Forum

Reacties

18:53Bear Cat
00:00Addiction
11:14Kopen
15:57More?
13:27Cactus

Picture of the Day

The Reality XII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

Feedback TR compo's

Forum Index » Competities » Feedback TR compo's
Feedback TR compo's Nieuw topic Post reply
Posts 51 - 77   « 
sveN raZz
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 17:06

quote:
Pavo schreef @ 08-03-2010 15:21:
[...]

Haha nu steken ze het op dat omdat ze verloren zijn omdat ze te moe waren
man man tword nog beter
Btw als je iets te zeggen hebt kun je dat best in het gezicht zeggen niet als wij naar buiten lopen naar de auto en jullie samen met sektor buiten stonden en achter de rug bende losers roepen. (als jullie het waren) Aub gelieve in het vervolg volwassen te zijn dank u

1= Je kent blijkbaar het hele verhaal niet dus beter hou je je stil, er werd gezegd dat we de volgende dag zouden spelen en op het moment dat mijn jongens op gingen werd er gezegd van we gaan nu spelen.. Ik bedoel wtf? Als je niet geslapen hebt en je gaat dan op bed om te slapen en je wordt na een half uur uit je nest getrokken, speel je er echt niet goed/beter op..

Als we de volgende ochtend gespeel hadden, dan was jullie team nergens tegen ons geweest...

2= Wij zijn juist de mensen geweest die juist recht in de bek van oom james dingen gezegd hebben en daar hoef ik niet achter jullie rug om losers te roepen.

3= Jullie zijn zo ver gekomen door oom james zijn mooie praat en idd we hadden moeten winnen dat geef ik mee, maar oom james heeft te mooie praatjes gehouden.

Die man loopt de hele LAN af bij teams om de LAN te boycotten zodat we niet tot 3uur hoeven te spelen. Als dat tegen jou gezegd werd zou je net zo reageren dus je hoeft oom james niet te verdedigen.

Jullie hebben van ons gewonnen op een lelijke manier en we zullen jullie zeker showen op The Party waar wij van gemaakt zijn!

Dit is een belofte
sveN raZz
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 17:09

quote:
oomjames schreef @ 08-03-2010 16:41:
[...]

Wij hadden geen zin meer om te spelen. Dus ik vroeg aan jullie willen jullie nog verder. 1 iemand zei dat jullie niet verder wilden. Jullie manager zei gelijk met x aantal andere spelers dat jullie toch door wilde

Daarna hebben wij dus gewacht. Jullie spelen een slechte match die jullie uiteindelijk winnen. Maar verklaren toch dat jullie opeens toch niet wilde spelen, Beetje raar

De admin heeft nog uitgelegd waarom er juist nog wel gespeeld moest worden. Nadat wij jullie hadden verslagen hadden wij nog een match tegen sektor gespeeld.

Ik denk dat je de fout voor de tijden toch echt bij de admin moet neer leggen en niet mij persoonlijk erop aankijken. Ik was immers niet verantwoordelijk.

Jij bent juist diegene geweest die mooie praat houd.. Met MIJ bespreekt en ik de beslissing gemaakt heb om niet te spelen..

Misschien moeten we het houden op miscommunicatie, jullie hebben jezelf behoed tegen sektor om een coinflip te houden.. Daarna spelen jullie citystreets en poepen ze eronder.. GG maar The Party zullen jullie niet de top 5 gaan halen, ook dit is een belofte
gL| oomjames
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 17:10

quote:
sveN raZz schreef @ 08-03-2010 17:06:
[...]

1= Je kent blijkbaar het hele verhaal niet dus beter hou je je stil, er werd gezegd dat we de volgende dag zouden spelen en op het moment dat mijn jongens op gingen werd er gezegd van we gaan nu spelen.. Ik bedoel wtf? Als je niet geslapen hebt en je gaat dan op bed om te slapen en je wordt na een half uur uit je nest getrokken, speel je er echt niet goed/beter op..

Als we de volgende ochtend gespeel hadden, dan was jullie team nergens tegen ons geweest...

2= Wij zijn juist de mensen geweest die juist recht in de bek van oom james dingen gezegd hebben en daar hoef ik niet achter jullie rug om losers te roepen.

3= Jullie zijn zo ver gekomen door oom james zijn mooie praat en idd we hadden moeten winnen dat geef ik mee, maar oom james heeft te mooie praatjes gehouden.

Die man loopt de hele LAN af bij teams om de LAN te boycotten zodat we niet tot 3uur hoeven te spelen. Als dat tegen jou gezegd werd zou je net zo reageren dus je hoeft oom james niet te verdedigen.

Jullie hebben van ons gewonnen op een lelijke manier en we zullen jullie zeker showen op The Party waar wij van gemaakt zijn!

Dit is een belofte

deze discussie is achterhaald en op de lan al gevoerd.

nogmaals, jullie verklaren eerst dat jullie willen spelen en toen opeens niet meer

Wij gaan waarschijnlijk niet naar the party.

1. er komen geen poules
2.er komen geen seedings
3. ik vroeg de admin wat een bounc was, de admin zei dat hij het niet wist

kortom, niet nog een compo zoals op the reality
gL| oomjames
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 17:15

quote:
sveN raZz schreef @ 08-03-2010 17:12:
Lijkt me ook verstandig James.. Jullie hebben geluk gehad en je weet het zelf wss al te goed

mag ik de results van alle gamelimited teams eens geven?

Number 1

Unreal Tournament ''JiePie''
Fifa ''Sluuge''

Number 2

Trackmnia''Kontvlieg''
Counterstrike Source ''Midna,Razzeh,Imprez,Pheek,Existence''
Quake Live ''sc00T''
Warcraft 3''Kontvlieg''

Number 3

Call of Duty 4 '
'Piika,Zxo,Sompel,Raideri,Fuddz''
Red Alert ''Illosoxx''
Unreal Tournament''Sc00t''
ADV Pavo
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 17:15

eum jullie lagen niet te slapen! dus aub niet liegen.
Je zat te spelen tegen overload en toen zeiden wij ok nu moet je tegen ons.
Toen zei jamma ja maar we gaan nog een halfuurtje slapen dus wij hebben gezegd ok 2 uur zeker spelen.

En aub razz ga nu niet zeggen dat jullie beter zijn en wij slechter. Want dat weet je nooit op voorhand. Kbedoel met alle respect maar als we 10-4 voorstaan moeten we het gewoon afmaken. En dan nog kun je het nog zoveel op de moeheid steken. Ik ken jullie al langer als vandaag zelfs al vanaf cod2 telkens hadden jullie een uitvlucht als je verliest van een team waarvan je denkt dat ze slecht zijn. Wat je persoonlijk tegen oomjames hebt interesseert mij geen fluit maar zoek niet een uitvlucht omdat je verloren hebt tegen ons (eu cod4 team dat 1 week samen speelt).

En over sektor zwijgen we maar. Want daar zijn beide teams met akkoord gegaan. Hadden zei nee gezegd was die coinflip er niet gekomen.
NSE.Lanable RNLD
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 17:21

met de tijden was het wel rommelig tot half 3 doorgaan was niet egt om te zeggen een toppunt en next time de regels wa duidelijker
gL| oomjames
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 17:26

Ik wil laatste opmerking maken in het algemeen

voor de lan maak ik de seedings bekend hoe ik denk dat ze zijn. Echt te veel mensen hadden daar een mening over (dus mening over mijn mening).

nu geef ik mijn mening over de compo en de admin, en echt te veel mensen hebben een mening over mijn mening.

Ik ben maar een manager van gamelimited verder niks
sveN raZz
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 17:55

het was een mooie lan daar heb ik verder niets over gezegd. Ook heb ik gezegd dat het wss miscommunicatie is geweest. Ik was boos en ik denk dat dat terecht was
[HOP] SilentSimon
Audio / Video
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 19:29
 Have you been hopped?
Alsof er een adminstorm geraasd heeft

- aub ontopic en geen gewhine op elkaar. Dat doe je maar lekker op IRC/msn oid.

http://www.hop-team.nl
Slo devildogz
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 19:46

conclusie: admin was kut
KaGeRtJEEH
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 21:03

Next time andere admin?
lijkt me slimmer..
En waarom mag cod4 niet op podium en cs 1.6 en css wel?

Racisme kan niet in de esport scene onder spelletjes maar lijkt wel of het gedaan word.

Minder prijzen voor cod4 maar meer teams ingeschreven.. geen podium voor cod4 maar wel voor cs games?

KLOPT NIET!

daarnaast no probs!
mTq Blauwe Boon
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 22:00

Sry hoor maar ik snap dat gezeur richting oomjames niet zo goed. Ik vind het totaal niet intressant of je hem wel of niet mag. Wat wel belangrijk is dat oomjames met gamelimited in staat is een super compo neer te leggen waarin de matches op tijd beginnen en de laatste ronden niet om 02:30 uur gespeeld hoeven te worden. Dat is echt het enigste wat ik verwacht van een admin.
Zoals gezegd heb ik op de FoM een goede ervaring gehad met de gamelimited organisatie qua compo.
Ik heb alle begrip voor het fun deel op een LAN maar er zijn ook gesponsorde teams die prestaties willen en moeten leveren. Wij als Mystique Cyber Snipa zijn totaal niet geïntresseerd in die paar euro's maar we willen een goede competitie waarin wij goede matches kunnen spelen tegen andere goede teams. Geloof me, het is voor ons CS team net zo frusterend om tegen fun te spelen als het voor de fun teams klote is om tegen ons te spelen maar dat zit nu eenmaal zo opgesloten binnen de compo's waarin iedereen zich vrij kan inschrijven. In dit geval was de seeding totaal verkeerd aangepakt en hadden sommige funteams erg veel pech met de indeling van de groepen.
Ik hoop gewoon dat dat de volgende keer beter verzorgd word waardoor zowel de fun als de betere/gesponsorde teams aan hun trekken komen.

http://www.mystiquegaming.org
gL| FreddieM
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 23:04

<-sBNC> Mon Mar 8 21:39:07 2010 stuvx (~4p_stuvx@h57142.upc-h.chello.nl): Hoi! nice flames!
<-sBNC> Mon Mar 8 21:39:52 2010 stuvx (~4p_stuvx@h57142.upc-h.chello.nl): Btw, ik spreek niet namens gamelux, aangezien ik vrij weinig met gamelux te maken heb. Ik viel in om de compo's te regelen.
<-sBNC> Mon Mar 8 21:44:24 2010 stuvx (~4p_stuvx@h57142.upc-h.chello.nl): Wilde alleen even zeggen dat ik wel weet dat jij de helft bij elkaar liegt, alles overdrijft en een vervelend karakter hebt...Op deze manier krijg je nooit een vriendin.

TR, haal de volgende keer mensen die het kunnen please
mTq Blauwe Boon
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 23:26

Omg zijn dat opmerkingen van een volwassene die admin is op een lanparty? Dit zegt alles lijkt me zo. Dit getuigt van een bijzonder laag niveau van iemand die er zelf een puinhoop van heeft gemaakt en oomjames, ach ja wrm niet iedereen doet dat, het in de schoenen te schuiven.
/fail admin stuvx

http://www.mystiquegaming.org
AK47
Crew
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 01:11
 TR FTW :)
quote:
SilentSimon schreef @ 08-03-2010 19:29:
Alsof er een adminstorm geraasd heeft

- aub ontopic en geen gewhine op elkaar. Dat doe je maar lekker op IRC/msn oid.

Wat Simon zegt . Even oppassen dus, anders gaat dit topic lekker op slot.
Sluuge
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 02:45

Over de compo's zelf heb ik alleen wat te zeuren met FIFA, aangezien er niet over het netwerk gespeelt kon worden. Moesten uiteindelijk na paar uur gekloot te hebben op de pc's spelen bij het podium, wat mij 2 uur gekost heeft om te installeren, daarna moest ik direct 2 matches spelen. Door al dit gedoe ben ik min of meer uit de trackmania compo gegooit, wat mss wel een podiumplek gekost heeft ( was lekker op weg). Ik vind dit geen verwijt naar JapanAir of Pinpoint toe, aangezien JapanAir niet het netwerk regelt en PinPoint ook gewoon door moet met de compo, maar vond het wel jammer dat door het falen van het netwerk, ik min of meer uit de TM compo ben gegooid.
.яνм bartj0o
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 07:55
 Right man, Wrong Place
's Kut jah :S Het beste is denk ik van te voren even een Poorten Open Topic maken (volgende LAN) waarin mensen poorten posten die open moeten.

We all love LAN ;)
gL| FreddieM
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 09:13

...
gL| FreddieM
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 09:21

quote:
sveN raZz schreef @ 08-03-2010 17:09:
[...]
GG maar The Party zullen jullie niet de top 5 gaan halen, ook dit is een belofte

Waarom ga je jezelf nou weer zoveel druk opleggen, dat deed je ook op The Reality en faal je, en nu gebruik je oomjames als excuus wat gewoon laag is, jullie faalden al vanaf de eerste match in de brackets. Blijf realistisch.
AK47
Crew
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 09:59
 TR FTW :)
@ Sluuge: het kan onmogelijk aan het netwerk gelegen hebben, het is eerder het falen van de ontwikkelaar van FIFA of het gebruik van verkeerde settings op de PC's van de spelers (firewall, Hamachi, etc).

Het interne netwerk laat namelijk _alles_ door, niets is geblokkeerd en er wordt _niet_ gerouteerd tussen de switches (dus alle broadcast komt overal door).
Sluuge
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 12:45

AK, we hebben het geprobeerd zoals het normaal altijd wel werkt. Dit is zonder Hamachi, zonder firewall instellingen, met patch aan/uit, zonder reportbot, echt ALLES geprobeerd. Als we aftrap deden kregen we gewoon een disconnect, wat nog wel eens wil gebeuren als beide een verkeerde patch aan hebben, of met een gecrackte versie spelen, maar daar was hier geen sprake van

Toen we het geinstalleerd hadden op die andere PC's, dus op dezelfde switch zaten, werkte het ineens wel. Sorry maar het lag dus niet aan het spel

Laatst gewijzigd door Sluuge @ 09-03-2010 12:53
<=[DMPC]=> Dennisbier
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 13:12

wisse
(=DBU=) TheeDoek
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 13:48

Ik was trouwens 2e geworden met de GH compo, maar geen prijs
Waarom niet?
Jwz Stylo
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 21:05

Omdat je maar een theedoek bent en ik een pen. Sry
(=DBU=) TheeDoek
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 21:18

quote:
Stylo schreef @ 09-03-2010 21:05:
Omdat je maar een theedoek bent en ik een pen. Sry

De wereld is zo wreed..
NSE.Lanable craver
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 09:44

Op zich denk ik dat het voor iedereen hetzelfde was en de tijden dus voor iedereen slecht waren. Ok het was dom dat we smiddags zo lang niet speelden, maar voor de rest was het voor iedereen gelijk en denk ik dat het dom is om elkaar te verwijten dat het daardoor is dat je verliest. Probeer een beetje tegen je verlies te kunnen .

Voor de rest vond ik het goede lan, goede teams. Het was alleen jammer dat we al tegen Druidz moesten in de tweede ronde van de upperbracket. Dat was denk ik een van de beste matchen op de lan voor cod4 dan wel.

En voor de cod4-admin kan ik wel zeggen dat een beetje meer kennis van zaken handig kan zijn, maar op zich is er niets die niet juist gelopen is en had iedereen evenveel kans om te winnen. Seedings waren op zich niet slecht als je ze vergelijkt met de resultaten. Eerste 8 in de seedings waren ook eerste 8 op het einde dusjah.

See you at the party :p.
gL| FreddieM
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 13:24

We kunnen dus stellen dat de cod4 compo een tegenvaller was, vooral door het lange wachten op de matches en de late tijden waarop de matches stonden gepland.

En ja, voor ons was dit een prima lan, goede teams, sommige wat minder sportief dan de andere maar dat hoort erbij.

Hopelijk gaat de compo beter verlopen op The Party, cu there

Posts 51 - 77   « 
Nieuw topic Post reply