Forum

Reacties

18:53Bear Cat
00:00Addiction
11:14Kopen
15:57More?
13:27Cactus

Picture of the Day

The Reality XII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

Feedback The Reality XII - algemeen

Forum Index » The Reality Algemeen » Feedback The Reality XII - algemeen
Feedback The Reality XII - algemeen Nieuw topic Post reply
Posts 51 - 93   « 
korsakof
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 13:30

top lan.
++++ stoffe bandje's. echt geweldig. volgende keer meer bandjes zo ik na afloop nog een heele mee kan nemen naar huis.
+/- cruw moet echt veel duidelijker op sommige punten.
verder hadden ze het goed op regel. echt top.

admin edit: ontopic aub
[HOP] SilentSimon
Audio / Video
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 13:36
 Have you been hopped?
Alsof er een admin door het topic geraasd is....
+50 posts verwijderen slaat dus nergens op.
ontopic pls. Daar hebben wij als organisatie écht wat aan. Discussiëren over DD / LoL / kanker doe je maar in een ander topic en de compo topic.

http://www.hop-team.nl
Conflixx
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 13:59

quote:
Rufuze schreef @ 24-10-2011 12:51:
[...]

ik vond t er wel gezellig uitzien, ik liep langs een paar mannen zaten met 5 beeldschermen pormo te kijken er achter die beeldschermen 15/20 man opgesteld in een rijtje.

KOM JE DER OOK BIJ ZITTEN? riepen ze, haha geweldig!

En dan vervolgens met ze alle ff naar de wc... Nee ik vond het ook heel smerig.. Maar kon der ook wel weer om lachen, ergerde me er niet echt aan ofzo...

Vond de sfeer perfect hoorde aan alle kanten geschreeuw komen waardoor je echt een gevoel krijgt dat je op een LAN zit.

Mijn enige minpunt is het feit dat je nergens kon pinnen terwijl er op de site stond dat je je pin pas mee moest waardoor ik dacht dat het mogelijk was om te pinnen.
FRAGNATIX Dinges
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 14:03

quote:
SilentSimon schreef @ 24-10-2011 13:36:
...Discussiëren over DD / LoL / kanker doe je maar in een ander topic en de compo topic.

Beetje raar weer... Die discussie over DD en LoL vind ik ook wat zinloos in dit topic. Maar ik vind best dat er wat gezegd mag worden over het gedrag van een aantal mensen! Sterker nog, ik vind niet dat wij dit moeten doen, maar iemand van de organisatie of toezicht! Zoals ik al eerder zei: Die gasten die het nodig vinden om continue keihard met ziektes te schelden moet je gewoon per direct permanent verwijderen.

OOK DIT IS FEEDBACK!!!!!!!
[HOP] SilentSimon
Audio / Video
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 14:05
 Have you been hopped?
Klopt, maar die discussie liep volledig uit de hand. We lezen heus andere topics ook wel
En daarbij hebben wij / ik de verwijderde posts natuurlijk ook wel gelezen het gevolgd.

http://www.hop-team.nl
[NHL] cloud145
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 14:08

Tja goede LAN weer. Eigenlijk is het meeste al wel genoemd denk ik.

Mijn minpuntje was toch wel die muntjes; het maakte het voedsel (in elk geval gevoelsmatig) stukken duurder dan vorig jaar. Ik zit overigens verder niet met de praktische invulling; gewoon muntjes kopen en daarna eten. No problem. Maar de prijs vond ik wat minder.

Verder was de grote slaapzaal dit keer, afgezien van die boomsnoeiers, een stuk rustiger. Geen gebral, gelal en andere onzin. Toppie dus.

Temperatuurissues van zaterdag is al het nodige over gezegd, maar dat lijkt me ook moeilijk op te lossen. De warmte van de middag kwam op mij over als overcompensatie van de kou van 's morgens. Maar even je trui uit en het was prima te doen. Zweten deed ik toch wel in die LoL compo (hey Conflixx! ).

Het geschreeuw mocht ook wel wat minder vond ik, maar daar doe je lastig wat aan denk ik. Snap best dat je wilt schreeuwen als je een match wint, of een compo, (of FB tegen DDesports? ) maar asjeblieft niet elke ronde Maar ja, klein minpuntje valt wel te overleven. En stiekem hoort het er ook wel een klein beetje bij.

Ander puntje wat nog niet genoemd is; duidelijker maken waar wel en waar niet te parkeren. Ik zag wel wat tape rondhangen, maar het grasveld wat begint bij de rotonde is vanaf een bepaald punt wél toegestaan. Beetje verwarrend als je in het donker aankomt en al lang blij bent dát je een plekje kan vinden. Als daar wat tape gehangen had, vanaf het punt waar je wel mag parkeren; ideaal!

Verder voor mij een top LAN weer; ben er volgend jaar gewoon weer bij.
<=[DMPC]=> Tagi
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 15:09

Even het topic doorgelezen (Dat kost toch wel wat tijd ). Voor mij was dit mijn eerste grote LAN, en dus ook mijn eerste The Reality. Ik moet zeggen dat ik het over het algemeen gewoon top(!) vond geregeld. Complimenten naar de crew.

+ Goed netwerk
+ Genoeg plek voor computer, geen krappe bedoeling
+ Goede stroomvoorziening
+ Veel toiletten (kende eerste maar de 3 vooraan, maar kwam er vanzelf een aantal meer tegen)
+ Controle op stilte in slaapzaal (werd er zelf wel ff op terechtgewezen, maar goed, zo zou ik het ook bij anderen willen)
+ Slaapzalen (Krap, maar genoeg ruimte)

De minpunten vind ik persoonlijk bijna niet nodig, maar ik noem ze gewoon wel even.
- Bandjes controle (Had niet het idee dat er echt gecontroleerd werd, of dat er evt ingegrepen kon worden)
- Snurkerds (Hoe verder op de slaapzaal, hoe harder het gesnurk. Laat ik nou net in het midden van de zaal liggen. Volgende keer maar oordoppen mee )
- Omroepen van bericht (Handig met de introtune, maar de tekst was soms niet goed verstaanbaar)
- Te weinig matches op beamers (Had meer matches verwacht, heb eigenlijk geen enkele match gezien. Misschien lag ik te slapen, maar alsnog.)

Nogmaals ff complimenten aan de organisatie (zowel de mensen die het voorbereid hebben, als dat er aanwezig waren tijdens de LAN). Kleine evementen kosten al veel moeite om te organiseren, maar zoiets iets groots lijkt me al helemaal een uitdaging. Als ik dat moet beoordelen, is het toch wel een 10
AT| Rekill
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 16:45

Prima verlopen LAN.
Echter nog 2 verbeter puntjes:
- Loterij tijdens een finale van een officiele compo is niet erg verstandig, volgende keer misschien rekening mee houden?
- Het was nogal een stoffige boel, heb toch wel een half uur tot uur nodig gehad om mijn pc grondig schoon te maken.
(=DBU=) killerNL
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 19:02

quote:
Rekill schreef @ 24-10-2011 16:45:
Prima verlopen LAN.
Echter nog 2 verbeter puntjes:
- Loterij tijdens een finale van een officiele compo is niet erg verstandig, volgende keer misschien rekening mee houden?
- Het was nogal een stoffige boel, heb toch wel een half uur tot uur nodig gehad om mijn pc grondig schoon te maken.

en dat is waarom ik mijn pc op de tafel heb staan dan valt het namelijk reuze mee
AT| Selected5 zEzn
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 19:03

die van ons stonden ook op tafel nog steeds vet veel stof
(=DBU=) killerNL
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 19:09

plus puntjes:

+ bewaking bij het toelaten van mensen ik merkte zelf dat er wat aangedaan werd en dat mensen niet zomaar door konden lopen (alleen een van de ouders die eerst wel mocht en daarna niet meer werd toegelaten door de crew xD dat was wel jammer)

+ crew brengt netjes men iphone terug die ik heb laten liggen in de slaapzaal ( ups )

+ gratis loterij zag er netjes uit en leek allemaal netjes te gaan.

min puntjes:

- dat een persoon voor grote loterij lootjes koopt 5 t/m 10 oke maar 70 lootjes? zou je er geen limiet aan doen? ( kerol had gelijk 2 prijzen :p met als resultaat : boooeee!!! op de achtergrond :p)

- dat er geen thema was met een vet intro filmpje, lasershow is wel vet maar naar 2 keer nu gezien te hebben mag er ook wel wat anders (de kerol die alle lasers maakt RESPECT! doe ik niet naar)

- crew komt slaapzalen inlopen met ik weet niet hoe velle zaklampen en vervolgens heletijd aan en uit te doen tijdens het lopen naar de deur.

- snack kar was dit keer minder alsof het oud vet was ofzo ? :S

- tokens(muntjes) wel leuk bedacht maar handig vond ik het zelf niet ik geef het liever uit met normaal geld en niet met hele muntjes -> en halve muntjes <-

14wasp
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 19:10

+ schone toiletten
+ temperatuur in slaapzaal
+ snel netwerk
+ lekkere wok, maar kon beter
+ weinig gescheld
+ vriendelijke buren + overburen + achterburen
+ ruime tafels
+ voldoende afvalbakken
+ goede bewaking

+/- Ik heb zelf geen last gehand van stof/zand in pc, misschien door filters?
+/- Misschien een groot wit scherm/doek achterin de zaal? Is mooi voor lasershow maar ook voor andere dingen

- openingstijd exact 15:00. Mensen die er al om 14:00 waren moesten maar een uur buiten wachten
- DJ vrijdagavond, Ik kon mijn game/vrienden niet verstaan.
- Omroepingen niet super te verstaan, moest ik me op concentreren.
- hoge ping in online games (300+)
Viren
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 19:36

plus punten. Goede service van de crew mbt helpen bij problemen stroom / netwerk. Genoeg ruimte netwerk en alles deed het prima alleen eerste dag even wat probleempjes met uitval gehad. slaapzaal prima. Ik had mezelf op een gegeven moment achter een bar gepositioneerd om geen last te hebben van de klapdeuren en snurkers en lichtinval.

Minpunten:
- Restaurant!!! Ontbijt eerste dag, het brood was op. Vond het erg duur voor het geen wat ik kreeg. Zelfde geld voor het avond eten.
Koffie voor 1 eruro 50? Komop mensen ik snap dat het economische crisis is maar in het vervolg neem ik al mijn eten en drinken ZELF mee als jullie aanbod of prijzen niet veranderen.

Graag voortaan ook wat meer info over inschrijvingen voor compo's en dergelijke dit vond ik een beetje last minute hektiek allemaal.
roYa
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 19:51
 WC eend
+ Sfeer
+ Snelle doorstroom inschrijving
+ Behulpzaam & vriendelijke Crew
+ Beter geregelde parkeerplekken (Kon me niet herinneren dat vorig jaar de achterste parkeerplaats ook open was. Terwijl ik toen een aantal keer me auto niet kwijt kon dat ik even naar de winkel ofzo ging).

+- Klimaat in de zaal, 's ochtends en in de middag was het goed te doen maar 's avonds was het iets te warm.

-- Bovenste slaapzaal was het regelmatig luidruchtig + piepende deur en een mijnenveld aan telefoonwekkers die tussen 8 en 9 af gingen, Stoephoeren, ga dan niet slapen!
-- Die varkens die tijdens een match cod4 (finale) bij TvL stonden/zaten te kijken en vervolgens wegliepen en hun rotzooi niet opruimden maar gewoon op de grond in het looppad lieten liggen, daarbij doel ik op: bierflesjes/blikjes, flessen cola en stoelen!

Verder weer een toplan en met een topcommunity mee geweest. Volgend jaar weer. En voor de zeikerds: Zorg er dit keer voor dat je op tijd op de website gaat kijken of je je al in kan schrijven!
Daarbij wil ik nog een compliment geven aan alle crewleden voor deze prestatie!!

Hallo
Bugger Causs
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 19:56

Ik vond het persoonlijk qua gezelligheid door de mensen met wie ik was de leukste Reality tot nu toe.

MAAR..
het internet was om van te huilen, vooral de eerste nacht.
De muntjes onnodig.
DJ muziek was goed.. alleen weet nog of het past op een LAN.
Waarom niet voor 3 uur al inchecken zodat we om 3 uur gelijk uit kunnen pakken?
Omroepen was.. slecht te verstaan.
De prijzen waren aan de dure kant.
Mensen achter de wok hadden echt een /care gezicht.

Ik weet niet hoe de compo's dit jaar zijn geregeld. Leek hetzelfde als de voorgaande jaren. Ik snap ook niet zo goed waarom het nu nog maar 1 x in het jaar is, want qua look & feel was het precies hetzelfde. Zal wel met 't prijzengeld te maken hebben.. Ik zeg, lekker weer 2 x per jaar.
Syst4m4tic
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 22:58
 M4K3 1T M4T1C
Laat ik allereerst melden dat ik en iedereen uit onze clan inmiddels al een aantal jaren op The Reality aanwezig is. Voornamelijk voor de gezelligheid dus over de compo's kan ik weinig melden.

+ Toegangsbandjes van stof. Zit lekker en ik spaar ze graag!

+ Netwerk helemaal in orde!

+ Internet was gezien de straalverbinding weer supersnel. Vergeleken met glasvezel kan het natuurlijk allemaal nog een stuk sneller en stabieler. (Thx AK voor de late night repairs op het dak!)

+ De WC's waren een stuk schoner dan voorgaande jaren, misschien hebben we allemaal iets beter leren mikken van al die FPS games.

+ Controle op de slaapzalen is een heel goed idee. En al kun je snurken nooit helemaal voorkomen, het aantal luidruchtige gesprekken in de nacht en ochtend was dit jaar op een hand te tellen.

+ Voldoende ruimte voor je hardware. Dit is altijd al goed geweest. Houden zo.

+ DJ op vrijdagavond. Ik weet dat er een hele hoop kritiek is geweest. Met name op het volume maar ik vond het een leuke verrassing. En ik houd niet eens zo van Top 40 Dance. Volgend jaar misschien een bandje?

+Relax area met Old Skool consoles en games. Ook goed geregeld. Voor de volgende editie zou ik zeggen. Meer banken en zitzakken, minder harde stoelen. En leg de focus iets meer op groepsspelen. Mario Kart, Guitar Hero en Wii Sport waren bijvoorbeeld erg leuk maar er zijn nog een hoop andere spellen die je met 4 of meer mensen kan doen.

+ Controle op bandjes. Er werd dit jaar beter op gelet dan voorgaande jaren. Blijf hier vooral streng in. Er zijn nog steeds mensen die LAN party's zien als een gratis computerwinkel. En deze mensen zijn vaak te lui om 50 euro uit te geven als ze het risico lopen om gepakt te worden.

En dan word het nu toch echt tijd voor een aantal minpunten:

- Het muntensysteem. Het voordeel zal grotendeels zijn dat er minder contant geld in omloop is en dat de verdiensten direct vanaf de balie in de kluis of naar de bank kunnen. Het scheelt ook een hoop tijd bij de balie en de eettenten dus er kunnen meer mensen geholpen word in minder tijd. Helaas brengt het ook een prijsstijging met zich mee en een extra drempel om eten en drinken op de LAN te halen. Het heeft zijn voor en nadelen, ik zou persoonlijk toch liever met PIN of contant geld betalen.

- Het omroepen was onverstaanbaar. Door velen hier al gemeld en ook ik moest af en toe flink mijn best doen om er nog iets van te maken.

-/+ Klimaatverschil. Wat mij betreft niet een heel groot issue. Het waren geen dramatische verschillen in temperatuur. Een trui doet wonderen tegen de kou en het 's avonds warm hebben na een sigaret in de kou was zeer aangenaam!

En vervolgens nog een aantal ideeën voor de volgende editie:

* De beheerder van het pand overhalen om glasvezel aan te laten leggen. Dit is ook een voordeel voor vergaderingen en conferenties. Denk aan Full HD Videoconferenties met meerdere personen of andere conferentiezalen in het buitenland. En snelle internet toegang voor zakenlieden die in de cloud werken is ook heel prettig.

* Uitbreiden naar een groter pand? Kan The Reality nog groter worden? Er is maar 1 manier om hier achter te komen!

* Meer soorten eten. Denk aan pizza,macaroni of misschien ook falafel? Een paar tafeltjes erbij en misschien een flesje wijn of een Palmke? Bourgondisch genieten!

* Stoffen bandjes combineren met pasjes. RFID pasjes kosten tegenwoordig bijna niets meer. Al helemaal niet als je ze in bulk inkoopt. De bandjes zijn bedoeld als toegangscontrole van personen. De pasjes kunnen gebruikt worden ter controle van goederen. Je zou hier digitaal credits op kunnen gooien voor eten en drinken. Maar je kunt ook monitoren en behuizingen registreren zodat niemand met een extra PC naar huis gaat. En in de relax area kan je Wii en PS3 controllers registreren op deze pas. Krijg je de controllers niet meer terug dan stuur je de rekening op!

Ah, gravity - thou art a heartless bitch.
Amn Xandathri
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 23:20
 Hammer Diplomacy !
oke hier is mijn + en -

begin wel met de -

1.muntjes systeem leuk alleen 2munten voor een frikandel is onzin !
2. leuk zo'n dj gebeuren in het midden maar ik kon niemand verstaan en kon ook niet rustig gamen
3.het overduidelijke DD aantal in compo's 2teams per clan vind ik meer dan voldoende !
4.de sauna warmte in de zaal kon wel ietsjes minder
5. sommige compo's waren geflopt

nu de + punten

1.het was weer een echte reality lan !!
2.de loterij was super !! alleen de grote vond ik wel wat jammer
3.het polsbandje !! super volgend jaar weer zo een alleen dan andere kleur !! dan heb ik dr 3 ! ( oh en ik vind die metal sluiting wel ietsjes beter)
4.het potje bfbc2 tegen Desert Rabbits in de compo !!
<=[DMPC]=> Dennisbier
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 11:21

----- Douches. Er zijn nog steeds zoals gewoonlijk 2 douches alleen is de enigste goede douche avonds/snachts tot 10 uur smorgens gesloten (dit was eerst niet zo)
2de douche bij de paarden is ook niet alles als je daar gaat douche weet je tenminste zeker dat je kleren nat zijn.. voor 800 man 1,5 douches is nog al erg SLECHT!!!!!!!!

- Muntjes slecht idee...

--Slaapzaal Smorgens was er totaal geen crew die de slaapzaal in de gaten Hield met gevolg dat mensen gewoon gaan klote in de zaal!!
[g00r] NoepZor
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 12:45
 Alcoholist
Ik vind douchen persoonlijk geen heel groot issue, stinken doe je toch als je van een LAN terugkomt (typische lucht) en daar helpt douchen niet veel bij Wel lekker om 's ochtends op te frissen, maar niet perse noodzakelijk zoals een toilet en catering

Biertje?
Fun NL 0utbla$t
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 13:42

Erg leuk gehad, netwerk was na mijn idee snel genoeg. heb een paar mooie snelheden gehaald

mijn enige minpuntjes waren:

* de muntjes ( ik vond het systeem helemaal niets doe mij maar weer normale euro's)
* de Temps soms te koud dan weer snel te warm. ( snap dat dit moeilijk te regelen is over zo'n grote zaal)
* twee sleutels voor de douches ( hoef ik denk ik niet veel over te vertellen)

verder alles na wens gehad
zien wel of we volgend jaar weer gaan
{TRS-Elite} Db911
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 13:59

+ Volgend jaar weer een nieuwe Reality!
AT| Rekill
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 15:05

Schoot me net nog wat te binnen:
De tafelranden waren niet netjes afgewerkt, dit is echt funest voor je t-shirts.
Terwijl de switchtafels wel met een zwart plastic randje afgewerkt waren, misschien handig om volgende keer op te letten.
[CF] superjosti
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 16:23

alle pluspunten en minpunten zijn eigenlijk al genoemd naar mijn mening, ik wil alleen nog even een klein minpuntje opnoemen. die stoffen badjes zijn helemaal geweldig, maar dat plastic dingetje is heel vervelend, het kan namelijk wel strakker, maar niet meer los. ik ben namelijk iemand die die dingen graag lang omhoudt als token. als die dingen gewoon van ijzer kunnen zijn (zoals bij campzone) zou ik dat heel fijn vinden.
Volgend jaar weer!!!!!!

Wie dit leest is gek.
=>NS<= tjitze
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:14

gewoon ducktape over de tafelranden heen plakken
1hp. lehtotjehz
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:55

al met al een goede lan.

Enkele verbeterpuntjes:

- Volgende x een rokershok bouwen
- Slaapzalen waren 's nachts veels te koud
roYa
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 19:00
 WC eend
Even voor de duidelijkheid, als er 2 crewdouches waren, waren er in totaal 4 douches. Nou, ik heb 2 keer kunnen douchen en 2 keer niet hoeven wachten. De laatste keer was ik ca half uur in de douche terwijl ik geen hond tegen ben gekomen daar.. Dus blijkbaar douchen er ook niet veel mensen..

Hallo
NCE.sick Sapje
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 20:36

Tbh echt goed geregeld.. Alleen die douches in de stal kenker ranzig.. Maar erg goed geregeld zoals meestal.. Het enige was de temperatuur of te koud of te warm
<=[DMPC]=> Dennisbier
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 21:02

Ben te weten gekomen dat er 2 hotel kamer douches waren en 2 douches bij de paarden. Misschien is het een idee voor de crew om dit beter aan te geven op de site met de openingstijden van de douches er bij..
GNN Shark
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 21:10

Geen idee wat het gedoe was met douches maar ik vondt het prima geregeld. 1x Ergens in de middag gedouched om me op te vrissen voor een compo; kreeg gelijk sleutel van een (hotel)kamer en was niets mis mee. Prima te doen en goed geregeld imo!
[CF] mewtreemon1991
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 21:57

quote:
Causs schreef @ 24-10-2011 19:56:

Omroepen was.. slecht te verstaan.
r.

werd er iets omgeroepen dan?
Bugger trinachet
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 22:22
 Compleet geroflstompt
mijn allereerste lan dus ik heb weinig om het mee te vergelijken, maar het is moet goed bevallen. fijn ook die bandjes controle.

ik weet niet waarom het internet eruit lag maar dat was toch een - puntje

voor de rest vond ik het eigenlijk echt super. er was alleen 1 dramatisch punt.

ajax niet kunnen winnen van feyenoord

Gaming is like sex, the single player is fun, but the multiplayer is much much better. So The Reality is like an orgy but better.
MZ2E deuZige
Geplaatst op dinsdag 25 oktober 2011 om 23:34
 de deuZigste deuZige
Laat me beginnen door te melden dat het weer een super weekend was. Heb me prima vermaakt en de sfeer was (overwegend) gezellig.

+netwerk.
+crew (veel geduld bijvoorbeeld voor iemand met een linux server die niet wilde)
+ruimte

-Karig aangekleed. Met zoveel sponsors moet er toch iets te verzinnen zijn.
-(en dit vind ik echt schandalig) Een classic gaming area ZONDER COMMODORE 64 (of 16, of vic20)
-demonstratie van de group mind. (grote groep, minder zelfdiscipline, meer "lef" maar daar is geloof ik al genoeg over gezegd.
-gebruik van de schermen. Hebben ze daar een partij schermen, vette kwaliteit en shizzle... hebben ze alleen music vidz opstaan... Niet één aflevering van Happy Tree Friends!!

En even reageren op wat iemand hierboven ergens postte:

quote:
sigmund schreef @ 24-10-2011 09:43:
(...) De "reality" lan is nog steeds de beste van Nederland.

Sorry, die eer gaat imho. nog naar the Party. the Reality is de steeds dichterbij komende close 2nd vind ik.

quote:
sigmund schreef @ 24-10-2011 09:43:
Het ontbreken van een thema en een karig aanbod van nevenactiviteiten is volgens mij waar de toekomst van lan's liggen.

True

quote:
sigmund schreef @ 24-10-2011 09:43:Lan's worden volgens mij "game toernooien" waar de e-sport zich gaat ontwikkelen.

Dat zou de doodsteek voor de scene zijn als je het mij vraagt. De reden dat er nog zo weinig grote lans over zijn is juist omdat er zoveel proow gaymers waren.

Of je het nu wil horen of niet maar 90% van de gamers is casual gamer. Alleen al om het feit dat een doorsnee mens niet meerdere uren per dag tijd heeft om te gamen.

Die vinden het leuk om te gamen, leuk om naar een lan te gaan en daar wat spelletjes te spelen. Een compotje is leuk... Maar het gaat de meeste mensen vooral om de sfeer! Die komen voor de gezelligheid.

Beejte lullen met mensen, beetje leechen (linux distro's natuurlijk ) spelleke hier spelleke daar, filmpke kijken....

Goed, velen zijn best fanatiek als ze spelen, en lullen er enthausiast over in gesprekken maar alles gelust en gemint blijft het ook voor die fanatiekelingen maar een spelletje en is het weekendje uit belangrijker dan de spelletjes.

En als die aan een compo meedoen willen die niet compleet gepwned worden door mensen die denken dat gamen een zaak van leven of dood is en meer sponsors hebben dan een sportauto.

Die willen niet bij elke gespeelde ronde van hun buurman een hartverzakking van het geschreeuw.

Die willen niet dat er voor je een rondje van de compo kunt spelen de hele lijst met verplichte instellingen af. (een echte gamer speelt alles default!).

Dus de meesten gaan niet meer naar de lans met de grote namen, en zeker niet die waar veel prijzengeld te winnen valt.

En een van de meest trieste aanblikken is natuurlijk een lan waar veel proow gaymers waren zijn de enorme gaten met lege plekken (6, 8 of meer plaatsen) waardoor het op Zaterdag avond al lijkt op zondag middag. Hier had the Reality weinig last van gelukkig.

Ziedaar het resultaat anno nu: Nog maar 2 grote indoor lanz en één grote outdoor lan op de kalender elk jaar.

HOUDOE EN BEDANKT EEJ!

Laatst gewijzigd door deuZige @ 25-10-2011 23:43

_______ghaH bogh ghItlh
FRAGNATIX Dinges
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 00:23

Ik snap werkelijk waar niet waarom ik hier allemaal +jes zie voor de toiletten!
Ik weet niet hoe schoon het bij jullie thuis is, maar ik vond het te ranzig voor woorden. Ik was blij dat ik een hotelkamer had...
BhB YoungMàààster
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 08:54

Leuke lan, denk eraan om er de volgende editie ook bij te zijn.

++ Relaxarea
++ Sfeer
+ Crew
+ Leuk announcement tune (tututufuutfuut)
- "DJ" en "MC" waar je niks aan had, overkill!
- competitieregeling
- Muntensysteem

Verder een zeer geslaagde lan!
[DD] Cattwoman
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 12:41

Ik vond het heel erg leuk dit weekend ik heb geen 1 games gespeeld xd vond het te gezellig om te gamen.

+de bandjes
+de lazershow
+DJ
+de compos
+120 man van dd
+de zitzakken waren erg comfortabel xd!!
+de crew
+toiletten waren schoon
+bandje bandje!!

-het muntensysteem

-dat het warm en koud was. (smorgens koud en savonds laat ook)

-vond het eten niet erg goed want het was alleen vet, ik had het lekker gevonden als er ook broodjes gezond waren zodat je ook afwisseling hebt met eten.

-dat sommige mensen gingen rage achter ons en veel scholden met ziektes (nadat ik duidelijk tegen ze heb gezegd dat ik het niet normaal vond dat ze zo deden en zeiden dat ze op hun taalgebruik moesten letten heb ik ze ook niet weer gehoord.)

Laatst gewijzigd door Cattwoman @ 26-10-2011 12:50
AnyID dAVE.
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 14:36

--------------------- 1x per jaar
GNN Shark
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 16:24

Vindt trouwens persoonlijk ook dat het redelijk triest was dat mensen die iets wonnen werden "geforceerd" met 2 dames op de foto te gaan. Nog gevraagt of ik alleen met mn team op de foto kon na de 2de plek voor LoL, dat leek ons leuker krijgt ik een kortbondig antwoord:"nee" en hup daar staat ze al. No offence maar OF regel een top-model, OF laat dit de volgende keer achterwege, het zijn niet bepaald boothbabes...vindt het ook persoonlijk te stereotyp:" een LAN dus zetten we maar 2 vrouwen ernaast op de foto, wat een nerds!"
BONKERS<3 Jero
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 17:32

quote:
Shark schreef @ 26-10-2011 16:24:
Vindt trouwens persoonlijk ook dat het redelijk triest was dat mensen die iets wonnen werden "geforceerd" met 2 dames op de foto te gaan. Nog gevraagt of ik alleen met mn team op de foto kon na de 2de plek voor LoL, dat leek ons leuker krijgt ik een kortbondig antwoord:"nee" en hup daar staat ze al. No offence maar OF regel een top-model, OF laat dit de volgende keer achterwege, het zijn niet bepaald boothbabes...vindt het ook persoonlijk te stereotyp:" een LAN dus zetten we maar 2 vrouwen ernaast op de foto, wat een nerds!"

UDown Impulse
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 18:32

I lolled en geef je gelijk

add more fuel to your fire!!!
Amn Kwakman87
Geplaatst op woensdag 26 oktober 2011 om 18:42

quote:
Cattwoman schreef @ 26-10-2011 12:41:
-vond het eten niet erg goed want het was alleen vet, ik had het lekker gevonden als er ook broodjes gezond waren zodat je ook afwisseling hebt met eten.

Er was bij de frietkraam ook broodjes gezond en met kaas of ham te verkrijgen

www.amnesia-gaming.nl
-{S-51}- SamtheChemist
Geplaatst op vrijdag 28 oktober 2011 om 09:48
 Live your life & go BZRK!!!!
Ik moet echt zeggen dat ik het goed geregeld vond allemaal! Liep lekker vlot. Verdre sluit ik me aan bij het feit dat pinnen bij verschillende punten (b.v. de muntjes) wel handig was geweest.

[img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/samthechemist.png[/img]
-{S-51}- SamtheChemist
Geplaatst op vrijdag 28 oktober 2011 om 09:48
 Live your life & go BZRK!!!!
quote:
Kwakman87 schreef @ 26-10-2011 18:42:
[...]

Er was bij de frietkraam ook broodjes gezond en met kaas of ham te verkrijgen

En dat niet alleen maar je had ook kunnen wokken, is prima eten en echt vet is het niet te noemen hoor....

[img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/samthechemist.png[/img]
Jwz Stylo
Geplaatst op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:21

+ niets gejat
+ controle op bandjes
+slaapzaal boven was rustig (werd zelfs een schoffie met een grote bek verwijderd i lol'd)
+Broodje schnitzel
+sjoelen 86 en maar schelden en funzige namen geven dat hielp. Mensen die daardoor lmfoaroflcopterlol deden.

-De rechter bak met sjoelen was versleten en had geen ruimte om te gooien helaas. En het was een chaos met organiseren. Admin die tussendoor mensen toevoegde. Beetje jammer had allemaal heel snel kunnen gaan.
-DD die zat te gamen (film kijken) op een beamer en vervolgens uitgebreid in het looppad gaan zitten.
-Pokeren begon te laat wardoor ik me er niet voor op gaf.
-MSI prijsvraag werd aan de late kant bekendgemaakt.

Posts 51 - 93   « 
Nieuw topic Post reply