Forum

Reacties

18:53Bear Cat
00:00Addiction
11:14Kopen
15:57More?
13:27Cactus

Picture of the Day

The Reality XII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

Feedback The Reality XII - algemeen

Forum Index » The Reality Algemeen » Feedback The Reality XII - algemeen
Feedback The Reality XII - algemeen Nieuw topic Post reply
Posts 1 - 50   » 
[HOP] SilentSimon
Audio / Video
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 15:08
 Have you been hopped?
Post hier je algemene positieve en negative feedback over TRXII

Hopelijk hebben jullie net zon goede lan gehad als ons, met jullie feedback proberen we de volgende lan nóg beter te maken

Houd het topic trouwens ontopic, niet serieuze replies .e.d. worden verwijderd.

Laatst gewijzigd door SilentSimon @ 23-10-2011 15:30

http://www.hop-team.nl
bandiet
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 15:25
 www.gaming-nederland.nl
Ik vind het best jammer dat ik moet zeggen dat ik deze editie de minste vind.
Was bij 10 en 11 ook aanwezig en daar was altijd alles top !
Nu het nog maar 1x per jaar is had ik wel verwacht dat het groot uitgepakt werd.

- Weinig podium activiteiten
-Werd niet gereageerd op 100 man die allemaal zeiden dat het te heet was.
+Crew ! ---
+Dat ajax uitgezonden werd

Maar wel een leuk weekend gehad natuurlijk.
Het viel alleen een klein beetje tegen thats all

Laatst gewijzigd door bandiet @ 23-10-2011 15:35
jelee
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 15:36

- de consumptie munten (eventuele + om op de volgende lan de consumptie munten ook weer terug te kopen)
- de warmte moet iets op verzonnen het is was redelijk warm maar snap dat het ook best lastig is om hier wat aan te doen (deur open heb je licht waardoor er weer mensen gaan klagen)
+ het netwerk (word ieder jaar beter!)
++ de crew (ze doen altijd hun best om er een leuk en goed evenement van te maken)
NvKxtrm
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 16:08
 Ekte Ekte
+ De rij op het begin snel weggewerkt
+ De temperatuur was over het algemeen wel wat te warm. Maar heb hier maar 10 min. last van gehad toen werd er meteen wat aan gedaan!
+Bandjes controle is versoepelt
+retro gaming!
+Geen last van uitvallende server, switches of internet. (ik niet)
- Muntjes waren onhandig en een extra loopje voor een patatje.
- Temperatuur
- BB van teammate gejat.

Weer een top LAN!
{TRS-Elite} Telefoon
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 16:41
 Tring Tring!
+ Goed georganiseerde lan als vorig jaar
+ Plee's beneden in de zaal waren schoner dan voor gaande jaren
+ Meer slaapzalen (lekker rustig!)
+ stoffenbandjes
+ Prima netwerk!

- De zandbak, die letterlijk nog in de zaal lag bij het straatstenen gedeelte (oa rood F, waarvan nu de helft in mijn pc zit. Dit was vele malen erger dan voor gaande jaren...)
- Muntjes...omg. (Catering was al vrij duur en nu is het helemaal overpriced.) Je verkoopt meer zónder muntjes dan met! Doe alsjeblieft a.s. jaar geen munten meer

Verder nette lan! Tot volgend jaar!

This might be your last Phonecall...
Lucio
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 18:02

+goede organisatie
+goed sanitair
+uitstekend netwerk

-muntjes systeem, 1 euro voor 1 munt wekt alleen ergenis op
-tegenvallende scherm (in het midden boven het podium) activiteit, wat videoclips en de voorbijkomende sponsoren was niet echt iets waar we naar wilden kijken. misschien dat aankomende topmatches die al voor de finale gespeeld worden ook gescreened kunnen worden.
-de muziek stond op dag 1 veels te hard, teams konden niet goed oefenen qua geluid en communicatie omdat de muziek gewoon alles overstemde.
wave Dreamytje
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 18:14

+ Goeie plee's etc
+ Perfecte Crew
+ Lekker netwerk
+ Genoeg eetkeuze
+ Stoffenbandjes
+ Rustige Slaapzalen
+ Snel inchecken

- Iets warm soms maar dat werd wel verholpen
- Muntjes.....
- Geluid van BV de loterij of aankondigingen konden amper gehoord worden in Blauw - F
.яνм bartj0o
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 19:13
 Right man, Wrong Place
Ook ik had door de verandering naar een jaarlijkse Reality meer podiumactiviteit verwacht. Ik kon eigenlijk vergeleken met de vorige edities van TR (Dit was geloof ik m'n 5e TR) weinig verbeteringen spotten. Toch:

+ Textielen bandjes (TR XII draag ik nu trots naast m'n Lowlands bandjes)
+ Sanitaire voorzieningen
+ Nooit een punt geweest maar toch was de Crew weer een plusje
+ Mie and More (Vorig jaar dezelfde kraam of een andere??)

Maar nu even toch over de muntjes.
De voordelen van een muntensysteem spreken aardig voor zichzelf,
en het is ook niet dat ik veel te klagen heb over muntjes, maar de prijzen van de catering dit jaar waren echt buitensporig hoog. Een broodje [vul snack in] voor 2,50 is geen gekke prijs op een evenement, maar een bakje noodles voor 4,- of de koploper; een broodje shoarma voor 5,- is toch wel echt wat aan de dure kant, en zo'n muntensysteem werkt dan gevoelsmatig niet echt mee.

Ik had, zeker na het verdwijnen van het thema, toch wat originaliteit verwacht. De intro was een beetje mager, hoewel lasershows natuurlijk altijd wel kicken zijn , en de bingo e.d. waren niet echt anders als andere jaren.

Ik zou zeggen neem dit mee, en ik denk dat de ideeen voor de events vooral wat meer mee moeten groeien met de grootte van de LAN, want TR groeit gelukkig elk jaar weer.

Al met al had ik toch een geweldige TRXII

We all love LAN ;)
-vIP Tead
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 19:25
 nnb
+ Toiletten waren schoner dan vorige edities
+ Weinig tot geen overlast in grote slaapzaal
+ Mie and More

- GameZoneRadio niet aanwezig, vond ik jammer.
- ontbijt.
Dit was de eerste keer (en direct de laatste) dat ik dit erbij heb gedaan. Zaterdag ochtend (11:15) waren de eieren op, vleeswaren was op, brood was op, jus was op en de pindakaas was over datum. Zondag ochtend (10:45) waren de eieren weer op, maar ze zouden wel wat omeletten maken. Deze waren echter nog bevroren. Hier kan de crew natuurlijk helemaal niets aan doen, maar ik hoop dat jullie deze feedback doorsturen naar de mensen die hier wel wat aan kunnen doen.

Voor de rest een top LAN!
te4m jakz
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 19:48

+ Voetbal kijken in de restaurant (gamers hier geen last van)
+ Loterij

-Dj die met 300db zit te blazen terwijl je geen boxen mee mag nemen. Dan had ik zelf ook wel tot 23:00 kunnen blazen
- De hitte in de zaal, deuren mochten niet open
mo6
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 20:58

+ netwerk
+ dinner / ontbijt
+ Organisatie / crew
+ Helpdesk
+ Prijzen
+ toiletten / douches / slaapzaal
+++ sfeer
+ openingsshow /lasershow

-wok-bar -> op de middag was deze telkens gesloten net toen ik zin/honger had in wok. :/
- poker compo begon zo laat :/
- temperatuur -> in de slaapzaal was het frisjes, maar eens je onder de dekens lag, viel dit best mee. In de zaal werd het op sommige momenten wel heel erg warm.

Overigens heb ik een heel erg fijn weekend gehad dankzij thereality.
[WnGa] Rakkachi
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 21:12

+ afval bakken overal
+ regelmatige controle in zaal
+ mooie intro met dj
+ sfeer en crew
+ netwerk en stroomvoorziening top!

- in ochtend te koud in zaal en in middag te warm
- elk jaar zakken op zaterdagochtend de doeken voor die grote driehoek ramen weg, zorg voor een zeil met ringen ipv doek, dit is een 1 malige aanschaf en je kunt er nog reclame op zetten ook nog. (en anders regel ik wel wat op me werk)
- wc`s moeten echt regelmatig even gedweild worden om de zooi wat te beperken.
- weinig hotelkamers

-/+ munten op zicht snap ik waarom maar hou de prijzen redelijk, een kroket koste 2 munten terwijl deze normaal maar 1,20 ofzo kost
moisy
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 21:15

++ crew
++ prijzen voor fun compo's
++ relax area!! (volgende keer weer??)
+/- muntensysteem
- tjah.......wat zal ik hier eens neerzetten??? NIKS

heb echt super genoten! alleen de tijd die dr tussen zit DUURT LANG
Cryho
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 21:24

+ bandjes van stof
+ sfeer (van DD )
+ Shoutcastle
+ DJ op vrijdagavond
+ Toiletten

Lees meerdere mensen klagen over tempratuur. Wij zaten in Rood A en daar was het in de (vroege) ochtend echt sterfens koud en in de middag lekker. Ik ben paar keer richting snackkar gelopen en merkte echt een verschil van tempratuur toen ik daar was.

-/+ Netwerk was in het begin slecht (ping boven 200), werd later wel goed (34 zelfde server).

- Weinig podiumactiviteit
- Aankondiging van start lan, was aan het gamen en ineens was het zo van we beginnen.
- muntjes en was aan de prijzige kant de snackbar
-Tijdsbalk boven aan beamer, zo kreeg ik het gevoel op zaterdag middag dat we al over de helft van de lan zijn. (theoretisch is dat ook zo, maar voelde deprimerent aan). Misschien buiten beeld laten? Die activiteiten die er onder liepen zijn wel in orde )
[g00r] NoepZor
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 21:54
 Alcoholist
Ik kom naar the reality voor de gezelligheid en lekker een weekendje gamen (niet in compoverband).

De basisvoorzieningen waren in orde;
+ stabiel netwerk
+ geen stroomproblemen
+ sanitair was in orde
+ genoeg slaapruimte
+ DJ, loterij etc. allemaal erg leuk, mis wel de bingo
+ Veel randentertainment, zoals een goed gevulde relaxarea, poker en andere funcompo's en voor de liefhebbers live voetbal.

Toch nog wat aandachtspuntjes:
- temperatuur was soms aan de hoge of lage kant. Ik zat achterin bij de frietkraam, af en toe ging de deur open en kwam er wat frisse lucht binnen. Dit is echter geen optie omdat het lang open laten staan voor veel tocht zorgt.
- stof, de hele vloer was als vanouds stoffig. Een paar edities terug is men begonnen met het goed schoonmaken van de zaal, maar volgens mij is er deze editie minder aandacht aan besteed.
- Munten systeem, ik heb er eigenlijk alleen friet etc. mee gehaald en volgens mij waren die mensen de muntjes ook liever kwijt dan rijk (ivm tellen )

Tot slot wil ik de crew bedanken voor weer een geslaagde lanparty en voor hun inzet die hiertoe heeft bijgedragen

Biertje?
rave-on jitz
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 21:55

Ik had het ook ijskoud vrijdag nacht / zaterdag ochtend!
[DD] Th0rdek
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 22:29

quote:
r00d schreef @ 23-10-2011 21:49:
-al die autistische DD lui, neem volgende keer aub niet die halve LAN over, scheelt me een hoop irritatie

Dont feed the troll!

Mijn eerste lan maar ik vond hem zeer geslaagd! Het meeste is hier al gezegd maar ik zal er hier ook een paar opnoemen:

+ sfeer
+ compo admin(s)
+ Crew
+ Netwerk, was zeer onder de indruk, alleen op de eerste dag paar kleine freezes gehad (was gelukkig niet tijdens compo)

De mindere dingen:

- Hitte (s'ochtends heel koud, behalve de laatste dag) en later heel warm.
- Stof op de grond vond ik ook erg tegenvallen, het leek echt een zandbak.

Wat ik erg jammer vond waren de podium activiteiten. Er werd te weinig gebruik van gemaakt in de vorm van teams die de finale spelen op podium (bijvoorbeeld) of dat het uberhaubt niet werd getoont op de grote schermen.

Maar voor de rest was het een top lan! keep it up! kijk al uit naar de volgende
kKaltUu
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 22:33

+ schone armbandjes!
+ sfeer

- Het omroepen... Het *tuut* *tuut*... *fuut* *fuut* spul is leuk voor announcements, maar dan wil ik ze wel kunnen horen. Te veel rumoer om iets op te vangen. (kan ook aan het accent liggen :') )
FRAGNATIX Fossil
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 22:33

Niks te klagen.

Behalve die gast in die Wok tent. Wat een idioot. Ben 7 keer geweest en heb 7 keer of geen eten kunnen krijgen (had 'ie weer geen personeel of was 'ie weer aan het "snijden" en 2 keer stond er zo'n lange rij die uber traag ging dat ik maar een patatje ben gaan halen

LAN zelf was helemaal goed.
JNTHN
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 22:58

+ sfeer
+ polsbandjes (ook controle erop)

-- speaker die hele tijd allerlei onzin omroept.
-- snurkerss....!!!!
-- lauw bier

eindoordeel: Geslaagde LAN!
Lucio
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 23:06

quote:
InKaos schreef @ 23-10-2011 23:03:
[...]

Ik heb nergens iets gezegd over het schelden? Ik heb ook geen enkele keer: "Lekker boys blijf zo doorgaan" of iets in die zin gehoord, het was alleen maar : UHAUHAUHAUYGAGYAAUHUH
ik scheld zelf ook veel, idgaf als anderen dat doen maar ik ga niet KANKERLIJERS door die zaal heen schreeuwen !

dat is puur voor hun eigen motivatie, om gewoon opgefokt te blijven en zoveel mogelijk te blijven raken en ik zeg je, dat werkt gewoon voor veel teams. mijn team heeft niet zitten schreeuwen, maar ik heb me echt niet gestoord aan die teams die dit wel deden. ik heb me ook niet echt gestoord aan DD maar deze hebben wel gewoon verreweg het meeste lawaai gemaakt. ik vind het dus belachelijk dat zij claimen dat css en cs wat minder asociaal moeten doen want dan ben je gewoon een hypocriet.
InKaos
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 23:06

Enige minpuntje vond ik het volume van de speakers, ik heb 90% van wat omgeroepen werd niet gehoord, doof ben ik niet, en zover achteraan zat ik nou ook weer niet :p
[JFC] FreakyRik
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 23:10

Dit was nu mijn 3e editie Reality, en ik moet zeggen, Ook dit jaar heb ik mij weer vol vermaakt net als de voorgaande jaren:

Pluspunten:
+ Gezellige Sfeer
+ De eerste ronde van de Minecraft Compo! (chapeau voor het idee! Erg leuk!)
+ De hoeveelheid, en waarde van de gewonnen prijzen.
+ Het per jaar verbeterende Netwerk.
+ De My Ditto NAS gewonnen met de grote loterij. Nogmaals dank hiervoor!
+ Vrolijk Personeel

minpunten:
- Eveneens de Temperatuur, zaterdag nacht en ochtend zitten trillen van de Kou, en kort nadat iedereen wakker was en zn computer had draaien, met zweet op het voorhoofd zitten. (ik zou alleen niet zo 1-2-3 een oplossing hiervoor weten, helaas)
- In alle WC's waren de toilet seat cleaners leeg, De WC's waren verder wel heel netjes bijgehouden, maar ik houd wel van een beetje extra hygiene, viespeuken houd je er altijd bij helaas.

Bedankt voor een weekend vol plezier weer!
en tot de volgende keer!
'dF1Ne. bodycount
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 23:33

-vrouwtje met dd voor op haar trui,'t was niet meer dan een a cup volgens mij.....
'dF1Ne. bodycount
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 23:40

btw wel ff compliment voor de crew zeer relaxt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rko
Geplaatst op zondag 23 oktober 2011 om 23:55

warm koud warm koud, en hoezo waren er geen prullenbakken bij VIP? ): dat was wel een beetje faal. En met de lotterij was er maar 1 wit VIP vak? De plaatsen waren uitstekend en zal de volgende editie weer VIP zitten alleen vond ik dat een beetje raar tbh, oja en mensen die snachts rondlopen en hun zaklantaarn ipv op de grond te schijnen op het plafond te schijnen waardoor je wakker schrikt :/

Wok dingetje was leuk alleen 1 wok duurde een beetje lang in sommige gevallen, het eten was wel fantastisch dus ik zie het graag terug
BhB Thomas_155
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 00:16

+ Retro games

- Mensen die wordfeud spelen midden in de nacht en daarbij steeds overleggen
- Snurkende mensen
- Mensen die in de slaapzaal smsen en hun phone niet ff op stil kunnen zetten
- Het steeds herhalen van de zelfde clips op het scherm (I could be a good good girl! )

Oordopjes dus
FRAGNATIX Dinges
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 01:49

Goed, even alles op een rijtje:

+De aankleding van het geheel. Zag er gezellig uit.
+Crew was relaxed en ging goed om met kritiekpuntjes.
+Prijzenpot was goed.
+Hotelkamers waren prima (Kon tevens mooi op een schoon toilet de grote boodschappen doen).
+Verbindingen waren top in orde. Geen lagstootje gehad.
+Ruimte (zowel de tafels als de ruimte om je heen).
+controle in de zaal vond ik wel goed. Ik zag regelmatig een toezichthouder voorbij lopen.

Toch heb ik wel wat kritiekpuntjes:
-De bandjescontrole. Er was geen consequente controle waardoor iedereen zomaar in en uit kan lopen op bepaalde momenten. Met als mogelijk gevolg dat er van alles naar binnen kan wat er niets te zoeken heeft en voor andere dingen komen.
-De toiletten waren ranzig na de eerste dag. Vanaf zaterdagochtend rook je gewoon een penetrante pislucht als je al in de buurt van het toilet kwam.
-Het vreselijk veel en keiharde gescheld met "kanker". Wat mij betreft mogen jullie deze lui per direct verwijderen.
-De zandbak die al meerdere malen is aangegeven, is in mijn ogen niet echt bevordelijk voor alle apparatuur die er staat. En die klinkers waren ook niet echt lekker om met een bureaustoel aan te zitten (je krijgt je stoel telkens net niet hoe je hem wil hebben).
-De muziek op vrijdagavond was echt te hard. Wij konden elkaar amper verstaan tijdens het oefenen voor de compo's.
-Het eten was echt niet om over naar huis te schrijven. De wok duurde te lang, de snacks vond ik persoonlijk zeer smakeloos en de gemiddelde donerzaak zou je lynchen voor de doner die daar voor vijf hele euro's werd verkocht.
-Geen black ops compo heeeeeeeeeeel erg zonde! Had wel op een XKmod willen spelen).

Al met al vond ik het wel een geslaagde lan, alleen zaten er geen games bij die wij als clan spelen atm. Dat maakte de lan voor mij iets minder
pilsjonguhh
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 02:13

ik heb me goed vermaakt op the reality en ben goed in negatieve feedback geven dus hier komt het ( dit bekend niet dat ik een goede tijd heb gehad )

+ goede sfeer, vrijwel iedereen was hardstikke aardig en open voor een praatje.
ik vond het mooi om te zien dat teams elkaar een hand konden schudden en konden napraten over de matches.
+ genoeog tafelruimte
+ retro games, al had ik hier jammergenoeg niet veel gebruik van gemaakt

- vrijdagavond muziek te hard
- veel stof/zand
- wc's niet altijd even schoon
- lagspikes en internetcrash op vrijdagavond
- te weinig douches

---- en om dat gehaat op lol nu even met zijn allen af te sluiten ---

het klopt dat er geen sterke teams meededen aan de lol compo, dit komt omdat
deze geen geldprijzen met zich meebracht en niet erg in de lol scene gepromote is ( zover ik weet ). Wij kregen dus met DDe geen sterke teams tegen, maar wilden Lan ervaring opdoen ( voor de meesten was dit onze eerste lan ).

Wij weten dondersgoed dat wij heeeeeel veel geluk mee moeten hebben willen we een kans hebben tegen teams als Fnatic als die tryharden, maar we zijn hard aan de slag om ons naar een hoger niveau te tillen.
[GoT] Descriptor
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 03:09

PRO:

+ Stoffen bandjes
Geen plastic bandjes die je pols bijna openhalen
+ Algemene Sfeer
Prima vermaakt en weer genoeg bekende gezien
+ Sfeer bij [DD]
film kijken op de beamer,lunchen,drinken etc...
+ Crew
Altijd in voor een praatje of een grapje.
+ Netwerk
Netwerk klapte er 1x uit, Stroom was stabiel, geen problemen mee gehad.
+ Verschillende slaapzalen
Beneden was het vorig jaar en ook blijkbaar dit jaar erg koud. De bovenste kleine kamer was in orde en rustig.
+ Hoeveelheid prijzen
Ook gelukkig voor de winnaars van de TF2 "fun" compo! (En deze keer ook de juiste prijzen , want het ging vorig jaar een beetje mis )

MEH:

WC's
- Mensen die heel de vloer onderzeiken in de WC's. Als je niet weet hoe het moet, ga dan lekker op je potje zitten
Compo Schreeuwerts
- Blij zijn mag altijd als je een compo match of compo wint. Maar beter niet elke ronde.
Weinig animo TF2 compo (zelfs na F2P)
Van de 6 Teams die waren ingeschreven, bleven er 4 over. Van deze 4 waren er 2 die in staat waren om te spelen. Bij de andere 2 waren er teveel problemen met steam. Ondanks dat ik beide teams had geholpen met hun steam/TF2 problemen hebben zij de compo helaas niet meer gespeeld. Jammer, want ik had graag nog wat matches gedaan. Gelukkig was de sfeer tussen de teams relaxed en is alles netjes in overleg afgehandeld.
Announcements
- Soms werd er iets omgeroepen, maar was het bijna niet te verstaan wat er exact gezegd werd. Ongeacht de locatie in de zaal.
[Star] Jerro
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 09:03

+ stoffen bandjes
+ Crew (AK47 die mijn HoN poorten even open zet <3)
+ Vrijdag avond DJ, dat de muziek hard was oké maar het was maar tot 22:00 niet huilie doen jullie :')
+ Poker compo die nog even snel werd neer gezet! Props!
+ zoals elk jaar het ontbijt + zaterdag avond diner! Lekkur :p

- Muntjes concept, zoals vele voor mij gezegd hebben.. niet leuk :C
- Slaapzaal, weinig plek imo
- Zaterdagochtend steenkoud, de rest van de lan in sportbroekje gelopen vanwege warmte

= Zoals ik elk jaar zegt, doe wat meer met de schermen! Ga als admin een game spectaten van een random compo match en stream deze met paar min delay op de grote schermen. Beter dan paar video clipjes imo :c
thalantis
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 09:29

quote:
Jerro schreef @ 24-10-2011 09:03:
+ stoffen bandjes
+ Crew (AK47 die mijn HoN poorten even open zet <3)
+ Vrijdag avond DJ, dat de muziek hard was oké maar het was maar tot 22:00 niet huilie doen jullie :')
+ Poker compo die nog even snel werd neer gezet! Props!
+ zoals elk jaar het ontbijt + zaterdag avond diner! Lekkur :p

- Muntjes concept, zoals vele voor mij gezegd hebben.. niet leuk :C
- Slaapzaal, weinig plek imo
- Zaterdagochtend steenkoud, de rest van de lan in sportbroekje gelopen vanwege warmte

= Zoals ik elk jaar zegt, doe wat meer met de schermen! Ga als admin een game spectaten van een random compo match en stream deze met paar min delay op de grote schermen. Beter dan paar video clipjes imo :c

waren meerdere slaapzalen, de kleine achter het restaurant lag niet eens vol, wel een aantal boomzagers

op zaterdag geen stoffen bandjes meer
thalantis
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 09:35

+ sfeer vond ik dit jaar beter dan vorig jaar
+ ik vond de wc's goed schoon, altijd 24/7 schoon wil niet met zoveel volk
+ ontbijt voldoet prima voor zo'n event.

- een klein minpuntje vond ik die rode lampen direct op onze tafel schenen bij rood f-11

de warmte/kou kan nooit voor iedereen goed geregeld worden, je hebt met zo'n zaal en zoveel mensen met computers warmte schommelingen omdat mensen gaan slapen en het buiten nachtvorst was, gewoon dik vest mee en overdag kan je in een t-shirtje lopen, gewoon voorbereid zijn op warmte/kou.

al met al een top lan met alleen wat servert probleempjes voor mezelf, see you at CN en anders next year
*|HF- sigmund
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 09:43

Ik maak niet zo'n lang verhaal als vorig jaar. De "reality" lan is nog steeds de beste van Nederland. Het ontbreken van een thema en een karig aanbod van nevenactiviteiten is volgens mij waar de toekomst van lan's liggen. Lan's worden volgens mij "game toernooien" waar de e-sport zich gaat ontwikkelen.

De crew heeft de problemen die er waren perfect en supersnel opgelost. Kudo's!

Dat het buiten fris was had iedereen op www.knmi.nl kunnen zien en qua kleding beetje rekening mee houden. Het was zaterdagochtend fris maar niet echt koud.

Mooi een DJ tijdens het opbouwen, na de opening was het stil genoeg om wedstrijden te spelen.

Dit was weer een superlan met gezelligheid, goede competitie, goed netwerk en goede voorzieningen.

Mijn enige minpuntje is dat er (ook vanwege droog weer) redelijk wat fijn zand/stof in mijn pc zat. Mijn pc is zwart en je ziet het gele stof meteen.

Tot een volgende lan!

Sigmund

Access for dummies is 770 pagina's
Lally
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 09:51

@ JANKERS
DD esports LoL team heeft zich sportief gedragen en met deze lineup kunnen ze zeker wel veel beter worden ze hebben zich volwassen gedragen tijdens de compo's en zeer sportief aardige lui

+ Leuke sweer gezellig en fanatiek.
+ Compo sponsering en hoe het geregeld was.
+ Clean wc's optijd weer doekjes erbij.
+/- Bandjes waren fijn (Stof) maar alleen het dikke zwarte stevige ding waarmee het bandje vast zat was een beetje te dik, groot en irritant.

- Vrijdag
muziek even volume ietsje omlaag mag wel hard maar niet zo HARD als deze keer.
- Announcements
Verstond er niks van zelfs bij de prijsuitreiking heb ik een aantal dingen niet verstaan en stond naast het podium Wat welke game is dit? Hoe heet die kerel? Welk team? :/
DEVO sint
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 10:05
 derp.
quote:
Lally schreef @ 24-10-2011 09:51:
- Announcements
Verstond er niks van zelfs bij de prijsuitreiking heb ik een aantal dingen niet verstaan en stond naast het podium Wat welke game is dit? Hoe heet die kerel? Welk team? :/

Ik had daar ook problemen mee, kon de helft niet verstaan

Ik denk omdat op vrijdag zoveel mensen (including me) klaagde dat de muziek zo hard stond, dat het algemene volume zo laag is gezet dat we niks meer verstonden van de announcements
BH.wasabi dude-nl
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 10:11

Ik vond het zeker wel goed georganiseerd. Heb een stuk minder gezien...

Overal valt wel het 1 en ander te verbeteren...

+ netwerk, 1 crash gehad tijdens compo wat helaas wel nog negatief uitpakte voor ons team (startmoney...)
+ serverpark, werkte gewoon 100%
+ crew, allemaal erg aardig
+ opstelling, genoeg ruimte etc
+ ondanks andere reacties vond ik de toiletten wel redelijk bijgehouden. Misschien anders toch voor volgende editie echt toitlet"juf" per toilet ruimte neerzetten.

De minpunten alleen bedoeld ter verbetering, tis geen hate
- geen waterdichte planning qua starttijden. Gebeurde nu dat als ene match in een compo klaar was, mensen nog even gingen eten, daarna roken en evt nog ff slapen voor de volgende match gespeeld werd.
- temp... Wij zaten blauw en het was zaterdag echt te warm daar..
- Noodles, wel lekker, maar 1 persoon aan kassa, 1 persoon bakjes met groenten vullen, en die vent alles maar wokken (lees: 5 minuten per bakje, 10 mensen in rij is 50 minuten wachten...).
- munten en prijzen ervan. Munten opzich is ok. Maar volgens de Nederlandse wetgeving is op een evenement het verplicht om munten terug te kopen aangezien het word gezien en verplicht als betaalmiddel!
- 2 muntjes voor een mini (plastic) bekertje bier in het restaurant. 4 muntjes noodles, 2,5 patat. Had goedkoper gekund...
- ontbijt was shit (lees eerdere reacties)
- Slaapzalen waren snel vol (beetje eigen schuld door niets van te voren te zoeken, maar was rond 5 uur snachts echt geen plekje meer vrij...)
- Er zijn toch weer veel spullen gejat... Kan de organisatie wellicht ook niets aan doen. Misschien toch elke tafel een camera ophangen?
- Muziek vrijdagavond echt te hard. In onze pracc's kon je niet meer op sound spelen.
- Geen scherm aan de andere kant van de zaal waardoor we (tijdens spelen) niet altijd konden zien wat er aan de hand was of gebeurde. Daarvoor moesten we wegdraaien vd pc. Op zaterdag tijdens match gaat dat natuurlijk niet en de omroeper hoor je niet met je headset op.
- Zorg voor meer karren op de gear naar binnen te brengen
- Geen systeem om bij te houden hoeveel gear iemand naar binnen brengt en weer meeneemt naar buiten (zoals bij FoM). Nu kan iemand zo met je scherm of PC naar buiten lopen.
- Heeft er een DJ gestaan? Ik hoorde wel muziek, maar als dat gewoon een mp3 was had ik het ook geloofd. Ik heb het niet door gehad (rug naar podium en geen scherm op achterste muur)

Al met al wel naar mijn zin gehad
'dF1Ne. bodycount
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 11:23

Catering te duur,voor mij geen probleem om het te betalen maar scholieren studenten etc?????????
Volgende keer gewoon een gook laten wokken en geen chagie half kale hollander met 2 vrouwen met het tempo van een otter die op zn dooie gemak op zn rug en het water ligt een mossel open te maken.

gewoon city wok ff bellen

Lally
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 11:35

Vond de patat iig gewoon te betalen en zeker niet abnormaal duur.
Fun NL Dreamkill
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 11:37
 I love Justin
+wc waren erg schoon
+Douches waren dit keer lekker warm en schoon
+Snelle omwisseling wat betreft de papiertjes die verkeerd op de tafels lagen in geel B en geloof ook de rest van geel.(crew bedankt!)
+ de stoffen bandjes erg fijn

-dure muntjes en erg onhandig
- weer die klote telefoons die afgaan in de slaapzaal en niemand die ze hoort.
-mensen die denken dat ze grappig zijn door kikkers na te gaan doen in de slaap zaal. (hiervoor kun je beter in het bos gaan zitten, misschien dat je dan aandacht krijgt van de andere kikkers)
-Enorm koud in de slaap zaal
-Het leek wel een sauna in de zaal op de eerste avond.
- Fijn dat die dj er was , maar het geluid mocht wel zachter.

Verder heb ik het wel naar me zin gehad, toch mis ik het thema wel, t was een beetje saai zo(volgend jaar weer een thema??)
Laser show mocht van mij wel wat langer duren vond het erg gaaf om te zien

I Love Justin
Sluuge
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 11:41

+ Gezellig
Iedereen was weer aardig, dank u daar voor.

+ Temparatuur
Zat in het midden van de zaal, en nergens wat van gemerkt

+ PinPoint
Ik was eerst door een misverstand uit de compo van TM gewerkt, werd daarna keurig opgelost

+ Slaapszaal
Lekker koel, geen geschreeuw, weinig gesnurk ( ik lag boven ergens)

- Announchments
Kon er serieus geen zak van verstaan, waar ik ook was

- Animo voor FIFA compo
Ik snap dat dit komt omdat het FIFA11 ipv FIFA12 was, maar toch, FIFA is toch redelijk populair dacht ik?

- Prijs voor FIFA niet aanwezig ?
Nu moet ik wachten Weet niet eens wat ik krijg
skipp
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 11:54

+ Organisatie
+ Sanitair
+ Voorzieningen
+ Oldskool Gamecorner

- Slaapzalen overbevolkt
Er was nog ruimte op andere plekken die goed benut had kunnen worden voor het slapen.

Heb genoten van deze LAN.
Heb me niet geërgerd aan geluid of geschreeuw, al hoewel de DJ op de intro dag misschien misplaatst was, maar niet - punten waard. Kudos voor de organisatie en het snelle verloop van in ieder geval de CSS compo. En leuk om gezichten te kunnen plaatsen bij een aantal namen die ik IRL nog niet hebben kunnen ontmoeten.

Bedankt Burpiej voor de ontelbaar hoeveelheid burps en het bier.

P.S Lucio spreekt voor zichzelf en niet voor onze hele clan.
Laat dat duidelijk zijn.
Amn Kwakman87
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 11:57

Mijn plus en min punten van deze editie van The Reality

+ Netwerk
+ Wok & More
+ Sfeer
+ Crew
+ Sanitaire voorzieningen (Werden goed schoon gemaakt)
+ Bandjes (Deze editie bandjes aan houden, zitten goed en ook nog comfortabel)

- Bandjes controle (Werd te weinig naar gevraagd en je kon soms zo doorlopen)
- Warmte
- Muntjes (Als je achterin zit en je munten zijn op moet je eerst weer naar voren lopen om nieuwe te halen en dan weer naar achter om iets te willen halen)
- Geluid van het omroepen/loting. Je kon er niks van verstaan wat er werd omgeroepen (iig achterin)

Betreffende de compo's

Waren die goed georganiseerd. Alleen mochten er wel wat meer rust tussen de speeltijden. Als het tegen zat moest je na de 1 match gelijk de andere gaan spelen.

Ik heb weinig gemerkt van de Shoutout compo. Zelf heb ik me er voor ingeschreven maar heb zelf niet eens geshoutcast. (Werd niks op het intranet vermeld) Misschien als het nog een keer wordt georganiseerd dat je iemand ff de gene laat opzoeken die zich in hebben geschreven en dan vragen wanneer hij kan, want als je bezig bent al in een compo ben je meer daar op geconsenteerd dan wat er om je heen gebeurd.

www.amnesia-gaming.nl
[LLL] Liche
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 12:00

Dit was mijn 2e Reality en ik heb een zeer geslaagd weekend achter de rug. Vergeleken met vorig jaar zie ik een aantal positieve verbeteringen, alleen de munten vond ik overbodig...

+ Top netwerk
+ Schone wc's!
+ Goede sfeer
+ Ruime tafels

- De munten en de vrij dure horeca
- De kou vrijdag en zaterdagochtend

Al in al een zeer geslaagde LAN! Tot volgend jaar!
Lally
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 12:01

- Bandjes controle (Werd te weinig naar gevraagd en je kon soms zo doorlopen)

Ik ben wel 15 keer beten geweest ofzo en op 1x na omdat ze allemaal bezig waren heb ik hem steeds moeten showen.
FRAGNATIX MaDPnO
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 12:16
 Kak!
+
-hotelkamer
-ruime tafels
-netwerk
-sfeer
-controle op porno (vooral bij blauw)

-
-munten
-slechte wok
-duur restaurant
mCon Koenzz
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 12:17

quote:
MaDPnO schreef @ 24-10-2011 12:16:
+
-hotelkamer
-ruime tafels
-netwerk
-sfeer
-controle op porno (vooral bij blauw)

-
-munten
-slechte wok
-duur restaurant

-

de 2 meiden op elke foto of loterij
mCon Koenzz
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 12:19

oh en nog een minnetje,
Bij een van mijn prijzen krijg ik een kast, maar het is puur de kast zonder doos etc, hoe kan dit? Kon me niet voorstellen dat het zo geleverd word?

Verder een nette lan, vooral de slaapzalen vond ik een + vergeleken met andere lans.
gg
[HOK] VitanyLTD
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 12:49

Allereerst vond ik het erg gezellig
+ Leuke sfeer
+ Voor een druk bezochte wc, was deze erg schoon
+ goede (en alerte) bewaking
(maat van me had bijv geen netwerkverb meer, hij haalt patat.. ik pruts wat aan zn kabels, binnen 2 minuten kwamen de reality crew members al hoogte opnemen wat ik met die computer aan het doen was. erg goede zaak vind ik dat al had ik natuurlijk wel toestemming om zn netwerk-verbinding te fixe)
+ Netwerkverbinding was naast stabiel, erg snel
+ Duidelijk en helder geluidje als er iets werd omgeroepen
+ leuk kraampje met computer lampjes, neon spul, fans, muizen etc.
+ goede bandjescontrole, er werd niet moeilijk gedaan. gezien = doorlopen
++ goede service en hulp bij vragen, erg aardige crew, ben 3x meteen geholpen
- hetgeen wat omgeroepen werd was NIET te verstaan
- het verloten van de MSI Military class prijsvraag kwam veel te laat :/
- eerst voor je bandje heen, dan terug voor je spullen.. jammer dat dit niet in 1x kan.
- het is erg lastig minpunten te bedenken voor zo'n goede lan :/

edit: beetje sneu om op elkaar te gaan zeuren gezien dit een feedback topicis. de reality zelf was goed.. aan het geschreeuw van de een of de ander kan de crew weinig aan doen lijkt mij, of je moet er zelf heenlopen en vragen of het wat rustiger kan
Regez Rufuze
Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 om 12:51

quote:
Sonicfury schreef @ 24-10-2011 01:15:
Al die porno op zaterdagavond kon echt niet.

ik vond t er wel gezellig uitzien, ik liep langs een paar mannen zaten met 5 beeldschermen pormo te kijken er achter die beeldschermen 15/20 man opgesteld in een rijtje.

KOM JE DER OOK BIJ ZITTEN? riepen ze, haha geweldig!

Posts 1 - 50   » 
Nieuw topic Post reply