Forum

Reacties

18:53Bear Cat
00:00Addiction
11:14Kopen
15:57More?
13:27Cactus

Picture of the Day

The Reality XII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

Weg met caturday!

Forum Index » De huiskamer » Weg met caturday!
Weg met caturday! Nieuw topic Post reply
Posts 101 - 150   « » 
{TRS-Elite} Telefoon
Geplaatst op dinsdag 23 maart 2010 om 21:26
 Tring Tring!
1. Khaos
2. TheeDoek
3. Bunny =D
4. Plankton
5. Samsonait
6. bnan
7. Telefoon
8. sYnc-
9. Snoozer
10. een oog
11. bettejetje
12. the general
13. khalezheer
14 Impulse en zijn honden
15. Stylo
15. mr. fahrenheit
16. Awsom
17. SN[1]TCH
18. warkiller
19. dennisreij
20. Flügel
21. superjosti
22. Koektrommel
23. Lyricalheart
24. IronLt.Neo
25. Care
26. Take25003
27. Kutkok
28. mloozz
29. Reakt00r
30. Doncalsone
31. Ferrywell
32. killerNL
33. SpeedRock
34. Pitt
35. Enduser
36. eedze
37. tam-tam
38. postduif
39. Mojo Jojo
40. Burpiej
41.war-salyer
42.wezl
43.db911
44.darkoz
45. Aro

This might be your last Phonecall...
(=DBU=) Bunny =D
Geplaatst op dinsdag 23 maart 2010 om 22:04

zullen we 1 lijstje aanhouden?
twe. louwrensvv
Geplaatst op dinsdag 23 maart 2010 om 22:09
 woei
quote:
Bunny =D schreef @ 23-03-2010 22:04:
zullen we 1 lijstje aanhouden?

Dat noemen ze multithreading

PC Specs PC specs nieuwe pc twe clan |
Zansai
Geplaatst op woensdag 24 maart 2010 om 19:23

Zet mij er maar bij .
'dF1Ne. Petra
Geplaatst op woensdag 24 maart 2010 om 21:40
 hoihoi =)
Weg met caturday!

Greetzz Petra =D
roYa
Geplaatst op donderdag 25 maart 2010 om 00:10
 WC eend
Niks! Caturday moet blijven. Komop 1 dag in de week. Dat zijn maar 52 plaatjes in een jaar. De rest is allemaal geen caturday.

Hallo
{TRS-Elite} TRS-Plankton
Geplaatst op donderdag 25 maart 2010 om 08:05

quote:
Petra schreef @ 24-03-2010 21:40:
Weg met caturday!

kijk een vrouw naar mijn hart

en zelfs vrouwen willen niet caturday
[ILZ] Hiekie
Geplaatst op donderdag 25 maart 2010 om 20:34

Je moet wel 2 lijstjes bij houden he ...

Ook de mensen die willen dat Caturday blijft!

Met vriendelijke groet,
Hiekie

Illuzion Crew
http://www.illuzion.nl
twe. louwrensvv
Geplaatst op donderdag 25 maart 2010 om 21:20
 woei
quote:
Hiekie schreef @ 25-03-2010 20:34:

Die is er ook

{TRS-Elite} TRS-Plankton
Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 om 09:29

quote:
Hiekie schreef @ 25-03-2010 20:34:

Oke wat dom dit allemaal twee lijstjes bijhouden

ik begrijp niet waarom caturday blijft met pur de rede dat er teveel mensen het niet leuk vinden

kijk zou het zijn dat van de 100 mensen 2 mensen het niet leuk vinden dat is dan jammer voor die twee mensen dat begrijp ik nu praten we over dat van de mensen die hier posten en veel kijken een stem zullen uit oefenen wel of niet caturday maar nu is het zo dat 60% geen caturday meer willen en dat is in mijn ziens ogen extreem teveel we praten hier niet over 2 mensen maar over 60%van de mensen die stemmen dus mensen van de staff of AK47 doe hier wat aan en begrijp dat dit gewoon niet kan

60%is gewoon niet tegeloven dat ik dit moet gaan uitlegen aan deze simpele zielen
UDown Impulse
Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 om 09:38

@ plankton dit is dus wat ik al vanaf het begin van de votes aan gaf maar nog steeds geen reactie op heb gekregen.
en 60% kan meer naar rond de 70% want het staat 45 v 21 ofzo

add more fuel to your fire!!!
mTq TucTuc
Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 om 11:32

zet mij er maar bij
twe. louwrensvv
Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 om 15:38
 woei
Klikkert!

Bugger Blade7NL
Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 om 17:06
 Beameren!
1. Khaos
2. TheeDoek
3. Bunny =D
4. Plankton
5. Samsonait
6. bnan
7. Telefoon
8. sYnc-
9. Snoozer
10. een oog
11. bettejetje
12. the general
13. khalezheer
14 Impulse en zijn honden
15. Stylo
15. mr. fahrenheit
16. Awsom
17. SN[1]TCH
18. warkiller
19. dennisreij
20. Flügel
21. superjosti
22. Koektrommel
23. Lyricalheart
24. IronLt.Neo
25. Care
26. Take25003
27. Kutkok
28. mloozz
29. Reakt00r
30. Doncalsone
31. Ferrywell
32. killerNL
33. SpeedRock
34. Pitt
35. Enduser
36. eedze
37. tam-tam
38. postduif
39. Mojo Jojo
40. Burpiej
41.war-salyer
42.wezl
43.db911
44.darkoz
45. Aro
46. Zansai
47. Blade7NL
48. TucTuc
49. Petra

Change Things You Cannot Accept, Accept Things You Cannot Change.
(=DBU=) Bunny =D
Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 om 18:57

ik update de lijst in de beginpost als mensen tegen caturday zijn
=[LoL]= VASTA_zx
PotD Crew
Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 om 22:19
 First posting=Serious business
Volgens mij is Bunny stiekem zèlf een Lolcat!! Het is een groot complot mensen!!

www.Zoek Een Leven.nu !
twe. louwrensvv
Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 om 23:00
 woei
quote:
VASTA_zx schreef @ 26-03-2010 22:19:
Volgens mij is Bunny stiekem zèlf een Lolcat!! Het is een groot complot mensen!!

afbeelding

Mijn cola, wat doe je!?

(=DBU=) Bunny =D
Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 om 23:28

whahaha nice
roYa
Geplaatst op vrijdag 26 maart 2010 om 23:30
 WC eend
Nog een half uur

Hallo
Jwz Stylo
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 00:04

Alweer een lame pod. Echt zoek een leven ipv katten plaatjes!
[HOP] SilentSimon
Audio / Video
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 01:58
 Have you been hopped?
boohoo, huil huil

http://www.hop-team.nl
Jwz Stylo
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 02:58

Ga jij eens heel snel naar dat andere topic.
eedze
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 04:47
 ik stem PVV
in feite hebben wij als bezoekers niks te zeggen over de uiteindelijke indeling van de website. inclusief POTD. daar beslist de organisatie over en uiteindelijk ligt die verantwoording binnen de organisatie dus bij degenen die de website beheren.

we hebben dus maar te accepteren dat er 1 dag in de week een cat op de POTD staat.

maar als je het van de andere kant bekijkt wil de organisatie van the reality zich laten zien als een groep mensen die naar de doelgroep luistert en met behulp van de bezoekers probeert elk jaar weer een beter evenement neer te zetten.
vandaar na afloop dus ook een evaluatie van wat was goed en vooral wat kan beter. zodat het evenement nog beter wordt.

ik krijg momenteel een beetje het idee dat er een verdeeldheid is in de organisatie, dat er beslissingen worden genomen zonder overleg en dat er niet naar klachten wordt geluisterd. dit puur en alleen door al die comotie rond de POTD.

natuurlijk is dit niet het gehele beeld. maar het is wel een verkeerde indruk die veel meer opvalt dan de goeie dingen die wel bereikt worden.

natuurlijk is dit ook niet een reden voor mensen om niet naar het volgende evenement toe te komen. dus ik denk niet dat het invloed heeft op het bezoekersaantal.

wel geeft dit een heel negatief beeld over de organisatie opzich. terwijl dat niet nodig is. het is moeilijk om iedereen het naar hun zin te maken maar er wordt ook niet naar een tussenoplossing gezocht. bijvoorbeeld dat er ipv elke week, om de twee weken of gewoon af en toe zonder vaste dag en datum eens een lolcat op de POTD komt.

ik denk dat veel mensen zich wel kunnen vinden in zo'n tussenoplossing. en ik vind dat de mensen die hiervoor de verantwoordelijkheid hebben het probleem niet serieus behandelen. en daarmee dus kinderachtig gedrag tentoonstellen.

ik vind dat dit topic serieus moet worden genomen en dat er een soort van tussenoplossing gezocht moet worden waar iedereen zich in kan vinden.

hoe te doen? start een poll. met verschillende keuzemogelijkheden
poll. hoe vaak wil je een lolkat zien
-elke week 1 x
-2 x in de maand
-1 x in de maand
- zo weinig mogelijk

hier is de oplossing. doe er wat mee of ga door met het kinderlijke gedrag
UDown Impulse
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 10:11

niew topic
verandering in crew van de POTD

SN[1]TCH
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 11:03

Ze denken dat dit topic als grap is. Maar het is serieus. Ik word er persoonlijk STRONTZIEK van dat ze telkens die klote katten weer moeten hebben.
Jwz Stylo
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 12:08

idd
=[LoL]= Kiwi!
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 13:41

Best zielig hoe druk sommige mensen zich kunnen maken om dit soort zaken.

52 x Kattenplaatje..
365 - 52 = 313 PoTD zonder kat.

Laten we zeggen dat er 50 man tegen caturday is, en 20, waaronder ik, Voor, omdat zij het wel leuk vinden.

dan is het aantal mensendie het wel wil 30% (20/70), terwijl het aanbod van kattenpotd's slechts 15% (52/365) is

Zie je nu hoe redelijk het is En bovendien is het geen reden om een soort xbox vs ps3-achtige flamewar te gaan starten, alhoewel ik die nog gegronder vind dan deze.
Jwz Stylo
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 13:46

quote:
Kiwi! schreef @ 27-03-2010 13:41:

52 x Kattenplaatje..

Laten we zeggen dat er 50 man tegen caturday is, en 20, waaronder ik, Voor, omdat zij het wel leuk vinden.

dan is het aantal mensendie het wel wil 30% (20/70), terwijl het aanbod van kattenpotd's slechts 15% (52/365) is

Zie je nu hoe redelijk het is En bovendien is het geen reden om een soort xbox vs ps3-achtige flamewar te gaan starten, alhoewel ik die nog gegronder vind dan deze.

Beredenering van niets dus. NEXT!
=[LoL]= Kiwi!
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 13:51

Want jouw intellectuele bijdrage aan deze discussie is....?
quote:

1. Opzoute met die katten meuk! Boobies day zal beter in de smaak vallen denk ik.
2. Waren ze maar grappig. Had je er nog wat aan.
3. Psyco .... ga naar het asiel.
4. Alweer een lame pod. Echt zoek een leven ipv katten plaatjes!
5. Idd
6. Beredenering van niets dus. NEXT!
Jwz Stylo
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 14:34

Meeste stemmen gelden in een democratie. Nu jij weer.

En ik hoef niet alles op te noemen wat anderen al gezegt hebben. Dus pak die er ook allemaal ff bij .... dankjewel.
UDown Impulse
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 15:35

quote:
Kiwi! schreef @ 27-03-2010 13:41:

52 x Kattenplaatje..

best zielig van de organisatie om dit als een lachertje weg te schuiven denkik
nu jij weer

=[LoL]= Kiwi!
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 17:56

quote:
Stylo schreef @ 27-03-2010 14:34:
Meeste stemmen gelden in een democratie. Nu jij weer.

In een democratie spreekt iedereen zijn eigen stem uit, dus als wij een regering kiezen, spreekt iedereen zijn voorkeur uit.
Er zijn dan een bepaald aantal zetels te verdelen, in dit geval PoTD's. Een deel stemt op kattenPoTD, dus die krijgt 52 zetels. Een ander deel, de meerderheid, krijgt 313 zetels...
Het is niet zo dat wanneer 51% ergens op stemt, dat de rest van de stemmen dan worden genegeerd. (ja in amerika misschien, maar dat is een geval apart)

Wanneer er gekozen zou worden voor geen caturday, zou 30% van de stemmers genegeerd worden, terwijl als er wel caturday is, wordt er wel rekening gehouden met de rest, er zijn nog 6 andere dagen in een week

Ik snap dus gewoon niet wat het probleem is.

quote:
Impulse schreef @ 27-03-2010 15:35:
[...]
best zielig van de organisatie om dit als een lachertje weg te schuiven denkik
nu jij weer

Wat wil je nu dat ik hierop antwoord..? Ten eerste ben ik geen organisatie dus weet ik niet of ik me hier aangesproken moet voelen. ten tweede weet ik niet of jij nu degene bent die zich niet serieus genomen voelt, want om eerlijk te zijn komt het over alsof jij mijn uitleg niet serieus neemt. Terwijl ik gewoon probeer een heldere uitleg van mijn mening te geven.

En dat "nu jij weer" vind ik ook een beetje een trieste opmerking, alsof je een punt hebt gemaakt, terwijl dat nu niet echt het geval is.

Laatst gewijzigd door Kiwi! @ 27-03-2010 19:00
=[LoL]= J-Granada
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 18:05
 Episch verantwoord!
Precies. Wie zwijgt stemt toe. Ik dit geval; de meeste stemmen zijn voor het behoud van Caturday. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het de discussie niet waard mensen. Als je de katten niet wilt zien op zaterdag heb ik een oplossing voor je; KLIK NIET OP DE POTD!!!!!

J-Granada - Gamer and musicman
Jwz Stylo
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 20:47

quote:
Kiwi! schreef @ 27-03-2010 17:56:

En dat "nu jij weer" vind ik ook een beetje een trieste opmerking, alsof je een punt hebt gemaakt, terwijl dat nu niet echt het geval is.

Ik vind het triest dat jij caturday potd's mooi vind.
=[LoL]= Kiwi!
Geplaatst op zaterdag 27 maart 2010 om 23:31

Riiight... yeah.. you really got me there..

Bij dezen: Sorry, dat ik de humor ervan kan inzien...
Ik bied mijn excuses aan voor het hebben van een bepaalde mening.

??
eedze
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 00:06
 ik stem PVV
stelletje kinderen om hier mar continu ruzie over te maken. zoek een tussenoplossing. het is niet zwart of wit. het is niet wel of geen caturday.

het feit is gewoon dat het overgrote gedeelte van de actieve leden van mening is dat elke week caturday te veel is.

het is net als elke week patat eten. er zijn mensen die dat doen. maar de meesten doen dat niet. die vinden een keer in de maand wel genoeg.

kap eens met al die vergelijkingen. dat slaat totaal nergens op. want geen van die vergelijkingen is objectief.

doe gewoon eens minder met die katten. een keer in de 2 weken is al een hele veranderingen. en voor de mensen die wel helemaal gek zijn van katten. ga dan eens naar een website of begin er een eigen topic op het forum over. dan heb je eht zelf voor het zeggen en heb je geen gezeur

ik vind dat sommige personen zich gewoon gigantisch voor joker zetten door hun koppigheid. kleine kinderen kunnen een welles nietes wedstrijdje doen maar kom op jullie zijn toch wel voorbij die leeftijd
=[LoL]= Kiwi!
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 01:04

@eedze: ik vind jouw reactie serieus, volwassen, en respecteer deze..

Ik hoop echter dat je mijn mening ook serieus neemt. Er is namelijk ook een deel van de bezoekers die caturday echt als iets leuks beschouwt, en dat is niet uit een verlangen om de andere bezoekers te irriteren, maar gewoon omdat het een bepaalde traditie/gebruik is, wat we erg grappig vinden.

En dan vraag ik je toch nog een keer om objectief (in jouw woorden) naar de verdeling te kijken: 1 keer per week caturday/raturday/baturday, 6 keer per week...wat je maar wilt, want submits kunnen gedaan worden.

Het ene caturday plaatje is misschien minder leuk dan de andere, maar dat geldt voor alle PoTD's. Hoe vaak je onder een random potd in de comments ziet staan dat deze niet leuk is!!! neem de Potd van vandaag: http://thereality.nl/potd/1642/zondag-28-maart-2010.html De eerste reactie: "laaaaaameeeee" Het is nooit goed, dus als wij nou kunnen lachen om caturday, waarom mag dat dan niet. het enige wat er bij een kat in de reacties staat is dat katten verbannen moeten worden, niet eens of het uberhaupt een grappige/leuke afbeelding is.

Daarbij vind ik het een beetje hypocriet om te zeggen dat mensen die van katten houden dan maar naar een website daarover moeten, of een topic aan moeten maken. Hetzelfde geldt namelijk voor mensen die er niet van houden: die hoeven dan op zaterdag niet naar de potd te kijken. (dit zul je vast kinderachtig vinden, maar dat is wat jij zegt dan ook)

PS. best grappig om zelf eerst een vergelijking te geven, en vervolgens te roepen dat iedereen moet kappen met vergelijkingen
eedze
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 01:28
 ik stem PVV
ja he. dat gebeurt zo onbewust. maar idd iedereen gebruikt die vergelijkingen naar eigen behoeven. toch vind ik sommige vergelijkingen nergens op slaan. maar dat is mischien persoonlijk.

ik ben het wellus nietes gedoe gewoon een beetje zat. ik merk gewoon niet dat er de wil is om samen tot een oplossing te komen. ik snap wel dat de ene zwart wil en de andere wit. maar kun je dan niet samen grijs doen ofzo.

ik heb ook al eerder voorgesteld om hier een poll over te houden. vraag gewoon eens hoevaak een caturday acceptabel is. je zult merken dat mensen die hier falikant tegen zijn heus geen probleem hebben met een of twee keer caturday in de maand. je zult ook merken dat er van de mensen die caturday leuk vinden ook wel ertussen zitten van wie het wel eens wat anders mag zijn zo nu en dan.

ik vind het negeren van zoveel mensen toch wel ernstiger dan een traditie veranderen. stel je voor dat zoveel mensen zijn die zeggen dat de wc's de laatste lan niet schoon genoeg waren. ik weet wel zeker dat er dan veel meer mensen de volgende keer aan het controleren en schoonmaken zijn

laat voor een keer het idee "1 op 7 keer caturday moet " eens los. is het zo erg om een beetje te minderen. om eens wat andere dingen op zaterdag te doen

en probeer eens met deze discussie wat te doen. er zijn genoeg mensen die hierover een mening hebben. laat ze eens meedenken over hoe de POTD wel in te vullen. werk eens opbouwend in plaats van afzeikend.

Jwz Stylo
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 09:03

Heb het al vaker gezegt. Maak er een dieren dag van ipv alleen maar katten. Maarjah die oplossing word niet serieus genomen omdat mijn berichten meestal kort maar recht op de man af zijn. En als dat niet gewardeerd kan worden dan is dat jammer voor diegene. Want ik heb nooit zin om een pagina vol te tikken.
=[LoL]= Kiwi!
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 12:04

ik denk niet dat het daardoor komt hoor stylo...
SN[1]TCH
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 12:33

Ok dit slaat nu op strond. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Caturday ook kut vind. Maar om daar dan zo'n fucking grote discussie over te houden en me mekaar te gaan uit te schelden? We zijn toch volwassen of niet.

Gewoon stoppen met dat discusseren en woorden naar elkaar gooien. Want je hebt er niks aan. De crew laat zien van het maakt ons geen hol uit. Caturday blijft. En ja de Crew heeft het hoogste woord. En dan niet gaan zeggen "Ik vind het dom dat de crew dit als een laggertje ziet" want het is een lachertje. Niet meer dan dat.

Het gaat er hier niet om over hoe de stoelen zaten op de LAN, nee hoe sommige mensen een hekel hebben aan 1 dag in de week met een kattenfoto erop. Ik ben het eens met kiwi dat hij zegt "Dan klik je toch niet op de PotD?" Zo simpel is het mensen. Je hoeft niet een nieuwe computer te kopen. Nee gewoon niet met je muis naar PotD gaan en dan heb je er geen last van.
Zansai
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 15:09

Yea!! Sn[1]tch!
Jwz Stylo
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 15:13

Maar het is zo'n leuke bait. Dus ik zeg gewoon opzouten met die katten.
Zansai
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 15:39

Yea!! Stylo!
UDown Impulse
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 16:11

op naar de chinees

Jwz Stylo
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 16:13

LMFAO
Zansai
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 17:07

En wat doen wij bij de chinees:
(=DBU=) lord marshal
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 18:31

ik wil ook wel een plekje op je lijst robert

Na regen komt zonneschijn, alleen wat komt er dan na sneeuw??
(=DBU=) Bunny =D
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 19:43

en nummer 50 is binnen
Jwz Stylo
Geplaatst op zondag 28 maart 2010 om 20:09

Woot meilpaal.

Posts 101 - 150   « » 
Nieuw topic Post reply