lol wat een droge discussie dit weer. Iedereen met die korte lontjes hier... niet normaal

kunnen we geen nieuwe funcompo organiseren op de LAN? die noemen we dan flame war. Benodigdheden zijn mIRC en een topic. "MW2 is een toffe game" lijkt me een mooie om mee af te trappen...
En jaa.. dat mensen een game afkraken die ze niet of nauwelijks gespeeld hebben vind ik ook een beetje kortzichtig. Maar als mensen zo'n beperkte visie hebben is dat hun eigen probleem..ga ik me niet druk om maken..
ik ben blij dat ik door enkele beperkingen heen prik en dat pareltje wat er onder zit wel kan spelen. want ik ben van mening dat de gameplay van MW2 leuker is dan die van CoD4..Veel meer close range combat en bovendien ligt de speelsnelheid veel hoger.
Voor alle mensen die geļnteresseerd zijn om toch is een MW2 match op niveau te kijken(dus geen random PCW lol

), nodig ik jullie van harte uit om eens te kijken bij sixstars.. zitten ergens op rij Blauw E ofzo.. lataaaaaaar...
ON TOPIC:
game streams zijn vet.. alleen er moet wel vertraging inzitten en de matches moeten geen vertraging oplopen door de shoutcasters...