Forum

Reacties

18:53Bear Cat
00:00Addiction
11:14Kopen
15:57More?
13:27Cactus

Picture of the Day

The Reality XII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

Game streams?

Forum Index » The Reality Algemeen » Game streams?
Game streams? Nieuw topic Post reply
Posts 1 - 50   » 
crush
Geplaatst op maandag 6 september 2010 om 07:14

Hey word er net als vorig jaar door h2k tv gestreamed of word het uberhaupt gestreamed deze keer?
Zou leuk zijn geef een kick
HD. mimv
Geplaatst op maandag 6 september 2010 om 10:58
 Hazardousgaming
is ook wel leuk voor mw2

HD.
DP' tra3ble
Geplaatst op maandag 6 september 2010 om 15:16

zou idd leuk zijn
Six Wade
Geplaatst op maandag 6 september 2010 om 15:34

zou leuk zijn ook om finals te streamen met shoutcast. Had dit vorig jaar ook meer willen zien maar jammer genoeg te weinig gedaan naar mijn mening.

Anima TRX: Als we van het begin tegen jullie hadden gespeeld, hadden wij van jullie gewonnen. HD TRX: 0,0 kans? nha ja, nha ja, je hebt altijd wel een kans maar ja uh..
{TRS-Elite} Wezl
Geplaatst op maandag 6 september 2010 om 17:02

quote:
Shiftyfreak schreef @ 06-09-2010 15:34:
zou leuk zijn ook om finals te streamen met shoutcast. Had dit vorig jaar ook meer willen zien maar jammer genoeg te weinig gedaan naar mijn mening.

Kwam ook omdat h2ktv er niet was
[SNO] EosNL
Geplaatst op maandag 6 september 2010 om 20:28
 SNO Clan Leader
Bedoel je dan gewoon random players die dan gestreamed worden?
Zo niet, wat moet je doen om daar voor in aanmerking te komen??
Of alleen tijdens de matches?
Zijn er meerdere games die daar mee voor kunnen doen?

Just showing interest

War is not about who is right, but who is left ~Bertrand Russel
Jwz Stylo
Geplaatst op maandag 6 september 2010 om 22:02

Ik verwacht dit keer van niet.
Lally
Geplaatst op dinsdag 7 september 2010 om 06:21

Hoop het wel is saai zonder alsje in 2de ronde zat had je vorig jaar als stream...
http://www.h2ktv.com/vod/?vod=100
http://www.h2ktv.com/vod/?vod=096
etc etc, Admin regel dit even haha XD geeft spelers meer drang om beter te spelen zolang ik het weet.
{TRS-Elite} Wezl
Geplaatst op dinsdag 7 september 2010 om 07:03

quote:
Lally schreef @ 07-09-2010 06:21:
Hoop het wel is saai zonder alsje in 2de ronde zat had je vorig jaar als stream...
http://www.h2ktv.com/vod/?vod=096
etc etc, Admin regel dit even haha XD geeft spelers meer drang om beter te spelen zolang ik het weet.

Problemen met mijn gamestijl
Lally
Geplaatst op dinsdag 7 september 2010 om 15:45

Nee haha maar dat je al vroeg streams hebt en niet alleen finales!
Lally
Geplaatst op dinsdag 7 september 2010 om 15:46

Ik zeg doen! h2ktv kan wel volgens mij staat niks op de calender of er is vast wel iemand die streamen kan desnoods in het nederlands XD
{TRS-Elite} Wezl
Geplaatst op dinsdag 7 september 2010 om 17:12

quote:
Lally schreef @ 07-09-2010 15:46:
Ik zeg doen! h2ktv kan wel volgens mij staat niks op de calender of er is vast wel iemand die streamen kan desnoods in het nederlands XD

Ik wil best streamen als me uitgelegd word hoe?
Six LaKai
Geplaatst op dinsdag 7 september 2010 om 17:43

Ik wil opzich ook wel shoutcasten, heb ik vroeger gedaan met UT3, alleen weet ik niet meer wat voor programma's er gebruikt worden. Ik ga alleen niet shoutcasten als ik moet spelen ^^

Het probleem met mw2 is dat als je free spectate gebruikt dat iedereen elkaar kunnen spectaten.

Laatst gewijzigd door LaKai @ 07-09-2010 17:59

The measure of a man is what he does with power.
HD. mimv
Geplaatst op dinsdag 7 september 2010 om 18:23
 Hazardousgaming
jup kut mw2 ook

HD.
Lally
Geplaatst op dinsdag 7 september 2010 om 18:57

Reality admin reageer even a.u.b.
Kan het niet geregeld worden dat er iemand shoutcast?
{TRS-Elite} Wezl
Geplaatst op dinsdag 7 september 2010 om 19:57

quote:
LaKai schreef @ 07-09-2010 17:43:
Ik wil opzich ook wel shoutcasten, heb ik vroeger gedaan met UT3, alleen weet ik niet meer wat voor programma's er gebruikt worden. Ik ga alleen niet shoutcasten als ik moet spelen ^^

Het probleem met mw2 is dat als je free spectate gebruikt dat iedereen elkaar kunnen spectaten.

Klopt maar er zal vast wel een andere manier zijn om dat te omzeilen
Six Wade
Geplaatst op woensdag 8 september 2010 om 09:37

ja door je MW2 te veranderen maar dan pas je de game aan en zal steam je bannen..

Anima TRX: Als we van het begin tegen jullie hadden gespeeld, hadden wij van jullie gewonnen. HD TRX: 0,0 kans? nha ja, nha ja, je hebt altijd wel een kans maar ja uh..
Lally
Geplaatst op woensdag 8 september 2010 om 21:50

Ik wil best streamen maarja weet niet hoe ten eerste en moet zelf ook spelen
Amn Xandathri
Geplaatst op donderdag 9 september 2010 om 04:42
 Hammer Diplomacy !
been there done that it failed !
Six LaKai
Geplaatst op donderdag 9 september 2010 om 08:44

quote:
Xandathri schreef @ 09-09-2010 04:42:
been there done that it failed !

En wat heb je precies gedaan? Streamen, shoutcasten, .dll of .exe veranderen?

"Why? Why? Why?
What?
Why exactly?
What? Why?
Be more constructive with your feedback, please. Why?
Why?"
Flight of the Conchords Ep 3 Hiphopopotamus vs. Rhymenoceros

Lally
Geplaatst op donderdag 9 september 2010 om 10:30

XD
Boss Reakt00r
Geplaatst op donderdag 9 september 2010 om 11:36

quote:
LaKai schreef @ 09-09-2010 08:44:
[...]

En wat heb je precies gedaan? Streamen, shoutcasten, .dll of .exe veranderen?

Waarschijnlijk het gedeelte over falen. Daar heeftie genoeg ervaring mee ;D
Lally
Geplaatst op donderdag 9 september 2010 om 20:57

Denk het ook.
huralk
Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 om 00:04

h2ktv is er in oktober bij net de kalender bekeken, staat dat ze er zijn

dus word weer gezellig
Jwz Stylo
Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 om 01:07

"All interesting eSports events we know of get an entry in red, the ones we attend for streaming coverage will turn green." Reality staat in het rood. En ook op de streaming agenda staat niets vermeld.
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 om 01:40

Ik zie streaming niet gebeuren, tenzij er 2 lui matches coveren (1 in elk team, of 1 gozer met 2 pc's en 2 verschillende accounts)

Anders is het streamen voor mw2 een gigantische nee!

Lally
Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 om 06:22

quote:
LaKai schreef @ 10-09-2010 01:40:
Ik zie streaming niet gebeuren, tenzij er 2 lui matches coveren (1 in elk team, of 1 gozer met 2 pc's en 2 verschillende accounts)

Moet te regelen zijn
Lally
Geplaatst op maandag 13 september 2010 om 21:25

Iemand van Reality crew? die hier op kan aantwoorden?
Groeten,
Lally
crush
Geplaatst op maandag 13 september 2010 om 21:50

quote:
LaKai schreef @ 10-09-2010 01:40:

MW2 boeit mijn niet dat is gewoon een mislukte call of duty versie vind ik.
stream beter echte games zoals CS 1.6, CSS, COD4 maybe 2.
mw2 is toch van vals alarm het waren maar dollar briefjes en veel te clueless maps met 1 mil spots to defend zeh bomb.
AK47
Crew
Geplaatst op maandag 13 september 2010 om 22:37
 TR FTW :)
We zijn bezig met een partij voor streaming/coverage. More news soon.
DP' tra3ble
Geplaatst op maandag 13 september 2010 om 22:49

kijk dat is beter nieuws
Lally
Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 om 06:33

streams/coverage is ook gewoon vet
vorig jaar werd ook al lekker snel gestreamed
als je door de 1ste ronde was had je al een stream, hoop dat nu weer te zien
[DD]Theallspark
Crew
Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 om 11:45
 = spark of life =
Bij Netgamez vroegah hadden we ook shoutcaster... geen streaming maar wel Beamer beeld, PnP met de speler... Vertraging dan wel in het beeld wat te zien is op de beamer anders hebben spelers die de beamer zien voordeel...

Deed zelf daar de Media onder anderen... Gaf toch wel 50/100 man publiek bij matches.. En het maakt het veel meer aanwezig! Wel is het een hels karwei, omdat je echt 1 iemand fulltime minimaal er aan moet laten werken..

DoubleDutchClan
Six Wade
Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 om 13:43

quote:
crush schreef @ 13-09-2010 21:50:
[...]

MW2 boeit mijn niet dat is gewoon een mislukte call of duty versie vind ik.
stream beter echte games zoals CS 1.6, CSS, COD4 maybe 2.
mw2 is toch van vals alarm het waren maar dollar briefjes en veel te clueless maps met 1 mil spots to defend zeh bomb.

Dat het spel in opzichten van servers een flop is oke maar die 1mil spots om te defenden is onzin. Dan ben je gewoon niet creatief genoeg om het goed uit te spelen..

Lally
Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 om 18:10

quote:
Shiftyfreak schreef @ 14-09-2010 13:43:
[...]

Dat het spel in opzichten van servers een flop is oke maar die 1mil spots om te defenden is onzin. Dan ben je gewoon niet creatief genoeg om het goed uit te spelen..

ja opzich maar vind het spel ook niet leuk genoeg hoor zeker pubs niet ik joinde bij iemand anders een server met een kutmuis alles pakte een mp5k maakte score 40-1 en ging toen weg met de gedachten is dit het
paar leuke dingen eraan maar ik vind het gefag met hearthdbeatsensors en no mods klote. tijdens war zeiken om elk wapen dat weer niet mag etc etc.

Laatst gewijzigd door Lally @ 14-09-2010 22:04
[SNO] EosNL
Geplaatst op woensdag 15 september 2010 om 12:13
 SNO Clan Leader
quote:
AK47 schreef @ 13-09-2010 22:37:
We zijn bezig met een partij voor streaming/coverage. More news soon.

Can't wait!

War is not about who is right, but who is left ~Bertrand Russel
Six Fice
Geplaatst op woensdag 15 september 2010 om 17:21

quote:
Lally schreef @ 14-09-2010 18:10:
[...]

ja opzich maar vind het spel ook niet leuk genoeg hoor zeker pubs niet ik joinde bij iemand anders een server met een kutmuis alles pakte een mp5k maakte score 40-1 en ging toen weg met de gedachten is dit het
paar leuke dingen eraan maar ik vind het gefag met hearthdbeatsensors en no mods klote. tijdens war zeiken om elk wapen dat weer niet mag etc etc.

hmm tjah... dit hou je bij elke game waarbij je public speelt. Dit heb ik zelf namelijk ook ervaren met elke andere game uit de CoD serie. CoD2, CoD4, maakt niet uit (geen ervaring met vCoD).

En je laatste zin duidt er op dat je totaal geen ervaring hebt met het spelen van MW2 matches, want ik heb echt nog nooit meegemaakt, zeker niet in offi's en ik heb inmiddels een beste shitload aan MW2 matches gespeeld.

Dit is geen post om een flamewar te starten maar sommige mensen (val je niet persoonlijk aan) lijken niet verder te kijken dan ervaringen van anderen of hoe de game public speelt.

Uiteindelijk is het natuurlijk jouw goed recht om de game niet leuk te vinden whahah
Lally
Geplaatst op woensdag 15 september 2010 om 20:10

vind hem gewoon niet leuk en heb 2 pcws gedaan fzo
Six LaKai
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 12:29

quote:
Lally schreef @ 15-09-2010 20:10:
vind hem gewoon niet leuk en heb 2 pcws gedaan fzo

Knap dat jij een game kan beoordelen op 2(twee) hele pcw's. Zeker een gaming goeroe!

UDown Impulse
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 12:41

quote:
LaKai schreef @ 16-09-2010 12:29:
[...]

Knap dat jij een game kan beoordelen op 2(twee) hele pcw's. Zeker een gaming goeroe!

Ik heb ook 2 pcw's gespeeld
Ik vind het ook geen ruk aan. (ben ik nu ook game goeroe??)

Slaat natuurlijk nergens op :S wie ben jij om zijn eigen mening de grond in te trappe

add more fuel to your fire!!!
DP' tra3ble
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 12:57

quote:
Impulse schreef @ 16-09-2010 12:41:
[...]

Slaat natuurlijk nergens op :S wie ben jij om zijn eigen mening de grond in te trappe

+1
Lally
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 13:47

Ik vond de gameplay gewoon gayworden zonder mods
Promod ftw<3
Six Wade
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 13:48

quote:
[...]

Je ziet toch dat die Lakai heet, waarom vraag je dan wie hij is?

Vind het een beetje raar dat je ergens een oordeel over kan geven als je het maar 2 uurtjes hebt gespeeld ( laat staan dat het een PCW is en niet een officiele match.

Een game ruk vinden vind ik dan nogal grof geuit. Iets niet leuk vinden is een ander verhaal maar het spel is niet slecht ofzo, en ja natuurlijk zijn er verbeter punten.

Jwz Stylo
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 14:04

quote:
Shiftyfreak schreef @ 16-09-2010 13:48:
[...]

Vind het een beetje raar dat je ergens een oordeel over kan geven als je het maar 2 uurtjes hebt gespeeld ( laat staan dat het een PCW is en niet een officiele match.

Een game ruk vinden vind ik dan nogal grof geuit. Iets niet leuk vinden is een ander verhaal maar het spel is niet slecht ofzo, en ja natuurlijk zijn er verbeter punten.

Ik zou het raar vinden als iemand geen oordeel heeft na de eerst paar seconden. Het gaat immers bij een game om het gevoel dat je erbij hebt. En een eerste indruk is heel belangrijk. Daar hoef je geen 40 uur voor uit te trekken.

Wil je echter een gegronde mening hebben dan moet je inderdaad langer hebben gespeeld.
UDown Impulse
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 15:32

quote:
Shiftyfreak schreef @ 16-09-2010 13:48:
[...]

Ten eerste met bijdehante opmerkinge hoef je bij mij niet aan te komen.

Ten 2e je herhaalt gewoon het zelfde wat dat vriendje van je vermeld dus again een mening is een mening ... Behoorlijk sneu om iemand z'n mening in twijvel te trekken wees blij dat niemand het zelfde denkt of dat we allemaal zelfde mening hebben

En wie zegt dat ik maar 2 uurtjes gespeeld heb

Get your facts strait before making your own conclusions

Six LaKai
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 15:50

quote:
[...]

Ja echt, trap ik zijn mening in de grond? Vette shit, ik had het niet eens door. Laat staan dat ik het zo bedoelde.

Niemand mag tegenwoordig een cynische opmerking maken met een vleugje sarcasme.

Dat hij zijn mening heeft prima, maar op basis van wat ?

Dat het zelfde als dat je een auto niet mooi vind vanwege de kleur. Was de wereld maar zo makkelijk, oh wacht...

"Get your facts strait before making your own conclusions "
Yup en dat krijg je niet na 2 hele pcw's.. hahahhaa, oh wow!

Laatst gewijzigd door LaKai @ 16-09-2010 16:04

UDown Impulse
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 16:13

Hij blijkbaar dus wel

we zijn niet allemaal no-lifers hier die zoveel uur moeten spelen voordat ze een mening krijgen over een spel kunnen krijgen.

Six LaKai
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 16:34

tihihi

Je opmerking zegt al meer dan genoeg!
Waarschijnlijk onderbouw jij altijd zo je mening.

Veel plezier verder!!

UDown Impulse
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 16:38

sorry maar het gaat nog steeds over het feit dat jullie in de verdediging schieten als iemand het erover heeft dat (mening) iemand MW2 niks aan vind :S
Dat je ineens ergens anders over gaat lullen sja dan mischien dat hardere taal nodig is om het bepaalde personen duidelijk te maken

Six LaKai
Geplaatst op donderdag 16 september 2010 om 16:56

quote:
Impulse schreef @ 16-09-2010 16:38:
sorry maar het gaat nog steeds over het feit dat jullie in de verdediging schieten als iemand het erover heeft dat (mening) iemand MW2 niks aan vind :S
Dat je ineens ergens anders over gaat lullen sja dan mischien dat hardere taal nodig is om het bepaalde personen duidelijk te maken

Mij maakt het niet uit welke game het is, ik reageer alleen maar als iemand aan komt kakken met ja t'is kut. zonder het goed te onderbouwen of te beargumenteren waarom het kut is. Meningen respecteer ik wel. Maar doelloze opmerking die totaal nergens op slaan dat respecteer ik niet.

Dan kom jij aan poepen over een discussie die jij vervolgens HELEMAAL in het niet vergaat door je eigen opmerking. De gozer die jij verdedigd spreek je met je 1 opmerking tegen. *poef* zo in het niet. "Get your fact's straight before making your own conclusion"

Vervolgens word je er uit geluld. En dan kom je met "Ja moet dan maar harde taal gebruiken" give me a fucking break. Zoals jij al zei, "Get your facts straight."

Posts 1 - 50   » 
Nieuw topic Post reply