Forum

Reacties

18:53Bear Cat
00:00Addiction
11:14Kopen
15:57More?
13:27Cactus

Picture of the Day

The Reality XII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

Game streams?

Forum Index » The Reality Algemeen » Game streams?
Game streams? Nieuw topic Post reply
Posts 51 - 83   « 
Six Fice
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 17:01

lol wat een droge discussie dit weer. Iedereen met die korte lontjes hier... niet normaal kunnen we geen nieuwe funcompo organiseren op de LAN? die noemen we dan flame war. Benodigdheden zijn mIRC en een topic. "MW2 is een toffe game" lijkt me een mooie om mee af te trappen...

En jaa.. dat mensen een game afkraken die ze niet of nauwelijks gespeeld hebben vind ik ook een beetje kortzichtig. Maar als mensen zo'n beperkte visie hebben is dat hun eigen probleem..ga ik me niet druk om maken..

ik ben blij dat ik door enkele beperkingen heen prik en dat pareltje wat er onder zit wel kan spelen. want ik ben van mening dat de gameplay van MW2 leuker is dan die van CoD4..Veel meer close range combat en bovendien ligt de speelsnelheid veel hoger.

Voor alle mensen die geļnteresseerd zijn om toch is een MW2 match op niveau te kijken(dus geen random PCW lol ), nodig ik jullie van harte uit om eens te kijken bij sixstars.. zitten ergens op rij Blauw E ofzo.. lataaaaaaar...

ON TOPIC:
game streams zijn vet.. alleen er moet wel vertraging inzitten en de matches moeten geen vertraging oplopen door de shoutcasters...
Lally
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 22:39

Snellere gameplay waar maak jij dat uit op?
met een SMG rond springen gaat mischien nog wel sneller dan MW2 gameplay.
en enige probleem is geen mods, oftewel red dot sights en weetikveel al die crap
is gewoon low. pindakaas.
Six LaKai
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 22:52

quote:
Lally schreef @ 16-09-2010 22:39:
met een SMG rond springen gaat mischien nog wel sneller dan MW2 gameplay.
en enige probleem is geen mods, oftewel red dot sights en weetikveel al die crap
is gewoon low. pindakaas.

Sorry Reddot sight en andere attachements zijn niet toegestaan op CB matches. Volgende keer maar even goed laten informeren.

EDIT:

Link : http://clanbase.ggl.com/rules.php?lid=10093
Kijk goed bij 2: Match Rules.

The measure of a man is what he does with power.
Jwz Stylo
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 23:03

quote:
LaKai schreef @ 16-09-2010 12:29:
[...]

Knap dat jij een game kan beoordelen op 2(twee) hele pcw's. Zeker een gaming goeroe!

quote:
LaKai schreef @ 16-09-2010 16:56:
[...]

Maar doelloze opmerking die totaal nergens op slaan dat respecteer ik niet.

Six LaKai
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 23:34

Touche Stylo, touche. Untill we meet again!

Lally
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 06:24

cba, gameplay blijft bagger imo.
je kan niet eens even fatsoenlijk strafen daar etc etc.
er is een reden waarom het tot nu toe nauwelijks gestreamed is
Six Wade
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 10:15

quote:
Lally schreef @ 17-09-2010 06:24:
cba, gameplay blijft bagger imo.
je kan niet eens even fatsoenlijk strafen daar etc etc.
er is een reden waarom het tot nu toe nauwelijks gestreamed is

Als jij niet fatsoenlijk kan strafen dan ligt dat volledig aan jou want hier totaal geen problemen mee.

Anima TRX: Als we van het begin tegen jullie hadden gespeeld, hadden wij van jullie gewonnen. HD TRX: 0,0 kans? nha ja, nha ja, je hebt altijd wel een kans maar ja uh..
Lally
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 10:31

Het zal wel XD, naja op cod4 is het dan makkelijker fzo dunno.
en die reden blijft nogsteeds het ziet er echt niet uit op stream imo.
BONKERS<3 Lochje
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 12:47

quote:
LaKai schreef @ 16-09-2010 22:52:
[...]

Sorry Reddot sight en andere attachements zijn niet toegestaan op CB matches

CB is kudt anyways en het kan me niet boeien of het de enigste ladder is waar actief mw2 gespeelt word. het is gewoon zo
Lally
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 12:56

+1
Six Fice
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 13:24

quote:
Lally schreef @ 16-09-2010 22:39:

Uit mijn eigen ervaringen? Ik heb jaren COD4 gespeeld en speel nu een behoorlijke tijd MW2. Gezien het feit dat MW2 meer close range combat heeft en de maps compacter zijn is de gameplay dynamischer omdat heel snel van positie gewisseld kan worden.

Denk dat iedereen een voorkeur heeft voor een bepaald soort game. Zoals ik al zei. Dit is toch een discussie die nergens over gaat aangezien over smaak niet te twisten valt. Basta..voor mij is dit einde discussie. Heb jarenlang plezier gehad met CoD4 en zal nooit zeggen dat dat een kutgame is alleen MW2 is een leuke nieuwe uitdaging en ik kijk ook al weer uit naar Black Ops.

En ga maar weer lekker verder praten over het daadwerkelijke topic: GAME STREAMS?
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 13:31

quote:
Lochje schreef @ 17-09-2010 12:47:
[...]

CB is kudt anyways en het kan me niet boeien of het de enigste ladder is waar actief mw2 gespeelt word. het is gewoon zo

In dat opzicht ben ik het er wel met je eens. Het komt voor namelijk door de admins van CB.

quote:
Lally schreef @ 17-09-2010 10:31:
Het zal wel XD, naja op cod4 is het dan makkelijker fzo dunno.
en die reden blijft nogsteeds het ziet er echt niet uit op stream imo.

Dus als het te "moeilijk" voor je is, dan is het automatisch kut?

Het probleem met shoutcasten/streamen van mw2 matches is het niet kunnen spectaten zonder dat de teams elkaar kunnen spectaten. Als dit wel mogelijk was dan was het precies het zelfde als bv. cod4, cs1.6 of CSS

OT: Ik zie het dus niet gebeuren, al hoop ik er stiekem wel op.

Laatst gewijzigd door LaKai @ 17-09-2010 13:41

UDown Impulse
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 14:54

Zie heel sixstar in de verdediging schieten omdat een paar mensen slechte ervaring en meningen hebben over MW2 :S zegt al genoeg denkik zo

add more fuel to your fire!!!
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 15:42

Elke tegen argument is in jouw ogen een verdediging(net als dit waarschijnlijk).
Maar we moeten niet vrezen, jij bent hier tenslotte de expert op gebied discussiėren. Heel goed te zien aan je vorige reacties, henkie.

Ik kijk er nu al erg naar uit wat voor reactie je op deze post gaat plaatsen.
Het zal me niet verbazen als het van de zelfde kwaliteit is van je vorige posts!

Laatst gewijzigd door LaKai @ 17-09-2010 20:42

(=DBU=) Bunny =D
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 16:11

volgens mij ging dit topic over game streams op TR...
UDown Impulse
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 16:19

quote:
LaKai schreef @ 17-09-2010 15:42:
Elke tegen argument is in jouw ogen een verdediging(net als dit waarschijnlijk).
Maar we moeten niet vrezen, jij bent hier tenslotte de expert op gebied discussiėren. Heel goed te zien aan je vorige reacties, henkie.

Ik kijk er nu al erg naar uit wat voor reactie je op deze post gaat plaatsen.
Het zal me niet verbazen als het van de zelfde kwaliteit is van je vorige post's!

Nou nog een erge reactie van mijn kant.

Blijkbaar respecteren jullie de meningen van de gene die mw2 niks aan vinden nog steeds niet
Jullie blijven er over door gaan dat mw2 beter is dan dit en dat.
Sommige vinden dus van niet (mening) wtf loop je er nu steeds over door te zeiken dan :S

Leuk dat jullie het spelen, van mij mag je
Maar kom niet vertelle dat mw2 beter is dan de rest.

Kan je wel zeggen dat de statistieken meer anti mw2 zijn dan pro (en dat is een feit en geen mening )

add more fuel to your fire!!!
Six Wade
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 16:36

Misschien zijn we 1 van de weinige actieve mensen hierow. Tot nu toe heb ik niet gezegd dat een andere game slechter is als MW2, enige wat we tot nu toe hebben gezegd is de redenatie van mensen dat ze erg snel een spel kut vinden en dat dat nogal raar is als je in de tijd dat je het spel hebt gespeeld nog niet eens het hele spel hebt leren kennen.

Daar te zeiden hoop ik wel dat het streamen zal gaan lukken al hoewel ik me twijfels heb of dit wel zal lukken voor een game als MW2. Dat is alleen niet een reden om geen streaming te doen aangezien er ook nog andere games zijn waar het prima kan. Jammer voor MW2 en leuk voor de andere!

Anima TRX: Als we van het begin tegen jullie hadden gespeeld, hadden wij van jullie gewonnen. HD TRX: 0,0 kans? nha ja, nha ja, je hebt altijd wel een kans maar ja uh..
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 20:38

quote:
Impulse schreef @ 17-09-2010 16:19:
[...]

Nou nog een erge reactie van mijn kant.

Blijkbaar respecteren jullie de meningen van de gene die mw2 niks aan vinden nog steeds niet
Jullie blijven er over door gaan dat mw2 beter is dan dit en dat. Sommige vinden dus van niet (mening) wtf loop je er nu steeds over door te zeiken dan :S

Meningen respecteer ik wel, maar geen opmerkingen die niet zijn onderbouwd respecteer ik niet, maakt niet uit welke game. Dit heb ik al eerder gezegd maar blijkbaar is begrijpend lezen een beetje te moeilijk voor je.(Harde taal gebruiken, oww lol)

quote:
Leuk dat jullie het spelen, van mij mag je
Maar kom niet vertelle dat mw2 beter is dan de rest.

Quote me please! Nooit geconstateerd dat dit wel zo is. Dus niet zomaar dingen verzinnen. Dit maakt je alleen maar belachelijk.

quote:
Kan je wel zeggen dat de statistieken meer anti mw2 zijn dan pro (en dat is een feit en geen mening )

Je eerste argument die daadwerkelijk waar is.Nou ja, half dan. Er zijn geen pro's in mw2.

EDIT:
OT - Streaming GOGOGO! Ook voor compo games die wel goed spectator support hebben!

{TRS-Elite} Wezl
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 20:44

Cod4 streaming ftw!
crush
Geplaatst op dinsdag 12 oktober 2010 om 10:24

We staan inderdaad op de kalender van h2k.tv maar. The reality heeft nog niet gereageerd.We staan op de kalender als daar willen wij heen gaan. Dus dat moet geregeld worden. h2k.tv wilt dus wel streamen ! please ga op hun verzoek in dat maakt de hele compo beter.
defuse eXenTriQ
Geplaatst op dinsdag 12 oktober 2010 om 10:28
 Team ReSized
h2k streamer in de file en ging ie maar terug :p wat een gay.
geen namen.

http://mini-mits.hyves.nl
DP' tra3ble
Geplaatst op dinsdag 12 oktober 2010 om 11:43

quote:
crush schreef @ 12-10-2010 10:24:
We staan inderdaad op de kalender van h2k.tv maar. The reality heeft nog niet gereageerd.We staan op de kalender als daar willen wij heen gaan. Dus dat moet geregeld worden. h2k.tv wilt dus wel streamen ! please ga op hun verzoek in dat maakt de hele compo beter.

+1
STKR strijthagen
Geplaatst op dinsdag 12 oktober 2010 om 11:51

ff on topic weer.

cod4 > mw2
BONKERS<3 Lochje
Geplaatst op dinsdag 12 oktober 2010 om 12:02

quote:
crush schreef @ 12-10-2010 10:24:

The Reality staat op de event kalender ja, waar alle lan's op staan. wil niet zeggen dat ze het ook streamen
DP' tra3ble
Geplaatst op dinsdag 12 oktober 2010 om 12:43

er staat toch duidelijk !

This is an event we%u2019d like to cover.!!

ze zouden het eventueel dus wel willen !
crush
Geplaatst op vrijdag 15 oktober 2010 om 11:55

precies dat willen ze dus admins regel h2k want ze willen!!!!!
DP' tra3ble
Geplaatst op vrijdag 15 oktober 2010 om 14:10

quote:
crush schreef @ 15-10-2010 11:55:
precies dat willen ze dus admins regel h2k want ze willen!!!!!

+10
MiX sulu
Geplaatst op vrijdag 15 oktober 2010 om 14:57

quote:
tra3ble schreef @ 15-10-2010 14:10:
[...]

+10
phx.nl CarnbYy
Geplaatst op woensdag 20 oktober 2010 om 13:11

uhm als de reality geen streamers krijgt kan er net zo gedaan worden als bij DSRack dat lennyboy het van af zijn huis streamed :$:$ xd
DiYP snkk
Geplaatst op woensdag 20 oktober 2010 om 13:30

Koas tv is er toch ook altijd?
Die kan ook wel paar matches streamen yO!

+1 Carnbyy
phx.nl CarnbYy
Geplaatst op woensdag 20 oktober 2010 om 13:44

quote:
snkk schreef @ 20-10-2010 13:30:
Koas tv is er toch ook altijd?
Die kan ook wel paar matches streamen yO!

+1 Carnbyy

ik geloof dat dat juist het probleem is dat koasTV ook heeft afgezegt. en h2k wil wel komen maar TR heeft niks met ze geregled geloof ik
DP' tra3ble
Geplaatst op woensdag 20 oktober 2010 om 15:27

ja GEWOON PROBEREN op t laatste moment
phx.nl CarnbYy
Geplaatst op woensdag 20 oktober 2010 om 16:18

ja een lan zonder stream is voor de kijkers thuis niet leuk xDD

Posts 51 - 83   « 
Nieuw topic Post reply