Forum

Reacties

18:53Bear Cat
00:00Addiction
11:14Kopen
15:57More?
13:27Cactus

Picture of the Day

The Reality XII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

teams MW2 COMPO

Forum Index » Competities » teams MW2 COMPO
teams MW2 COMPO Nieuw topic Post reply
Posts 51 - 100   « » 
Six LaKai
Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 om 10:53

Darkixz als je wat groter word zal alles duidelijk worden ;D Of ben je flink gegroeid sinds de laatste LAN ? Neem vooral veel danontjes daar zitten veel belangrijke voedingstoffen in, dat vinden je ouders vooral belangrijk.

En ri-lax dit vechten jullie maar lekker ingame uit. Veel leuker, en dan heb ik nog is wat te lachen GOGO 5v5 vs 3v3 compo disuccie is uitgesloten admin heeft al besloten maar wacht op The Reality met zijn compo lijst. BOTSCH!

-LaKai

p.s.

vergat DIT te melden http://www.youtube.com/watch?v=lLC5ykRw1ZI

Laatst gewijzigd door LaKai @ 26-08-2010 11:16

The measure of a man is what he does with power.
AN Darktrixz
Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 om 14:59

het is een danoontje tbh
gelukkig ben jij hier de grote wijze jongen
Six LaKai
Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 om 15:09

quote:
Darktrixz schreef @ 26-08-2010 14:59:
het is een danoontje tbh
gelukkig ben jij hier de grote wijze jongen

Goedzo, ik eet die troep al jaren niet meer.
Groot en wijs, alleen niet zo groot als peter. Dank je dat je me zo hoog plaatst. Ook al was het "sarcastisch" bedoeld^^

ri-lax` Sil
Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 om 16:40

quote:
LaKai schreef @ 26-08-2010 10:53:
Darkixz als je wat groter word zal alles duidelijk worden ;D Of ben je flink gegroeid sinds de laatste LAN ? Neem vooral veel danontjes daar zitten veel belangrijke voedingstoffen in, dat vinden je ouders vooral belangrijk.

En ri-lax dit vechten jullie maar lekker ingame uit. Veel leuker, en dan heb ik nog is wat te lachen GOGO 5v5 vs 3v3 compo disuccie is uitgesloten admin heeft al besloten maar wacht op The Reality met zijn compo lijst. BOTSCH!

-LaKai

p.s.

vergat DIT te melden http://www.youtube.com/watch?v=lLC5ykRw1ZI

Al die comments over haat en uitvechten... Er is helemaal geen haat en uitvechten hoeft al helemaal niet. Ik maakte alleen een opmerking over het feit dat ze het over rilax 2.0 hebben, terwijl er geen rilax 2.0 bestaat. thats all!
hgg + jojoo
Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 om 16:42

..

Laatst gewijzigd door jojoo @ 26-08-2010 17:12
Six Fice
Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 om 17:11

WAT IS DEZE?! sixstars present!
loxo
Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 om 21:35

prijzen zijn wel matig voor MW2 tbh, als je kijkt naar het aantal teams die meedoen en vergeleken met andere games. Je betaald meer dan dat je kan winnen lol. Mja het is dan ook voornamelijk voor de Fun he!

AK47
Crew
Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 om 21:59
 TR FTW :)
MW2 community is te onzeker voor ons om daar groot op in te zetten. Als MW2 wederom een succes wordt dan veranderd dat natuurlijk.
hgg + jojoo
Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 om 23:28

ja maar black ops is er dan al he dan wordt de mw2 comunnity weer wat lager en zal er niet veel belangstelling voor zijn maar dit keer komen er goede teams bij mw2 en veel teams
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 01:54

Zodra BlackOps gereleased word ,stappen grotendeels van de goede teams over. En dan begint het tafereeltje weer overnieuw. Jawel eerst een [TRY-OUT] compo -> ja nog ff aanzien compo -> nieuwe cod release

Ben het er met plinn mee eens. MW2 mag dan misschien wel onzeker zijn. Maar naar mijn weten is het groter dan de CSS of CS1.6(lan wise), TRX was niks voor CSS maar wel 32 teams voor mw2.

Er hebben zich 14 teams opgegeven voor de mw2 compo, en dat worden er meer hoe dichter we bij LAN komen. Dit gebeurde ook bij TRX 15 teams ingeschreven voor lan en 17 andere teams op LAN. Toch wel iets meer dan CSS en CS1.6. Maar minder prijzen geld :\

Laatst gewijzigd door LaKai @ 27-08-2010 02:28

Six Wade
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 02:07

Agree with that, niet omdat ik zo nodig meer wil hebben maar ik ben van mening dat sommige games wat te hoog zijn terwijl CS1.6 de laatste 2-3 jaar toch echt een beetje bij beetje minder gespeeld begint te worden. Dat zie je bijv. nu bij FIFA, eerst altijd officieel geweest en nu een Fun-compo en zoals lakai zegt, grotendeels van de community stapt over naar de nieuwe game. Iedereen weet dat MW2 niet lekker werkt op de manier hoe de servers nu zijn geregeld maar zou COD:BO dit gaan verbeteren met dedicated servers en black ops en gaat ook daarom het spel langer bestaan zoals cod4, time will learn maar voor op het moment zou MW2 best wat meer aandacht mogen krijgen met de hoeveelheid teams dat komt en dan ook voornamelijk dat we redelijk wat teams hebben die toch niet bepaald laag staan in de ranking op clanbase.

Anima TRX: Als we van het begin tegen jullie hadden gespeeld, hadden wij van jullie gewonnen. HD TRX: 0,0 kans? nha ja, nha ja, je hebt altijd wel een kans maar ja uh..
AN Darktrixz
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 10:01

klopt. ik zag vorige keren dat bij cs 1.6 maar misschien 10 teams meededen en op the party waren er ook al 21 of 22 teams. na deze reality als blackops uitkomt stapt toch iedereen over op BO omdat dat dedicated servers zijn voornamelijk dat is de grootste reden. Ik weet bijna zeker dat er bij css en cs 1.6 minder animo zal zijn dan bij mw2. Mw2 is tot nu toe op 2 lans getest en het werkte prima dusja
ik ben het met sixstars/hgg eens
AN Darktrixz
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 10:03

en aangezien mw2 ook 5 credits kost. :$
(=DBU=) TheeDoek
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 16:46

MW2 deed het op DBU LAN ook goed, draaide lekker
ri-lax` simP
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 17:27

quote:
patrick23 schreef @ 25-08-2010 18:14:
[...]

Welke ri-lax bedoel jij? 1.0 of 2.0, want ri-lax is uit elkaar gegaan na the reality X
ri-lax 1.0 zaten simP, Sil, exzane in..
ri-lax 2.0 zaten Timmeh, Junk, Ptrck in wat nu dus /b/ is geworden..

We komen alleen dus als er 3on3 gespeeld wordt waarschijnlijk

Er bestond niet zoiets als 1.0 of 2.0, zo noemde we het gewoon, omdat we twee teams nodig hadden voor The Reality X. Het was toen ri-lax met z'n 5en + Patrick als back-up en het is nu ri-lax met z'n 5en waarvan 2 nieuwe zonder back-up.

Laatst gewijzigd door simP @ 27-08-2010 17:53
hgg + jojoo
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 17:34

Ja we weten dat er nu 1 ri-lax bestaat.
BONKERS<3 Lochje
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 17:36

quote:
LaKai schreef @ 27-08-2010 01:54:
MW2 mag dan misschien wel onzeker zijn. Maar naar mijn weten is het groter dan de CSS of CS1.6(lan wise),
:

Je laat me lachen man

ik hoop dat dit bait was
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 17:39

quote:
Lochje schreef @ 27-08-2010 17:36:
[...]

Je laat me lachen man

ik hoop dat dit bait was

En ik bedoel CSS/CS1.6animo op TR is drastisch omlaag is gegaan. In vergelijking met mw2 dan.

BONKERS<3 Lochje
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 17:42

cs series zijn een van de grootste games ooit, miss nog wel groter dan cod4 ooit zal worden.. ga me niet vertellen dat er dan minder prijzen op moeten komen, dan op een game die hard gefaalt heeft als mw2 (niks tege de game maar de mw2 community en gameplay is egt 1 op de schaal van 100 vergeleken met cs )
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 17:47

quote:
Lochje schreef @ 27-08-2010 17:42:
cs series zijn een van de grootste games ooit, miss nog wel groter dan cod4 ooit zal worden.. ga me niet vertellen dat er dan minder prijzen op moeten komen, dan op een game die hard gefaalt heeft als mw2 (niks tege de game maar de mw2 community en gameplay is egt 1 op de schaal van 100 vergeleken met cs )

Daarom waren er 15 teams van CSS of CS.16 op TRX, en 32 teams voor mw2.CS1.6 en CSS waren vroeger heel groot. Hoe verklaar jij de vermindering van nederlandse teams op LAN ?

Kan jij mij ook uitleggen waarom mw2 toch blijkbaar 2x meer teams heeft voor een compo dessalniettemin dat het een kleinere community heeft ? Kwalitatief misschien minder dan CSS, mee eens maar daar gaat het nu niet om.

ri-lax` simP
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 17:55

Helaas kon meer dan de helft van de poulewedstrijden niet worden gespeeld, doordat de CoD4 compo tegelijkertijd werd gehouden . Ook deden veel mensen mee voor de fun natuurlijk. Maar om te zeggen dat de community en gameplay heel erg slecht is vergeleken met cs is ook niet gebaseerd op feiten.
BONKERS<3 Lochje
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:03

quote:
LaKai schreef @ 27-08-2010 17:47:
[...]

Daarom waren er 15 teams van CSS of CS.16 op TRX, en 32 teams voor mw2.CS1.6 en CSS waren vroeger heel groot. Hoe verklaar jij de vermindering van nederlandse teams op LAN ?

Kan jij mij ook uitleggen waarom mw2 toch blijkbaar 2x meer teams heeft voor een compo dessalniettemin dat het een kleinere community heeft ? Kwalitatief misschien minder dan CSS, mee eens maar daar gaat het nu niet om.

het gaat erom dat cs series al hebben bewezen goede games op lan te zijn en degelijke teams trekt. en mw2 verder op geen een lan groot neergezet word. ik denk dat je blij mag zijn dat het uberhaupt een officiele compo is geworden ipv fun
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:09

quote:
Lochje schreef @ 27-08-2010 18:03:
[...]

het gaat erom dat cs series al hebben bewezen goede games op lan te zijn en degelijke teams trekt. en mw2 verder op geen een lan groot neergezet word. ik denk dat je blij mag zijn dat het uberhaupt een officiele compo is geworden ipv fun

haha voorheen was het geen "fun" compo en wederom is het geen "fun" En check mijn vorige post. Het heeft niets met kwaliteit van de community te maken. Maar met de kwantiteit. Blijkbaar leverd deze "ongewaarde" lan game meer teams op dan CSS. Succes met je 8 team compo!

BONKERS<3 Lochje
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:10

8 team compo ?
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:16

ja 8 (acht) Jij reageert spottend op mij. Dan reageer ik spottend over je "oversized" community ^^

BONKERS<3 Lochje
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:18

ik speel niet eens css of 1.6 en ik praat niet spottend op jou, het valt me gewoon op bijna alle mensen hier die mw2 compo gaan spelen, nooit tevreden zijn met de manier waarop de compo georganiseerd is. vorige editie werd er ook constant geklaagd mbt de mw2
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:25

>ik denk dat je blij mag zijn dat het uberhaupt een officiele compo is geworden ipv fun
>ik denk dat je blij
>dat je blij
>je blij
>je

Vorige lan waren er inderdaad complicaties. Die heel snel waren verholpen. Daarnaast was er geen enkel iets waar over geklaagd werd. Behalve TRSelite die an1ma probeerde te naaien en wat foutjes van de admin zelf. Fouten zijn er om gemaakt te worden.

Kan jij beweren dat elke andere compo vlekkeloos verloopt? Dan bedoel ik ook, dat er geen enkel team wat dan ook te klagen heeft?

BONKERS<3 Lochje
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:29

ook zo'n spottende zin jegens jou he!!! gerrum, wist niet dat je het persoonlijk op vatte :<
Ralphz0r
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:33

LaKai jij snapt er helemaal niks van vriend. Ga niet poep lopen praten over dingen waar JIJ geen verstand van hebt. De Counterstrike scene including Source zal nooit kleiner worden dan de cod serie. Maar goed ik hf met me 8 teams jij Hf met je 50 euro 1ste plaats prijzen geld. Kiddies deze dagen.. cba.

Maar goed misschien in benelux scene zijn mensen wat geļnteresseerde dan in Cs & Source. Maar groter dan 1.6 en source in alle lans. HAHA
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:34

Tsja, tis moeilijk te achterhalen wat je nou precies bedoeld d.m.v. text.

Dessalniettemin is dit gesprek ver buiten topic.

hgg + jojoo
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:39

Ik heb dit topic gemaakt voor de teams van mw2 niet voor counterstrike mensen die hier hun game lopen te promoten.
Six LaKai
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:40

quote:
Ralphz0r schreef @ 27-08-2010 18:33:
LaKai jij snapt er helemaal niks van vriend. Ga niet poep lopen praten over dingen waar JIJ geen verstand van hebt. De Counterstrike scene including Source zal nooit kleiner worden dan de cod serie. Maar goed ik hf met me 8 teams jij Hf met je 50 euro 1ste plaats prijzen geld. Kiddies deze dagen.. cba

Ralphz0r ga JIJ is gauw mijn vorige post lezen.

Ik heb het over de kwantiteit van de SCENES die opkomen dagen op LAN. Welke dus GROTER is in mw2 dan CSS of CS1.6.Heb jij ergens gelezen waar ik zei dat de CSS scene kleiner zal worden dan mw ? Qoute mij ff dan. Over kiddies en poep praten gesproken. Jij bent zeker het boegbeeld hiervoor!

je krijgt in iedergeval een pluim voor het proberen.

Ralphz0r
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:44

Nee klopt ik zie je nergens over dat discussiėren , Maar je praat spottend tegen Lochje. En dat irriteert mij maar goed. Thanks voor de pluim. AHAHAH.
BONKERS<3 Lochje
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:45

quote:
Ralphz0r schreef @ 27-08-2010 18:44:
Nee klopt ik zie je nergens over dat discussiėren , Maar je praat spottend tegen Lochje. En dat irriteert mij maar goed. Thanks voor de pluim. AHAHAH.

haha kt ralph hoef je mij nie der bij te betrekken
hgg + jojoo
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:55

oke discussie voorbij. alleen nog maar posten als je als mw2 team naar the reality gaat dankje.
Six NmeLineZ
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 19:33

Beter houden jullie allemaal op POEP te lullen over CS wanneer het een MW2 topic is. Dwaas.
Boss Reakt00r
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 19:53

quote:
LaKai schreef @ 27-08-2010 18:25:
>ik denk dat je blij mag zijn dat het uberhaupt een officiele compo is geworden ipv fun
>ik denk dat je blij
>dat je blij
>je blij
>je

Yeah, that's not how it works.

quote:
NmeLineZ schreef @ 27-08-2010 19:33:
Beter houden jullie allemaal op POEP te lullen over CS wanneer het een MW2 topic is. Dwaas.

umad?

Anyway, CS is dying pretty hard en MW2 nog niet (sowieso begint het pas echt wanneer Black Ops uit is). Also, de enige reden dat CS minder hard uitsterft dan MW2 is omdat er van CS niet elk jaar een nieuw deel uit komt -_-

Snap persoonlijk nog steeds niet waarom CS zulke hoge prijzen krijgt voor de compo's terwijl er veel minder mensen mee doen dan bij MW2.

Zet (=DBU=), Designed By Us, er trouwens ook maar bij ^^
loxo
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 20:01

rofl wat een flame topic is dit geworden, beter haalt een admin die onnodige posts even weg....

Ontopic: Ik hoorde dat bij meer teams het prijzengeld nog verhoogd zou kunnen worden? Is dit waar? Zo ja wat kunnen we dan verwachten voor 1e / 2e /3e plaats?
ZwolluF
Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 om 21:13