te ontmoeten
[NHL] cloud145
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 18:00

Ik vond de LoL compo ook prima voor de eerste keer. Kon veel slechter in elk geval.

Ik ben alleen wel heel blij dat ik me niet voor andere compo's ingeschreven heb, want uiteindelijk bleek LoL absoluut niet te combineren met een andere compo. Zeker als je geen topteam hebt wat een ander team facerolled in 20 minuten, dan neemt alles gewoon veel tijd. Uiteindelijk is mijn team van 12.00 tot 18.15 (of nog later zelfs?) bezig geweest met de poule matches. Daar zat ook wel wat wachttijd in natuurlijk, maar ondanks dat zag ik geen opening om nog lekker QL te spelen bijvoorbeeld.

Ik denk dat de volgende keer wel iets strenger gekeken mag worden naar de starttijden, want op zich zat Snake er wel bovenop (iig kwam hij vaak bij ons team langs om ons te laten opschieten enzo) maar doorpakken met een default win gebeurde niet. Nu wil ik dat ook niet per se, ik speel veel liever, maar als je dik een uur op een team moet wachten dat gewoon andere dingen aan het doen is (en dan heb ik het niet over een andere compo!).. Dat is wel wat jammer.

Nou ja, meenemen naar de volgende keer zou ik zeggen. Ik vond het afgezien van een paar pijnpuntjes wel erg leuk om mee te spelen en andere spelers te ontmoeten. Sfeer was over het algemeen toppie En tja, zeiken over picks en bans ga ik niet doen. Dat kon iedereen doen via de profielen (werd tegen ons ook een keer gedaan, 3 bans en een first pick specifiek gericht tegen ons ).

Verder props voor Snake en zijn eerste keer LoL compo regelen.
DEVO fLASHZOR
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 18:08

Om alles voor ons in de LoL compo zo vlekkeloos mogelijk te laten lopen, gingen wij standaard een half uur voordat de match geplant stond even kijken of ze er waren, was dat zo; lekker pick/bannen en gaan spelen. Zo kan je zelf ook de compo een beetje draaiende houden. Dat een game 60 minuten duurt heb je gewoon in LoL, maar als je dan 10/20 minuten eerder gepickt/banned hebt, is dat niet zo'n probleem.
[NHL] cloud145
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 20:48

Dat is helemaal waar. Maar als je één zo'n lange game gehad hebt, of een beetje vertraging, dan is dat daarna gewoon niet meer in te halen. We hadden twee games waarbij we op een gegeven moment tijdens het spelen al zeiden: 'oke nu hadden we eigenlijk moeten beginnen met onze volgende match'. Dat speelt niet lekker.

Voor de rest heb ik het echt naar m'n zin gehad in de compo. Een leuk random team met nog een aardige prestatie ook (5e of 6e als ik mij niet vergis), terwijl we elkaar pas vrijdag voor het eerst spraken; laat staan met elkaar speelden.

Dus nog dikke thanks voor mijn lololololololol teammates, voor Android Elephants met de leuke games en de toffe gesprekken achteraf en nog naar alle andere spelers in de compo.
Lally
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 21:08

@CLOUD Mocht je nog eens online willen spelen add me gerust!
Xfire: bartlalleman
Summoner name: Helix Lally (Caitlyn, Ezreal etc! )
MSN: bartlalleman1992@hotmail.com

Cheers!
.яνм ScreaM
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 22:01
 Teh Sexyness
quote:
schijter schreef @ 24-10-2011 17:27:
blij dat pentalicious zo sportief was om gewoon te spelen

Niks van gemerkt, bij ons stond er ineens 0-0 en pentalicious gewonnen terwijl ze niet eens langs zijn geweest om te vragen om een match. lekker hoor

[img]http://i266.photobucket.com/albums/ii251/mumoflily/PC-gamers-unite.jpg[/img]
GNN Shark
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 22:35

quote:
ScreaM schreef @ 24-10-2011 22:01:
[...]

Niks van gemerkt, bij ons stond er ineens 0-0 en pentalicious gewonnen terwijl ze niet eens langs zijn geweest om te vragen om een match. lekker hoor

Amnesia vs Pentalicious? Hoorde dat dat zoieso allemaal vaag is gedaan door delay enzo...ik dacht dat die match al was gespeeld :S

Maar laten we back ontopic gaan: over hoe de competities waren en niet alleen over League of Legends
BlackNike
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 22:36

goed geregeld allemaal en netjes optijd.
voral een plusspunt was alle sportieve mensen die meededen aan de compo's.
heb niks op te merken over starcraft was gewoon leuk en heb er weer wat van geleerd.
de poker compo was gewoon lekker gezellig goed geregelde regels en vooral competatief.

overall super gezellig en reden om vaker te komen!!!
kKaltUu
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 15:15

TF2 compo was huilen met de pet op. default wins sproeide günter weit.
Wij hadden 4 tegenstanders:
-Amnesia Gaming
(Deze hebben we geholpen om TF2 voor 2 van hun spelers aan de praat te krijgen, helaas toch niet kunnen spelen)
-Dane's champions
(Tegen gespeeld, helaas duurde het 2 uur voordat alle problemen gefixt waren, en daarna hebben we 15 minuten gespeeld)
-Rose valley
(hadden 3 man op het roster, zijn niet bij ons geweest. Wij zijn wel bij hun geweest maar gaven niet thuis)
-Nivision (oid)
(2 man hadden problemen, proberen te fixen maar toch een default aan ons gegeven).

Alhoewel TF2 F2P is geworden, en de compo vorig jaar leuk was, is het dit jaar wat minder geweest. wij hebben onszelf wel kunnen vermaken, maar competatief gezien was het een minder jaar.
Ben nu wel binnen de TF2 community aan het ronselen voor meer teams volgend jaar.
Maar iig props aan Dane's en Amnesia dat ze toch moeite hebben gedaan om er wat van te maken

InKaos
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 20:49

quote:
ScreaM schreef @ 24-10-2011 22:01:
[...]

Oh waren jullie diegene die 2 uur lang alle 5 niet op jullie plaats zaten? Wij zijn genoeg langs geweest en in de gaten gehouden, wij moesten een volgende match en een van ons had sc2 compo met een zeer sterke kans op eerste te worden, sorry hoor maar er zijn grenzen ^^ ! We zijn echt 2 uur lang blijven kijken en hebben dit ook gemeld aan snake, volgends mij hebben we dit zo netjes mogelijk gedaan
InKaos
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 20:50

Met AMN hebben we het zelf prima geregeld trouwens, langsgegaan en we konden gelijk onze match nog spelen!
Phena
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 22:08

Volgend jaar moet Cassio een positieve ban krijgen. Om het gemis van dit jaar goed te maken.
GNN maffiossso
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 22:37

quote:
Phena schreef @ 25-10-2011 22:08:
Volgend jaar moet Cassio een positieve ban krijgen. Om het gemis van dit jaar goed te maken.

ik ga gewoon lekker die ban onthouden haha !
GP Loc0
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 07:54

CS1.6 was goed geregeld. Voor TM zou ik volgende keer luisteren naar compo admin. Full Speed was niet waar de grootste groep voor naar lan kwam. Begreep van Compo Admin dat jullie bepaald hebben dat het full speed werd.
Amn iBouncer
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 07:59

quote:
InKaos schreef @ 25-10-2011 20:50:
Met AMN hebben we het zelf prima geregeld trouwens, langsgegaan en we konden gelijk onze match nog spelen!

Nice!
Amn iBouncer
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 08:01

quote:
kKaltUu schreef @ 25-10-2011 15:15:
TF2 compo was huilen met de pet op. default wins sproeide günter weit.
Wij hadden 4 tegenstanders:
-Amnesia Gaming
(Deze hebben we geholpen om TF2 voor 2 van hun spelers aan de praat te krijgen, helaas toch niet kunnen spelen)
-Dane's champions
(Tegen gespeeld, helaas duurde het 2 uur voordat alle problemen gefixt waren, en daarna hebben we 15 minuten gespeeld)
-Rose valley
(hadden 3 man op het roster, zijn niet bij ons geweest. Wij zijn wel bij hun geweest maar gaven niet thuis)
-Nivision (oid)
(2 man hadden problemen, proberen te fixen maar toch een default aan ons gegeven).

Alhoewel TF2 F2P is geworden, en de compo vorig jaar leuk was, is het dit jaar wat minder geweest. wij hebben onszelf wel kunnen vermaken, maar competatief gezien was het een minder jaar.
Ben nu wel binnen de TF2 community aan het ronselen voor meer teams volgend jaar.
Maar iig props aan Dane's en Amnesia dat ze toch moeite hebben gedaan om er wat van te maken

Tnx srry dat bij 1 van ons TF niet te fixen was, volgend jaar beter!

Congratz..
Conimex
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 08:58

quote:
maffiossso schreef @ 25-10-2011 22:37:
[...]

ik ga gewoon lekker die ban onthouden haha !

ik zeg ban alle support! of teemo. just to keep it fun
[PEEN] ManBearPig
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 11:38

+ TMNF Compo is goed geregeld door Pinpoint.

- Banen waren ronduit droevig
- Pinpoint niks met alle feedback gedaan omdat er 10x door verschillende spelers bezwaar is gemaakt tegen de banen.

Im half man, half bear and half pig.
NiNjArz
Geplaatst op donderdag 27 oktober 2011 om 14:16

Cod4 compo:
De compo was op zich goed georganiseerd, alleen jammer dat in de poule fase tegen het andere team van onze organisatie moesten(HD'cM vs Atomic'HD). Hierdoor was de lol/spanning er van af, aangezien we al genoeg matches tegen dit team hebben gespeeld online en we de uitslag al zagen aankomen. anyway was wel een goede compo
-{S-51}- SamtheChemist
Geplaatst op vrijdag 28 oktober 2011 om 09:44
 Live your life & go BZRK!!!!
Ik zelf heb meegedaan aan de SC II compo die erg goed liep naar mijn mening. Geen op en/of aanmerkingen maar misschien is het wel een idee volgend jaar een team compo te houde (3v3, 2v2 of 4v4)?

Verder mijn complimenten!

[img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/samthechemist.png[/img]

Posts 51 - 73   « 
Nieuw topic Post reply