Forum

Reacties

Picture of the Day

Laatste inschrijvingen

10-09Care
09-09[CBJ]Waka
09-09Sybrand
09-09TvL Athel
09-09Breeze

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

Weg met caturday!

Forum Index » De huiskamer » Weg met caturday!
Weg met caturday! Nieuw topic Post reply
Posts 151 - 166   « 
(=DBU=) Mojo Jojo
Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 om 13:58

quote:
SN[1]TCH schreef @ 28-03-2010 12:33:
Ok dit slaat nu op strond. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Caturday ook kut vind. Maar om daar dan zo'n fucking grote discussie over te houden en me mekaar te gaan uit te schelden? We zijn toch volwassen of niet.

Gewoon stoppen met dat discusseren en woorden naar elkaar gooien. Want je hebt er niks aan. De crew laat zien van het maakt ons geen hol uit. Caturday blijft. En ja de Crew heeft het hoogste woord. En dan niet gaan zeggen "Ik vind het dom dat de crew dit als een laggertje ziet" want het is een lachertje. Niet meer dan dat.

Het gaat er hier niet om over hoe de stoelen zaten op de LAN, nee hoe sommige mensen een hekel hebben aan 1 dag in de week met een kattenfoto erop. Ik ben het eens met kiwi dat hij zegt "Dan klik je toch niet op de PotD?" Zo simpel is het mensen. Je hoeft niet een nieuwe computer te kopen. Nee gewoon niet met je muis naar PotD gaan en dan heb je er geen last van.

Gesproken als een echte volwassene, betweterig, onaardig en een tikje neerbuigend.
{TRS-Elite} TRS-Plankton
Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 om 14:06

quote:
Mojo Jojo schreef @ 30-03-2010 13:58:
[...]

Gesproken als een echte volwassene, betweterig, onaardig en een tikje neerbuigend.

+1
SN[1]TCH
Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 om 14:20

quote:
Mojo Jojo schreef @ 30-03-2010 13:58:
[...]

Nee dat is gesproken met verstandigheid. En niet dat 11jarige denkerrig gedrag wat jullie hebben ?
(=DBU=) Khaos
Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 om 14:26
 Giggity Giggity Gee
quote:
SN[1]TCH schreef @ 30-03-2010 14:20:
[...]

Nee dat is gesproken met verstandigheid. En niet dat 11jarige denkerrig gedrag wat jullie hebben ?

Je hebt wel door je je zelf tegen spreekt he?

In jou lange verhaal zeg je dat dit topic idd maar een lachertje is, maar een paar posts eerder roep je nog:
quote:
SN[1]TCH schreef @ 27-03-2010 11:03:
Ze denken dat dit topic als grap is. Maar het is serieus. Ik word er persoonlijk STRONTZIEK van dat ze telkens die klote katten weer moeten hebben.

En daarnaast vind ik het niet heel erg volwassen om jezelf de verstandige te noemen, en andere denkwijzen af te schilderen als kinderachtig.
(=DBU=) Mojo Jojo
Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 om 15:22

Want verstandigheid is een woord xD

...not overigens denk ik dat als je jezelf als volwassene ziet, je ook een volwassener schrijfstijl zou moeten gebruiken. Ook zou je jezelf niet moeten tegenspreken en zelf bij wijze van spreken 'schelden' door anderen kinderachtig te noemen.
SN[1]TCH
Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 om 20:10

Dat ik niet zo "pro" ben als jullie in typen, Big deal? En nee ik spreek mezelf niet tegen. Ik word er ook gek van, maar er word nu van een mug een olifant gemaakt. En daar is waar ik gek van word. Het is geen wereld ramp ofzo? En wat maakt mij het uit of "verstandigheid" een woord is of niet, je begrijpt toch wat ik bedoel of niet dan ?. En nee ik schilder niet iedereen zijn denkwijze af als kinderachtig, heb ik dat er ooit neergezet ? Er zijn gewoon een paar (Ga geen namen noemen) die nu van een mug een olifant maken. Alsnog het is geen wereld ramp dus leg je er bij neer dat zaterdag; caturday is en blijft. Klik je er niet op?
(=DBU=) Mojo Jojo
Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 om 20:15

Het is gewoon geen teken van volwassenheid als je zo typt, terwijl jij erop hamert volwassen te doen, meer zeg ik niet.

"En niet dat 11jarige denkerrig gedrag wat jullie hebben ?" Hmm 'jullie' is wel erg generaliserend, vind je niet? Vooral aangezien ik bijvoorbeeld me voor vandaag nog niet eens in de discussie had gemengd, behalve door te zeggen dat ik tegen katten ben.

En laten we voor het gemak toch maar even zeggen dat je jezelf tegenspreekt, want voor jou geld ook; als het je irriteert, klik je er toch niet op? Dat heeft ook betrekking op deze discussie
SN[1]TCH
Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 om 21:18

Daarin geef ik je ook wel gelijk. Maar ga niet mierenneuken en op mijn spelfouten letten want dat kan ik zelf best En is cool je zal mij niet meer vinden in dit topic.
(=DBU=) Mojo Jojo
Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 om 00:17

Mierenneuken doe ik toch al niet, dat vind ik een beetje raar en volgens mij is dat ook niet echt mogelijk... Maar als je zelf op je spelfouten kan letten, zou je dat vooral ook eens moeten doen, en ze dan ook veranderen, want het leest vrij irritant.

Fijn, rust ...
Stylo
Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 om 00:19

Of gewoon back on topic die katten in de hens zetten dat kan ook gewoon.
(=DBU=) Bunny =D
Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 om 00:22

ik had een hele mooie potd gesubmit maar die komt maar niet
{TRS-Elite} TRS-Plankton
Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 om 09:07

misschien moeten we de staff maar goed bannen ivm caturday of op caturdag allen maar dood katten posten dat zo de pot verneukt wordt misschien een idee
Samsonait
Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 om 11:51
 Check those corners!
omg omg omg flamewar

Neem mij A.U.B niet al te serieus... Alles wat ik zeg meen ik niet, dus alles wat ik hierboven post ben ik niet verantwoordelijk voor. Schade die ik je aandoe ontken ik ook ten alle tijden.:) en ben niet verantwoordelijk voor flamewars die gestart zijn!
Samsonait
Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 om 11:52
 Check those corners!
Al zouden we wel veel handtekeningen krijgen zouden de katten nog blijven
Want er blijft 1 zo'n grote katten addicted noob bij The-Reality crew zitten met een vette dikke button * UPLOAD POTD * en die blijft toch katten uploaden en heeft de tijd van zijn leven als mensen nog dit soort topics schoppen ook
Man volgens mij lacht hij zich dood thuis en gaat alleen maar katten posten om jullie te iriteren hahahahahahaha

*Lekker flame* (K)

Neem mij A.U.B niet al te serieus... Alles wat ik zeg meen ik niet, dus alles wat ik hierboven post ben ik niet verantwoordelijk voor. Schade die ik je aandoe ontken ik ook ten alle tijden.:) en ben niet verantwoordelijk voor flamewars die gestart zijn!
Stylo
Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 om 12:37

Dus hij wil kattenpis over zijn toetsenbord?
(=DBU=) lord marshal
Geplaatst op zondag 4 april 2010 om 22:13

quote:
ik had een hele mooie potd gesubmit maar die komt maar niet

woehoe boondock saints rock

Na regen komt zonneschijn, alleen wat komt er dan na sneeuw??

Posts 151 - 166   « 
Nieuw topic Post reply