Forum

Reacties

Picture of the Day

The Reality XII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

Official MW2 Compo Topic

Forum Index » Competities » Official MW2 Compo Topic
Official MW2 Compo Topic Nieuw topic Post reply
Posts 1 - 39  
AT| FeVeR
Competities
Geplaatst op donderdag 2 september 2010 om 23:20
 codseries.nl | atgaming.nl
Inmiddels is bekend gemaakt dat er een officiële MW2 compo wordt gelanceerd op TR XI. Vorige editie was MW2 nog een -fun- competitie en ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Als compo-admin vindt ik het erg belangrijk om de compo op een goede manier te (kunnen) leiden. Daarom wil ik jullie vragen om in dit topic jullie mening te geven over de MW2 fun compo van vorig jaar;
- Wat was goed?
- Wat kan beter?
- Wat willen jullie aan de compo toevoegen?

Graag geen discussies onder elkaar, maar graag feedback over de compo. Alvast bedankt!

AT| F e V e R
Six Fice
Geplaatst op vrijdag 3 september 2010 om 12:13

De sfeer was goed bij de compo vorig jaar. Al herinner ik me dat er nog wel wat no shows waren. Dit is denk ik al goed opgelost door 5 credits aan de compo mee gegeven.

Geen matches meer die om 5 uur 's nachts per sé gespeeld moeten worden. ondanks uitlopen van 1 match. heb ik hele slechte herinneringen aan hihi.

Wat ik aan de compo mee zou willen geven is dat een vaste maplist bestaat uit bijvoorbeeld de volgende maps:
Skidrow, Karachi, Terminal, Favela, Invasion..
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 3 september 2010 om 16:41

- Betere communicatie tussen admin en teams. En teams onderling.
- Geen matches om 5 uur s'ochtends
- 5v5 ( maar dat is al zo )
- Geen ge-ouwehoer voor/tijdens/na de match
- Sportiviteit voor/tijdens/na de match
- Goede seeding, al was het vorig jaar ook prima.
- Grotere prijzenpot. Alleen al omdat er meer teams zijn dan bv cs1.6 en/of css

The measure of a man is what he does with power.
[SNO] EosNL
Geplaatst op vrijdag 3 september 2010 om 17:21
 SNO Clan Leader
Ik vond de organisatie vorig jaar best wel slecht.
We wisten bij 1 team of we wel moesten of niet ( Uit eigen ervaring van een vorige CSS compo), Bleek echter niet te zijn met een overlappende CSS compo...
ook moesten we zelf de mensen opzoeken en konden we niet starten op de goede tijdstippen omdat voor de matches nog iedereen toegevoegd moest worden..

War is not about who is right, but who is left ~Bertrand Russel
AN Darktrixz
Geplaatst op vrijdag 3 september 2010 om 19:26

naja the party had je prima geregeld jaap
bij de vorige reality was het zo: een admin die geen verstand had van de maps/mw2. matches die diep in de nacht moesten worden gespeeld. Lame teams die hun wins probeerden te krijgen door no shows
en naja op the party was het prima behalve een team dat toen der tijd een ander team begon te ragen maar voor de rest was het prima
en naja sportiviteit is erg belangrijk bijv elkaar een hand geven na de match is wel zo sportief.
voor de rest denk ik dat het een super compo gaat worden
{TRS-Elite} Wezl
Geplaatst op zaterdag 4 september 2010 om 11:35

quote:
Darktrixz schreef @ 03-09-2010 19:26:
naja the party had je prima geregeld jaap
bij de vorige reality was het zo: een admin die geen verstand had van de maps/mw2. matches die diep in de nacht moesten worden gespeeld. Lame teams die hun wins probeerden te krijgen door no shows
en naja op the party was het prima behalve een team dat toen der tijd een ander team begon te ragen maar voor de rest was het prima
en naja sportiviteit is erg belangrijk bijv elkaar een hand geven na de match is wel zo sportief.
voor de rest denk ik dat het een super compo gaat worden

Niks aan toe te voegen
AT| Selected5 zEzn
Geplaatst op zaterdag 4 september 2010 om 11:50

quote:
Crump schreef @ 03-09-2010 12:13:
De sfeer was goed bij de compo vorig jaar. Al herinner ik me dat er nog wel wat no shows waren. Dit is denk ik al goed opgelost door 5 credits aan de compo mee gegeven.

Geen matches meer die om 5 uur 's nachts per sé gespeeld moeten worden. ondanks uitlopen van 1 match. heb ik hele slechte herinneringen aan hihi.

Wat ik aan de compo mee zou willen geven is dat een vaste maplist bestaat uit bijvoorbeeld de volgende maps:

agreed
(=DBU=) Khaos
Geplaatst op zaterdag 4 september 2010 om 13:31
 Dakje Dakje
quote:
Crump schreef @ 03-09-2010 12:13:
...

Ik zou op zn minst Derail en Wasteland nog toevoegen aan deze lijst.
hgg + jojoo
Geplaatst op zaterdag 4 september 2010 om 14:20

Ik zou gewoon de mapilist van clanbase doen, en/of de slechte mappen eruit halen die nauwlijks gespeeld worden op clanbase zoals: Derail, wasteland, rundown. of je pakt ze allemaal.

- verder the party had je het goed geregeld

Laatst gewijzigd door jojoo @ 04-09-2010 15:14
Six BUNNEH
Geplaatst op zaterdag 4 september 2010 om 20:11
 wiebele wiebele, huppel
Vorige keer konden beiden teams hun eigen map kiezen en het zou me beter lijken dat dit fixed was m.u.v. de finale. En dan aub GEEN Wasteland, Derail, Estate en Scrapyard in de maplist.
hgg + jojoo
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 01:08

quote:
BUNNEH schreef @ 04-09-2010 20:11:
Vorige keer konden beiden teams hun eigen map kiezen en het zou me beter lijken dat dit fixed was m.u.v. de finale. En dan aub GEEN Wasteland, Derail, Estate en Scrapyard in de maplist.

precies goed alle cb maps behalve die 4 dus dan is dit de maplist:

◦Afghan ( zou ik liever wegdoen )
◦Favela
◦Highrise
◦Invasion
◦Karachi
◦Quarry ( zou ik liever wegdoen )
◦Skidrow
◦Sub base
◦Terminal
Six NmeLineZ
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 11:21

Ik ben het met je maplist eens al vindt ik Quarry wel een tactische map.
hardcore4life
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 13:03

hey
was er vorig jaar niet bij *zit in een hoekje en schaamt zich*
maar welke regels worden er onder gespeeld pub styly of cb rules
en welke mode is de planning?
greetz hc4l
hgg + jojoo
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 14:04

ik denk zoals de vorige keer en zoals op theparty. met cb rules en search and destroy maar daar moet fever nog duidelijkheid over geven.
Six LaKai
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 15:35

Quarry is eigenlijk een MUST voor de map list. Al word hij vrijwel niet gespeeld op Clanbase, toch is het een van de moeilijkere mappen van de game.

CB rule set gewoon handhaven maar misschien hier en daar een kleine aanpassing aan bvb max rounds; mr10 i.p.v. mr12 kan al gauw een kleine 15 minuten schelen per match.

The measure of a man is what he does with power.
hgg + jojoo
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 17:00

lakai dat is een goed idee van mr12 naar mr10. ofzelfs bij poulmatches mr6 wie als eerst 13 het die wint. en dan na de poulemathes op mr10 of mr12 zetten
ri-lax` simP
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 18:04

Opzich wordt afghan wel wat vaker gespeeld dan Quarry, dat is dan eerder een must. MR10 lijkt me ook wel een goed idee ja, dat scheelt idd een hoop tijd.
AT| Selected5 zEzn
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 19:32

denk dat het beste gewoon cblijst aan kan houden is wel het makkelijkst
hgg + jojoo
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 19:56

zezn ik weet wel waarom omdat jullie altijd een waardeloze map als rundown of wasteland als homemap pakken
AT| Selected5 zEzn
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 21:34

of je doet gewoon ff minder sad ? ....
guidsen
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 21:38

hey plinn, leuk dat je jezelf zo verlaagt in het zicht van de mw2-ers.

je bouwt zo wel een geile reputatie op. jammer dat je rage quit nadat bij een normale map zoals terminal komen.

hoi
hgg + jojoo
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 21:45

we hebben gewoon highrise gespeeld en daarna had flugel een clanbase match maar daar gaan we hier niet over discusieeren zegt dat gewoon op steam niet hier dit is voor iets anders
Six Wade
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 22:20

Wat ik bijv dit keer graag zou terug zien is dat er van te voren getest gaat worden dat het systeem werkend draait. We weten dat het werkende draait maar zorg er graag voor dat dit voortijdig word getest zodat de compo ook tijdig kan starten en niet dat je een dag kwijt bent. Daardoor kwamen ook die late kut matches vorig jaar. Dan weet ik ook niet of we in tijdsnood zullen komen zoals vorig jaar maar dan zou je inderdaad mr10 kunnen instellen. Daarnaast ben ik zeker voo fixed maps en de communcatie tussen de teams kunnen ook beter. Zo was het vorig jaar nog wel eens zo dat je dan je tegenstander zocht maar ze niet op hun plek waren of opeens niet met de compo meededen.

- Betere communicatie
- System check
- Fixed maps
- Ronde vermindering indien nodig

Anima TRX: Als we van het begin tegen jullie hadden gespeeld, hadden wij van jullie gewonnen. HD TRX: 0,0 kans? nha ja, nha ja, je hebt altijd wel een kans maar ja uh..
guidsen
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 22:54

quote:
plinn schreef @ 05-09-2010 21:45:
we hebben gewoon highrise gespeeld en daarna had flugel een clanbase match maar daar gaan we hier niet over discusieeren zegt dat gewoon op steam niet hier dit is voor iets anders

let dan ook op je eigen comments he maat .

// on topic //

Idd wat Shiftyfreak zegt vind ik idd ook. Ik hoorde ook dat de internet vorige keer uit was gevallen of i.d.

Ben er zelf niet geweest maar heb met een preinvite cod4 meegespeeld en die hadden ook dezelfde minpunten.
hgg + jojoo
Geplaatst op zondag 5 september 2010 om 23:00

quote:
guidsen schreef @ 05-09-2010 22:54:
[...]

let dan ook op je eigen comments he maat .

// on topic //

Idd wat Shiftyfreak zegt vind ik idd ook. Ik hoorde ook dat de internet vorige keer uit was gevallen of i.d.

Ben er zelf niet geweest maar heb met een preinvite cod4 meegespeeld en die hadden ook dezelfde minpunten.

ok sorry guido voor het ontopic dan

en ben het ook helemaal met shiftyfreak eens. +1
Six Wade
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 10:40

Ligt het aan mij of word MW2 gewoon beetje weg gedieuwt? Horen wij niet ook de regels te krijgen weten of mogen we die zelf gaan verzinnen?

Anima TRX: Als we van het begin tegen jullie hadden gespeeld, hadden wij van jullie gewonnen. HD TRX: 0,0 kans? nha ja, nha ja, je hebt altijd wel een kans maar ja uh..
Six NmeLineZ
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 11:13

volgende keer weekendje center parcs jaspert

Call of Duty: Modern Warfare 2 (5vs5) 18/32
1st: € 250,-
Counter-Strike: Source (5vs5) 7/32
1st: € 500,-

quote:
[b]AK47 schreef op 23-10-2010 om 19:10:[/b
Geldprijzen staan vast en gaan niet meer veranderen.]
BONKERS<3 Lochje
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 11:24

Ene topic word gesloten, en toch vind meneer het nodig om er nog even op door te pushen.
ben je der nog niet over klaar NmeLineZ ?
Six Fice
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 11:26

ja de prijzenpot hebben ze wel weer lekker verdeeld. Waarom stellen ze die zooi ook vast voordat de sign ups beginnen. Teams trekt het toch niet aan zie ik aan de hoeveelheid inschrijvingen bij CSS. Hoe meer teams hoe hoger de prijzenpot lijkt me meer logisch maja..

ga me hier verder niet druk over maken. gewoon gezellig weekendje knallen onder het genot van een biertje vind ik niet slecht..
Slo IVOOOL
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 11:47

die css teams signen altijd pas op de lan zelf up dus wees blij met elke euro die je met dat overhyped spel kunt winnen.
Six Wade
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 11:48

Kan ik ook thuis doen..

quote:
Lochje schreef @ 24-10-2010 11:24:
Ene topic word gesloten, en toch vind meneer het nodig om er nog even op door te pushen.
ben je der nog niet over klaar NmeLineZ ?

*knip*

Laten we het wel netjes houden, en gebruik de edit knopt alstublieft

Laatst gewijzigd door Supernova @ 24-10-2010 12:56

AT| FeVeR
Competities
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 12:55
Beste gamers,

Helaas kunnen we niet aan alle wensen voldoen binnen de verschillende competities. Ik vind het echter wel belangrijk om te luisteren naar de community. Dat is ook de reden geweest dat deze topic is geopend. De regels van de MW2 compo staan al een aantal weken on-line en over het prijzengeld heb ik persoonlijk weinig te zeggen. Laten we er met z'n allen er een leuke compo van maken en een biertje drinken sla ik zeker niet over!

AT| F e V e R
Six NmeLineZ
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 13:01

NmeLineZ:

dat jullie iets hebben tegen een spel wat andere mensen wel interessant vinden is je eigen probleem, maar houd het voor je. games afkraken levert totaal niets op. en ik ben van mening dat mijn post netjes was. had het ook anders kunnen verwoorden maar ook dat levert niets op.

on-topic: bier drinken doen we allemaal

Laatst gewijzigd door Supernova @ 24-10-2010 14:47
Six Wade
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 13:28

Regels niet gezien maar nu je het zei inderdaad gezien.

Daarnaast moet ik wel mijn spijt uiten dat er eerst werd gezegt, als er meer animo zou zijn in MW2 dan andere dat de verdeling van prijzengeld aangepast zou gaan worden ( wat in mijn ogen logisch lijkt ). Nu krijgen we te horen dat dit helemaal niet het geval zal zijn. Vind ik erg jammer aangezien dit natuurlijk een groot factor is om wel of niet naar een lan-party te gaan want natuurlijk gaat het erom dat iedereen zijn fun heeft maar ik kan ook prima thuis fun hebben en hoef ik daarvoor geen 40,- voor te betalen naast het feit nog eens ruim 200km te gaan rijden om "fun" te beleven.

Just my 2 cents.

Laatst gewijzigd door Supernova @ 24-10-2010 14:47

Six Fice
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 13:33

quote:
IVOOOL schreef @ 24-10-2010 11:47:
die css teams signen altijd pas op de lan zelf up dus wees blij met elke euro die je met dat overhyped spel kunt winnen.

mwah ja bij mw2 ging het vorige lan ook van 16 signups voor lan naar 32 op lan.. terwijl het toen een tryout compo was..
ook zonder prijzengeld komen de teams imo ook wel naar LAN.

Daarnaast ben ik het er mee eens dat je blij moet zijn met elke euro die je kan winnen op zo'n LAN.. maar dit geldt in mijn ogen net zo veel voor andere games als voor MW2

Hoe je erbij komt dat MW2 overhyped is vraag ik me wel af. Als er het laatste jaar één PC game is geweest die veel (lang niet altijd terechte) kritiek te voorduren heeft gehad is het wel MW2

Achja einde van die discussie over het prijzengeld joo.. lekker gamen volgend weekend en plezier in de matches hebben is in mijn ogen het belangrijkste..iedereen in zijn eigen game..
[DR] Supernova
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 14:46

quote:
Wade schreef @ 24-10-2010 13:28:
Supernova waarom zet je de antwoorden van mij en Nme nu al meerdere malen samen gezet?!?

Heb ik dat gedaan? Dan heb ik wat door elkaar gehaald. Mijn excuses

Heb het even rechtgezet.

Lan bezocht? Check http://www.lanpartyfoto.nl
{TRS-Elite} Wezl
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 15:07

Ben blij dat er uberhaupt een prijzenpot ter beschikking word gesteld ze hadden ook kunnen zeggen 100 euro voor de eerste en een muismat voor de rest
AT| FeVeR
Competities
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 15:31
Het wordt vast weer een gezellige LAN. Wil je op de hoogte blijven van de laatste nieuws omtrent de compo? Volg me dan ook op twitter: http://www.twitter.com/pretorian83

AT| F e V e R
Six Fice
Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 om 16:45

quote:
FeVeR schreef @ 24-10-2010 15:31:
Het wordt vast weer een gezellige LAN. Wil je op de hoogte blijven van de laatste nieuws omtrent de compo? Volg me dan ook op twitter: http://www.twitter.com/pretorian83

laten we daar inderdaad voor zorgen tis een kleine moeite komt er nog coverage in aanloop naar de LAN door bijv codseries.nl? just asking

Posts 1 - 39  
Nieuw topic Post reply