Positief:
Servers waren goed geregeld. Schema was duidelijk.
Negatief:
-Prijzen zijn beetje jammer. Counterstrike en counterstrike source hebben samen 12 teams en meer dan 2000 euro aan prijzengeld. Call of duty 4 heeft 32 teams en 1200 euro aan prijzengeld. In mijn ogen is dat een beetje scheef...
Beetje jammer als je als fun clan naar een lan komt en die "Kijk mij nou ik heb een sponsorshirt aan en jullie niet dus jullie zijn heel slecht" teams tegen je spelen. Maar goed, dit wist ik natuurlijk al van te voren maar het is nooit leuk als je tegen epic pro's moet spelen
Verder hele nette compo's, TMNF vind ik op de manier zoals het vorige keer op Lan-macht ging veel leuker Pin Point, met 20 man in een server en de beste 8 ofzo door.Dat was echt tof toen! Dan hebben de iets minder goede ook een kans en lig je niet meteen uit als je tegen zoeff moet...
Negatief:
-Slecht georganiseerde MW2 Compo, geen poorten open voor MW2 op het begin.
-Tocht in de zaal dus koud
-Heel koud in de grote slaapzaal
-Veel herrie en omroepen door de compo's heen
Slechte georganiseerde mw2 compo zaterdag moesten ze tegen ainee ofzoiets maar die lagen te slapen dus,Team naar de compo admin forfeight win klaar dus
de dag erna kwamen ze daarachter en gingen ze huilend naar de compo admin toe die zo dom was om ze toch 1 map te laten spelen en te beslissen wie daar de winaar van werd wat hun dus werden vind dit echt geen strakkie actie meneer de compo admin cod mw2
En qua cod4 ja de poules waren niet helemaal fair ingedeeld wat telefoon zegt als je als funclan gelijk tegen de meeste gewilde clans van therealty moet ik noem nse etc etc dan gaat de lol er al snel vanaf
Naja meneer Wezl k zit niet bij An1ma mare wat jullie deden was ook niet echt fair... want er lag gewoon 1 te slape bij het bureau en de andere 2 in de slaapzaal, dus die had je net zo goed wel even wakker kunne maken en dan kunne zegge van ja we wille nu graag spele
idd, jullie konden me ook wakker maken, we wonnen 13-3 gewoon van jullie op terminal eerlijk, hebben jullie ook nog mazzel dat skidrow er niet uit kwam
en dan na de wedstrijd ook geen hand willen geven en meteen weggaan
hoe oud ben je? sportieve players
Ik wil vanuit het management van Gamelimited zwaar ongenoegen uiten over de Call of Duty 4 compo georganiseerd door Gamelux.
Seedings: De admin had er totaal geen verstand van, hij vroeg aan verschillende captains of die hun favoriete seeding wilden samenstellen.
Admin: Ik vond de admin zwaar slecht, toonde totaal geen interesse en had geen verstand van het spelletje. Volgens mij nam aan het eind van de lan een andere admin zijn taken over. Vooral het totaal geen interesse tonen vind ik erg.
Regels: De regels waren niet compleet en zorgden voor verwarring. Een voorbeeld was of je mocht bounce of niet? Ik moest de admin uitleggen wat bounce inhield.
Compo tijden: Dit was echt te erg, we waren om 1 uur klaar met de poules en de bracket begon pas om 18.30!!!!!! We moesten door tot diep in de nacht. Toen we bij ons hotel aankwamen was het 4 uur geworden.
Tijdens de finale hadden de admins de match niet eens bekeken of helemaal geen interesse getoond. We moesten doorspelen tot 2.30, Maar nu komt leuke van het verhaal.
DE ADMINS GINGEN OM 1 UUR SLAPEN TERWIJL DE COMPO NOG DOOR GING TOT 2.30 lol lol lol lol
daarnaast had de admin met die jampotglazen (mijn bril is mooier) ook een onwijs grote bek als je wat vroeg.
Waren er ook goede dingen?
De servers waren goed, ook de admin die het later overnam deed redelijk zijn best
Conclusie: Slecht georganiseerde compo met een admin die totaal geen interesse toont. Je had beter iemand van een team als admin neer kunnen zetten dan iemand die niet eens cod4 op zijn pc heeft. Gamelimited heeft serieus overwogen om te stoppen met de competitie en zich terug te trekken. Daarnaast wordt er bekeken of er volgende keer wel aan de cod4 compo een vervolg kan worden gegeven.
Opmerking. Tot de poule fase verliep alles goed
Anders compos : geen klachten van mijn spelers gehoord.
Ik wil hierbij nogmaals Nospang feliciteren met hun overwinning.
ook al was ons management er niet, ik kan wel zeggen dat wij het 100% eens zijn met gamelimited... het is toch waanzin dat we tot half 3 snachts door moeten terwijl we om half 10 sochtends moesten starten.. daar komt bij dat, oppeens vanochtend de bracket tijden naar half 11 en half 12 waren veranderd.. Ook is de finale tijd van 12uur smiddags ineens naar 2uur smiddags veranderd.. sorry maar dit was echt het belangrijkste van de lan, en dan falen de admins daar in..
btw, ik wil dit niet als excuus gebruiken, want we zijn zelf akkoord gegaan om te spelen zo laat nog.. maar ik vind wel dat er bij de volgende reality echt even wat meer over nagedacht mag worden
furdermore; het was nice jullie te zien boys, en cya next lan
Daarbij is het misschien handig om rekening the houden met de compo's die gaande zijn. Het gebeurde regelmatig dat er dingen werden omgeroepen (loting, X-factor) terwijl er nog verschillende compo's aan de gang waren. Dit is zeer storend voor me mensen die aan het spelen zijn.
Ook ben ik het eens met de tocht die aanwezig was in de zaal. Er stond regelmatig een deur open wat gigantische tocht naar binnen nam en dat is niet bepaald lekker mocht je daar vlak bij zitten.
Op COD4 gebied, the poules moeten van te voren bekend worden gemaakt, dit is dus inclusief de seedings. Net als gamelimited zegt, beetje intresse tonen in the compo waar je admin van bent en je kunt al een hoop voorbereiden vóór de LAN. Ook moeten de compo tijden worden verbeterd anders zal Sektor ook gaan na denken over de volgende keer, want een compo spelen om half 3 snachts, tja das nou niet bepaald het leukste. Sommige teams lagen zelfs al te slapen en moesten speciaal wakker gemaakt worden.
Dan uiteraard ook nog wat positieve dingen, goede opstelling qua podium en tafel, goed geregeld op dat gebied. Entree bandjes beter als die papier/plastic dingen.
ScreaM schreef @ 07-03-2010 18:14:
Positief: Internet dat beter was
Negatief:
-Slecht georganiseerde MW2 Compo, geen poorten open voor MW2 op het begin.
-Tocht in de zaal dus koud
-Heel koud in de grote slaapzaal
-Veel herrie en omroepen door de compo's heen
- Extra aandacht gevraagd voor de TF2 compo zodat die toch nog door kon gaan!
- X-kamp en schaken waren een leuke toevoeging. Even van de PC weg kunnen is toch wel fijn. Voor herhaling vatbaar dus!
- Comp scores van TF2 en X-kamp werden lekker snel ingevoerd op thereality.lan
Con's:
- Ontbijt vanaf half 10 is toch redelijk laat. Wij hadden om 10 uur de finale van de TF2 compo, en die moest helaas een dik half uur uitgesteld worden omdat de tegenstander aan het ontbijten was (moraal: misschien eerder de ontbijtzaal open)
- X-kamp was niet duidelijk. De opdrachten waren leuk en origineel, maar de tijden waarop we moesten spelen waren nergens terug te vinden, en de admin wist het ook maar 1 spel van te voren (met als gevolg dat we 2 keer een comp match aan het spelen waren terwijl er werd omgeroepen of iedereen van X-kamp wil verzamelen)
Dit was mijn eerste reality ervaring, en ik zal er volgende keer zeker zijn!
dariuz schreef @ 07-03-2010 19:12:
Daarbij is het misschien handig om rekening the houden met de compo's die gaande zijn. Het gebeurde regelmatig dat er dingen werden omgeroepen (loting, X-factor) terwijl er nog verschillende compo's aan de gang waren. Dit is zeer storend voor me mensen die aan het spelen zijn.
Ook ben ik het eens met de tocht die aanwezig was in de zaal. Er stond regelmatig een deur open wat gigantische tocht naar binnen nam en dat is niet bepaald lekker mocht je daar vlak bij zitten.
Op COD4 gebied, the poules moeten van te voren bekend worden gemaakt, dit is dus inclusief de seedings. Net als gamelimited zegt, beetje intresse tonen in the compo waar je admin van bent en je kunt al een hoop voorbereiden vóór de LAN. Ook moeten de compo tijden worden verbeterd anders zal Sektor ook gaan na denken over de volgende keer, want een compo spelen om half 3 snachts, tja das nou niet bepaald het leukste. Sommige teams lagen zelfs al te slapen en moesten speciaal wakker gemaakt worden.
Dan uiteraard ook nog wat positieve dingen, goede opstelling qua podium en tafel, goed geregeld op dat gebied. Entree bandjes beter als die papier/plastic dingen.
Zelfde mening vooral dat omroepen tijdens de compo's was erg vervelend
Wezl schreef @ 07-03-2010 18:31:
Slechte georganiseerde mw2 compo zaterdag moesten ze tegen ainee ofzoiets maar die lagen te slapen dus,Team naar de compo admin forfeight win klaar dus
de dag erna kwamen ze daarachter en gingen ze huilend naar de compo admin toe die zo dom was om ze toch 1 map te laten spelen en te beslissen wie daar de winaar van werd wat hun dus werden vind dit echt geen strakkie actie meneer de compo admin cod mw2
En qua cod4 ja de poules waren niet helemaal fair ingedeeld wat telefoon zegt als je als funclan gelijk tegen de meeste gewilde clans van therealty moet ik noem nse etc etc dan gaat de lol er al snel vanaf
anime heten we ja ene vind je het gek om half 4 dat we gaans slapen als er niks bekent is en dan nog dik verliesen ok failers e direct naar huis RAGEQUIT
- Te koud in de zaal
- Tijden waren belachelijk slecht
- meeste clans wisten niet wat de cb regels waren, laat staan volgens de cb spelen.
- Inderdaad wat er vrijdag/-nacht aan de hand was ik weet het niet, maar het was waardeloos!
Maar! al met al het was zeer gezellig, goede sfeer en een mooie tr-x gehad!
Had het al in het algemene feedback-forum achtergelaten:
Soms was het regelen van Quake Live matches wat lastig: je moest elkaar echt in real life opzoeken (als dat al te doen was) om een match te beginnen en er waren nogal wat mensen niet op de hoogte dat IRC standaard werdt gebruikt om info te geven over het verloop van de matches. Wat in ieder geval nodig was geweest was een Quake Live nick van je tegenstander zodat je hem kan adden.
Ik weet dat AK47 het druk zat heeft, dus volgend jaar misschien een vrijwilliger rekruteren (ik doe het graag) om iedereen in the loop te houden via het componieuws.
Spelers waren ook véél te goed . Nee, erg veel plezier gehad om eens een keer te spelen tegen een heavyweight. Overall: positief, maar er is ruimte voor verbetering.
Begin kon je het niet eens spelen.
SLechte tijden om te spelen 3 uur snachts wtf?
trs mongols
positief :
admin deed erg zijn best om het beste voor iedereen te houden.
relaxte times .
AT gaming clan bedankt !
Op lan ben je maar een klein mannetje maar zodra je thuis bent heb je gelijk weer een grote bek. Flame on!
OT:
Positief: mw2 compo was geslaagd. De sfeer is zooals van oud's
Negatief: De compo tijden.. half 4 nog een match spelen is belachelijk.
Crew die tof doet omdat je letterlijk naast je bureau ligt te pitten. terwijl iemand naast je op 4 stoelen ook ligt te pitten Maar niet gestoord word...
Tip voor de volgende keer. Een admin die a. wel bekend is met de scene B. admin die wel interesse toont. Zoals GL al aangaf
oomjames schreef @ 07-03-2010 20:12:
Met alle respect, gamelux compo tijden zijn gek en belachelijk
Je valt in herhaling
Maareh, was volgensmij niks mis met de tijden... Er stonden wel tijden bij de matches, maar als je wou kon je prima lege server uitzoeken en de match een uur eerder spelen. Dat sommigen hier te lui voor zijn ...
Maareh, was volgensmij niks mis met de tijden... Er stonden wel tijden bij de matches, maar als je wou kon je prima lege server uitzoeken en de match een uur eerder spelen. Dat sommigen hier te lui voor zijn ...
Nospang gratz, see you @ the party.
ps; ik heb het hierboven over COD4.
als je niet ver komt is er inderdaad niks met de tijden
In de poulefase kan je inderdaad lege server uitzoeken en 1 uur van te voren spelen. In de bracket fase niet. Je moet wachten tot je tegenstanders bekend zijn. Vooral in de loserbracket. Heeft niks met luiheid te maken. Misschien beetje research doen? of is je reactie uit luiheid geboren?
+
Servers!
Oomjames die raged op de cod4 admin! ROFLMAO
-
Seedings suckte, zat echt in een zware klote poule admin wist niet wie de sterke en de minder sterke teams waren.
Admin speelde het spel niet. had geen ene ruk verstand van met waar hij mee bezig was
De tijden? ik bedoel rly.. WTF? door spelen tot 02:30 en dan verwachten dat top teams nog goed presteren als ze al vanaf 10:00 spelen gtfo
Jammer dat er niet gewoon een paar public servers door tr werden gestreamed,
1 TDM
1 SD
1 FFA
Was leuk geweest.. zit je ook niet te klote met hoge pings
Geen streaming tijdens life finales niet eens bij podium. Vond ik wel teleurstellent. had graag de finale mee willen kijken in plaats van achter een team staan te hijgen samen met 100 andere mensen.
Ik denk dat er beter van tevoren getest had kunnen worden .(poorten, IWnet, Steam etc.) De MW2 TRYOUT was na de poortproblemen erg leuk, jammer dat er zoveel clans waren die of willen winnen met regels en forfeits of gwn niet zich aan de compo tijden willen houden. Hiermee bedoel ik niet 10:00 is geen 10:10 maar ik bedoel dat als er staat dat de compo's starten om 11:00 dat je er dan best wel verstandig aan doet om op je plek te blijven of even je tegenstander op te zoeken
Het was een erg leuke compo en ook de TF2 compo werd erg leuk, maar we hebben het totaal verneukt i.v.m. Mixed Crash team.
Een geslaagde LAN (Owjah, de prijzen: Als je het mij vraagt moeten ze idd de prijzen beter verdelen, ook al maak ik geen kans erop. TR moet er zijn voor de fun en niet voor het geld vind ik.)
Op lan ben je maar een klein mannetje maar zodra je thuis bent heb je gelijk weer een grote bek. Flame on!
OT:
Positief: mw2 compo was geslaagd. De sfeer is zooals van oud's
Negatief: De compo tijden.. half 4 nog een match spelen is belachelijk.
Crew die tof doet omdat je letterlijk naast je bureau ligt te pitten. terwijl iemand naast je op 4 stoelen ook ligt te pitten Maar niet gestoord word...
Tip voor de volgende keer. Een admin die a. wel bekend is met de scene B. admin die wel interesse toont. Zoals GL al aangaf
Al om al een goed geslaagd lan-party
Volgens mij zijn er meer personen die hier van alles roepen maar in het echt zwijgen. Lange leve het World Wide Web! Ik loop naar de persoon toe als iets niet klopt, net zoals ik naar de compo admin liep om aa te geven dat iets niet deugt xD
Aller eerst vind ik het jammer van de mensen die gaan lopen zeiken over de MW2 Compo! De admins hebben zich lopen uitsloven voor een goede en degelijke compo. Het was een TRY OUT en mensen gaan zeiken over het slechte en poorten blablabla, ik vind dat je respect moet hebben voor de compo admin en de crew om het toch voor elkaar te krijgen. Scream val dus dood echt waar.
Algemeen ( 1e x reality )
Positief:
- Alles was heel goed geregeld no problem!
- Alleen op de andere lans heb je niet dat "HEB JE BANDJE" irritant gedoe.
Negatief
- DE WC"S !!!!!!!!!! BELACHLIJK!!!!!!! 15 wc's verw8 ik met 800 man dat dat per uur werd schoongemaakt ! NOT heel echt heel kut ik bedoel ik leef daar 3 dagen ik wil wel fatsoenlijk me behoeftes doen
MW2 Compo tryout:
Postief: De admins!!! Super dat jullie hard gewerkt hebben om het werkend te krijgen!
als je niet ver komt is er inderdaad niks met de tijden
In de poulefase kan je inderdaad lege server uitzoeken en 1 uur van te voren spelen. In de bracket fase niet. Je moet wachten tot je tegenstanders bekend zijn. Vooral in de loserbracket. Heeft niks met luiheid te maken. Misschien beetje research doen? of is je reactie uit luiheid geboren?
Pissed off dat je niet gewonnen hebt?
Er was een deadline (volgensmij was het 8 uur?) voordat alle matches in de poules moesten worden gespeeld. Weet niet precies hoelaat de brackets online stonden maar zolang zal dat wel niet geduurd hebben.. Dan kun je gewoon rond 9 uur / half 10 je eerste match spelen. Dan ga je even kijken bij de match waar je volgende tegenstander uitkomt, is die match nog niet begonnen vraag je waarom niet, en hoelaat die dan wel gaat beginnen. Beetje aandringen mag wel.. Dat lijkt me een job voor jou als manager?
-
Die hele compo cod4.
Tijdens de matches werden er weer dingen omgeroepen, en als het dan ook nog is een x ergens over ging? dan verstoor je het nog is met een belangrijke reden niet voor dat gezeik met die Fun Compo's of andere onzin.
En je kan wel nu zo gaan praten over oomjames, maar het gaat toch over feedback van TR X niet over jou mening over een oud compo admin?
oomjames schreef @ 07-03-2010 18:52:
Ik wil vanuit het management van Gamelimited zwaar ongenoegen uiten over de Call of Duty 4 compo georganiseerd door Gamelux.
Seedings: De admin had er totaal geen verstand van, hij vroeg aan verschillende captains of die hun favoriete seeding wilden samenstellen.
Admin: Ik vond de admin zwaar slecht, toonde totaal geen interesse en had geen verstand van het spelletje. Volgens mij nam aan het eind van de lan een andere admin zijn taken over. Vooral het totaal geen interesse tonen vind ik erg.
Regels: De regels waren niet compleet en zorgden voor verwarring. Een voorbeeld was of je mocht bounce of niet? Ik moest de admin uitleggen wat bounce inhield.
Compo tijden: Dit was echt te erg, we waren om 1 uur klaar met de poules en de bracket begon pas om 18.30!!!!!! We moesten door tot diep in de nacht. Toen we bij ons hotel aankwamen was het 4 uur geworden.
Tijdens de finale hadden de admins de match niet eens bekeken of helemaal geen interesse getoond. We moesten doorspelen tot 2.30, Maar nu komt leuke van het verhaal.
DE ADMINS GINGEN OM 1 UUR SLAPEN TERWIJL DE COMPO NOG DOOR GING TOT 2.30 lol lol lol lol
daarnaast had de admin met die jampotglazen (mijn bril is mooier) ook een onwijs grote bek als je wat vroeg.
Waren er ook goede dingen?
De servers waren goed, ook de admin die het later overnam deed redelijk zijn best
Conclusie: Slecht georganiseerde compo met een admin die totaal geen interesse toont. Je had beter iemand van een team als admin neer kunnen zetten dan iemand die niet eens cod4 op zijn pc heeft. Gamelimited heeft serieus overwogen om te stoppen met de competitie en zich terug te trekken. Daarnaast wordt er bekeken of er volgende keer wel aan de cod4 compo een vervolg kan worden gegeven.
Opmerking. Tot de poule fase verliep alles goed
Anders compos : geen klachten van mijn spelers gehoord.
Ik wil hierbij nogmaals Nospang feliciteren met hun overwinning.
*edit*
Maar die discussie hebben we al gevoerd.
Over de COD4 compo
1. Admin was echt rondom belachelijk slecht.
2. Seedings vantevoren aub bekend maken, en heb kennis over de scene?
3. COD4 de grootste game(groter dan CS/CSS)
gecombineerd, het prijzengeld zou er dan ook naar moeten zijn 600 voor 7 teams en ook 600 voor 32 teams?
4. De finale 1.6 en css wordt op et podium gespeeld en de finale van Call of duty 4 niet?(wat een onzin)
E.V.T oplossing voor die tijden
Begin al Groupmatches op Vrijdag, als die tijd echt zo belangerijk is.
Verder ontbrak er ook stream naar buiten-af (waar is H2K.tv die zou streamen, of een eigen opgezette stream.
Laatst gewijzigd door Liquidfire @ 08-03-2010 19:35
+ Gezellig zoals altijd
+ Eindelijk eens geen lawaai in slaapzalen ( als ik ging slapen tenminste)
- Prijzen voor sommige compo's
- Mijn eigen organisatie voor de flatout 2 compo :p Moeten jullie regels maar eens leren lezen volgende keer beter
- Koud
- FIFA moest op dezelfde switch gespeeld worden, anders kon het netwerk het niet aan
Ik vond dat de tijden van de matches van mw2 wel pas laat op int stonden waardoor wij matches misde en die automatisch forfeit hadden.
Voor de rest was het wel n beetje rommelig.
maarja dat kan volgende keer beter.
en voor sommige mensen hierboven.
geef nou maar gewoon je comment zonder te ragen en the flamen daar hebben ze meer aan.
kheb weer een super lan beleefd iedereen die het niet zo heeft beleefd: eigen schuld.
dariuz schreef @ 07-03-2010 21:13:
we kunnen wel ragen op elkaar, maar het gaat heir om de organisatie van the reality, dus laten we ff ontopic blijven onliners. Ga maar op de lan lekker ragen, dan zijn jullie allemaal niet zo grootmondig als hier.
anyways, de meningen zijn duidelijk TR. maak er werk van zouk zeggen
ik dacht dat er ook 1 golden rule was. Admins van welke game dan ook mogen niet meedoen, en dit is wel gebeurd.
Vond het in het algemeen erg vet. Over die MW2 compo; wij en wat andere spelers hadden op zaterdag nog gevraagd om de regels te veranderen, aangezien er heeeeel veel matches niet gespeeld waren (vanwege cod4-clans die cod4 moesten spelen bijv.). De admin zei daarbij dat het daardoor wel lang door zou kunnen gaan (tot half 2 ofzo zei hij). Maarja, np voor voor ons, anders hadden we maar 1 match gespeeld en konden we naar huis, ipv 2e te worden . We zijn vaak langs die compo admin geweest, en hij bleef alles goed regelen.
De prijzen van de MW2 compo vond ik ook wat tegenvallen, maarja het was natuurlijk een try-out .
Volgende keer misschien ook de tijden wat beter indelen.. want niemand kon nu meedoen aan de cod4 én mw2 compo, terwijl veel clans zich wel hadden ingeschreven voor beiden. Maar volgende keer is mw2 wrrs ook een grote compo (dus met meer credits) waardoor dit wrrs niet meer gebeurd. En anders het dus niet zo plannen dat je een cod4 match om 11:30 hebt, de eerste mw2 match om 12:00 en de volgende cod4 match om 12:30!
Ik vond TRX overall wel een geslaagde lan, helaas zijn wij niet zover gekomen in de call of duty 4 compo als dat wij gehoopt hadden maar dat is niet speciaal organisatorisch een punt.
Positief vond ik zeker de servers van Call of Duty 4. Ook het gemak waarmee je zelf een TS3 server kon opzetten was erg fijn. Verder was het makkelijk zoeken waar je tegenstanders zaten hier, met het map systeem. Heb ik wel eens anders gezien. Ook geen gezeik van arrogante teams die graag afgesloten speelden en dus niet bij de rest van de lan in de zaal zaten (zoals BB op the party 7).
Wat ik minder vond was, los van het feit dat er consequent zaken werden omgeroepen tijdens de compo's wat storend en niet te verstaan was, was wel dat de finale van de call of duty 4 compo, naar menig lanner zo te zien, de belangrijkste compo en iig de grootste, de finale ervan NIET is uitgezonden op de grote schermen en niet is gespeeld op het podium. Persoonlijk vind ik fifa best een leuke game css maakt me weinig uit, maar waarom dat laten daar laten spelen over de CoD4 finale? Dat is iets wat ik echt niet snap!
Ook zou het fijn zijn als in het vervolg compo's zo worden gepland dat ze niet door elkaar heen lopen. Zo deden wij van neXion ook mee aan de MW2 compo. Weliswaar gewoon voor de fun, maar dat wil niet zeggen dat wij die matches maar moeten laten schieten omdat ze gelijk vallen met CoD4.
Gelukkig wonnen we ergens 13-0 zodat we optijd aanwezig waren voor die match, alleen failde MW2 toen bij ons en hebben toen maar besloten die compo te laten schieten.
Als laatste zou ik nog willen zeggen dat het fijn zou zijn als een admin van een compo niet alleen wat afweet van de game, maar ook bereikbaar is en niet consequent CS matches speelt als zijn hulp nodig is.
Positief:
- Nog steeds een TF2 compo <3
- Blijkbaar een wat mindere organisatie, niemand wist dat The Pledge niet kwam?
Alle respect voor JapanAir, gezien de omstandigheden heeft die uitstekend werk verricht, maar de regels/configs ed waren gewoon niet up to date.
Gelukkig zijn wij TF2 spelers niet zo'n ragers zoals die CoD'ers schijnbaar zijn ( ) en deden we gewoon moeite om dingen persoonlijk af te spreken (zoals de 3 vorige edities).
Gelukkig zijn wij TF2 spelers niet zo'n ragers zoals die CoD'ers schijnbaar zijn ( ) en deden we gewoon moeite om dingen persoonlijk af te spreken (zoals de 3 vorige edities).
Het isgeen rage, het is gewoon de feedback die wij hebben. Dat wil nog niet zeggen daty het rage is matey!
Zoals ik al tegen je gezegd had op Lan. Ga dan niet tof doen als wij met z'n alle hadden afgesproken dat wij die tijden gingen boycotten.
Maar die discussie hebben we al gevoerd.
Over de COD4 compo
1. Admin was echt rondom belachelijk slecht.
2. Seedings vantevoren aub bekend maken, en heb kennis over de scene?
3. COD4 de grootste game(groter dan CS/CSS)
gecombineerd, het prijzengeld zou er dan ook naar moeten zijn 600 voor 7 teams en ook 600 voor 32 teams?
4. De finale 1.6 en css wordt op et podium gespeeld en de finale van Call of duty 4 niet?(wat een onzin)
E.V.T oplossing voor die tijden
Begin al Groupmatches op Vrijdag, als die tijd echt zo belangerijk is.
Verder ontbrak er ook stream naar buiten-af (waar is H2K.tv die zou streamen, of een eigen opgezette stream.
1. Er was afgesproken dat onze war (druidz vs gL) nog ging doorgaan maar daarna niks meer. Wss slechte communicatie met jouw manager en onze manager. Want we zijn speciaal daarvoor wakker gebleven. Maar genoeg daarover gezeverd. T'is voorbij
Kspreek nu over uitsluitend cod4 compo:
2. Admin sorry hoor maar zoek aub andere job ipv een game te adminnen waar ge geen kloten van kent. En totaal geen interessee intoont. Je zat verdorie zelf te slapen terwijl wij nog matchen zaten te spelen.
3. Prijzen waren netjes maar waarom gelijkwaardige prijzen met een compo waar 12 teams in zitten en een andere compo waar de compo moet uitgebreid worden (met alle respect voor de andere mensen natuurlijk). Denk dat 60% teams cod4 teams waren of zelfs meer.
4. Idd wat streaming betreft vind ik het maar redelijk zwakjes. En live op scherm is ook dom. Geen cod4 (nja ook logisch als je met admin zit die het spel niet eens op zijn pc heeft staan)
5. Seedings? geen seedings gezien tbh
6. Waarom geen match vanaf 2 uur tot 18.30? mochten we lekker met onze vingers zitten draaien.
Toch effe er op wijzen. Twas toffe lan, leuke teams (veel teams) en de servers waren dik inorde.
ik krijg veel vragen van mensen die vinden dat wij op the reality onze mening hadden moeten geven, hierop onze reactie
Ik ben samen met nog een manager van Gamelimited naar de admin toegelopen. Wat we daar aantroffen was echt bizar. We vroegen wat normaals en het enigste wat we terug kregen was een grote bek van die admin met die sjampotglazen. Hij ging ons even vertellen dat hij al 10 jaar admin was en dat hij dood normaal was dat compo's door gingen tot half 3/ 3 uur. Hij vulde ook aan dat de cod4 scene niet moest zeuren en dat alle teams vervangen kunnen worden door andere teams. Daarna kraamde hij nog wat onzin uit en begon stoer te doen en een dreigende taal uit te slaan. Om een verdere confrontatie te vermijden zijn we maar weggegaan.
Ik dacht eerst dat Gamelimited zich als enige team irriteerde aan de admin. Maar de reacties op verschillende forums spreken volgens mij boekdelen.
Ok, even een tip voor als je nou weer problemen hebt met een compo admin: Loop naar het hoofd competities toe (ondergetekende en Japanair). Daar zijn we voor! En doe dat dan niet ergens midden in de nacht over MSN met wat generieke opmerkingen als 'ja COD4 is slecht geregeld', maar kom eens naar één van ons toe en praat er eens face-to-face over. Zelf was ik elke dag van 03.00 - 22.00 beschikbaar en japanair was er meestal wel rond een uur of 11.00 tot 3.00, kortom er was altijd een van ons tweeën aanwezig.
Volgende Reality zal dit waarschijnlijk het zelfde gaan (onze aanwezigheid), dus maak daar gebruik van.
Verdere reacties over alle feedback zal op een later tijdstip gegeven worden zodat we alles kunnen combineren
Ten eerste wil ik NSE feliciteren met hun behaalde overwinning in de CoD4 compo. Ik ben zelf op zondag niet meer aanwezig geweest als manager van Mystique Gaming omdat ik het respectloze van de crew meer dan zat was en ik het verstandiger vond om dan maar niet te verschijnen.
Ik zal hier ff enkele punten aanhalen van wat mijn ervaring was met die pro crew.
- vrijdagavond laat aankomen in Drachten en het gezeik begon al direct. Ik had uitgelegd dat wij als managers ff de spullen binnen zouden brengen en daarna wwer zouden leaven. Krijg ik een bandje met daarop dat ik om die tijd mot vertrekken (lees oprotten) en mijn vrouw, tevens manager, moest zelfs betalen voor 1 uurtje.
- Zaterdag begon al leuk toen ik hoorde hoe de seedings waren opgemaakt. De compo van CoD4 begon naar mate de dag vorderde een lachertje te worden. Een admin die zijn eigen game en rust belangrijker vind dan de spelers. Tot 's nachts doorspelen normaal?? Zoiets belachelijks heb ik nog nooit gehoord.
- Nadat de compo klaar was om 02:30, althans voor ons, naar huis om lekker te gaan slapen. Wat schets mijn verbazing. Als manager is het normaal om te blijven totdat je team is uitgespeeld. Niet voor de crew van TR blijkbaar want zo'n licht vd crew kwam niet verder dan "tja jullie zijn te laat om je bandje in te leveren want dat moet voor 00:00. Ik d8 wtf, zijn ze nu helemaal gek geworden. Mijn reactie was dan ook van hou dat geld lekker. Schijnbaar niet goed genoeg want toen kwam het volgende licht eraan om een discussie te gaan voeren over hoe knap het was om voor euro 39,50 zoiets te organiseren. Knap want op FoM betaalden wij euro 30,00 en bezoekers waren gratis. Bij The Party betalen we ook euro 39,50 maar dan is wel alle limonade, koffie en thee gratis. Hoezo, een bunker voor je hoofd.
- Mijn spelers werden door een vogel onder gepoept. Op de vraag of ze die vogel even wilden weg jagen was het proffesionele antwoord vd crew "ga maar onder een zeil spelen".
Ik wil voor de flamers die ongetwijfeld hier weer op reageren even iets uitleggen. Natuurlijk komen wij met 30 man naar TR X voor de fun maar ons Cyber Snipa team word gesponsord. Aangezien sponsoren van ons prestaties verwachten is het dus logisch dat zo'n team en zijn managers "not amused" zijn met de arrogante opstelling van TR crew. Zo ga je niet met teams om die komen om te presteren. Ze krijgen ook exposure doordat die teams de moeite nemen om ff naar Drachten te komen.
De conclusie van het management van Mystique Gaming is dan ook duidelijk. Zolang TR niet kan voldoen aan proffesionele aansturing van compo's en totaal geen respect toont voor de spelers zal Mystique niet meer in Drachten verschijnen.
Wij zijn op de FoM geweest afgelopen februari. De compo's werden door gamelimited gedaan en ik kan jullie vertellen dat alles super smooth verliep. Alle wedstrijden werden op tijd gespeeld en zoals het hoort was alles op de zaterdag rond 22:00 afgerond. Kijk dat is wat wij bedoelen.
TheDevilOnLine schreef @ 08-03-2010 13:55:
Ok, even een tip voor als je nou weer problemen hebt met een compo admin: Loop naar het hoofd competities toe (ondergetekende en Japanair). Daar zijn we voor! En doe dat dan niet ergens midden in de nacht over MSN met wat generieke opmerkingen als 'ja COD4 is slecht geregeld', maar kom eens naar één van ons toe en praat er eens face-to-face over. Zelf was ik elke dag van 03.00 - 22.00 beschikbaar en japanair was er meestal wel rond een uur of 11.00 tot 3.00, kortom er was altijd een van ons tweeën aanwezig.
Volgende Reality zal dit waarschijnlijk het zelfde gaan (onze aanwezigheid), dus maak daar gebruik van.
Verdere reacties over alle feedback zal op een later tijdstip gegeven worden zodat we alles kunnen combineren
Wij hebben naar u gezocht, arjan heeft zelfs u opgeroepen via de portofoon, maar geen reactie verder kregen.
Wij hebben zelfs met aantal teams besproken op tijdens de compo de tijden te gaan boycotten.
En ik heb duidelijk in mijn post met goede onderbouwing duidelijk gemaakt waarom cod4 een fail compo was. En het is overduidelijk dat veel teams dat ook vinden.
En laatste punt: kom niet achteraf zeuren dat wij bij jouw of japanair hadden moeten zijn.
1. Jullie stonden niet als hoofdadmins
2. Jullie stonden bij gamelux regels niet als admins of hoofdadmins ingedeeld
3. paar keer manager gestuurd om te gaan praten, alleen was er niemand thuis.
uitgepraat.
quote:
Care schreef @ 08-03-2010 13:58:
Wij zijn op de FoM geweest afgelopen februari. De compo's werden door gamelimited gedaan en ik kan jullie vertellen dat alles super smooth verliep. Alle wedstrijden werden op tijd gespeeld en zoals het hoort was alles op de zaterdag rond 22:00 afgerond. Kijk dat is wat wij bedoelen.
Care schreef @ 08-03-2010 13:58:
Ten eerste wil ik NSE feliciteren met hun behaalde overwinning in de CoD4 compo. Ik ben zelf op zondag niet meer aanwezig geweest als manager van Mystique Gaming omdat ik het respectloze van de crew meer dan zat was en ik het verstandiger vond om dan maar niet te verschijnen.
Ik zal hier ff enkele punten aanhalen van wat mijn ervaring was met die pro crew.
- vrijdagavond laat aankomen in Drachten en het gezeik begon al direct. Ik had uitgelegd dat wij als managers ff de spullen binnen zouden brengen en daarna wwer zouden leaven. Krijg ik een bandje met daarop dat ik om die tijd mot vertrekken (lees oprotten) en mijn vrouw, tevens manager, moest zelfs betalen voor 1 uurtje.
- Zaterdag begon al leuk toen ik hoorde hoe de seedings waren opgemaakt. De compo van CoD4 begon naar mate de dag vorderde een lachertje te worden. Een admin die zijn eigen game en rust belangrijker vind dan de spelers. Tot 's nachts doorspelen normaal?? Zoiets belachelijks heb ik nog nooit gehoord.
- Nadat de compo klaar was om 02:30, althans voor ons, naar huis om lekker te gaan slapen. Wat schets mijn verbazing. Als manager is het normaal om te blijven totdat je team is uitgespeeld. Niet voor de crew van TR blijkbaar want zo'n licht vd crew kwam niet verder dan "tja jullie zijn te laat om je bandje in te leveren want dat moet voor 00:00. Ik d8 wtf, zijn ze nu helemaal gek geworden. Mijn reactie was dan ook van hou dat geld lekker. Schijnbaar niet goed genoeg want toen kwam het volgende licht eraan om een discussie te gaan voeren over hoe knap het was om voor euro 39,50 zoiets te organiseren. Knap want op FoM betaalden wij euro 30,00 en bezoekers waren gratis. Bij The Party betalen we ook euro 39,50 maar dan is wel alle limonade, koffie en thee gratis. Hoezo, een bunker voor je hoofd.
- Mijn spelers werden door een vogel onder gepoept. Op de vraag of ze die vogel even wilden weg jagen was het proffesionele antwoord vd crew "ga maar onder een zeil spelen".
Ik wil voor de flamers die ongetwijfeld hier weer op reageren even iets uitleggen. Natuurlijk komen wij met 30 man naar TR X voor de fun maar ons Cyber Snipa team word gesponsord. Aangezien sponsoren van ons prestaties verwachten is het dus logisch dat zo'n team en zijn managers "not amused" zijn met de arrogante opstelling van TR crew. Zo ga je niet met teams om die komen om te presteren. Ze krijgen ook exposure doordat die teams de moeite nemen om ff naar Drachten te komen.
De conclusie van het management van Mystique Gaming is dan ook duidelijk. Zolang TR niet kan voldoen aan proffesionele aansturing van compo's en totaal geen respect toont voor de spelers zal Mystique niet meer in Drachten verschijnen.
Omg ik was helemaal vergeten dat sommigen van Mystique afgelopen vrijdag bij mij thuis op mijn computer waren ingelogd om wat uit te printen. Sry maar dit bovenstaande verhaal is dus niet van Care maar van BlauweBoon, manager/founder van Mystique gaming.
Ik heb me prima vermaakt op de lan zoals mensen dat ook zouden moeten doen. Oke, ik heb niet met allerlei compo's meegedaan. Maar heb wel mijn lol gehad met de games die er gespeeld werden. Ik wordt echter nogal zat van die jankerds die zeuren over 14 uur reizen naar hun thuisbasis (ergens in Frankrijk apparantly) en blijven flamen erover op dit forum. Alsjeblieft, als je zo enorm graag een grote mond wil hebben op een lanparty, heb dan ook het lef naar de persoon zelf te lopen en ze dat in hun gezicht te zeggen. Kinderlijk gezeik iig.
Goede dingen: Ontzettend gezellige sfeer, leuke compo's, goede ondersteuning bij de helpdesk bij problemen.
Negatief: Zeikende kinderen op het forum, de karaoke machine , de kou die door de zaal heen ging in de nacht omdat de deuren open stonden, de koffie (naar mijn mening placebo) die overigens echt te duur was.
Voor de rest geslaagde lan en ik zie jullie volgend jaar weer
- Tocht in de zaal, niet alleen koud maar ook heel slecht voor de spieren, zeker als je de hele dag stil zit
- Moet het echt 5 of 6 uur duren voordat je video afgespeeld wordt? Ik snap dat ie ff gecheckt moet worden maar zo lang duurt dat toch niet?
- Mensen die aldoor zaten te praten en te lachen in de slaapzaal. En een stel dat lag te rotzooien.
- Hackers. Jawel. Ik weet dat het onverstandig is me firewall uit te zetten, maar ik had gehoopt dat men op een lanparty gewoon respect voor elkaars spullen zou hebben. Nou is gelukkig mijn pc alleen maar extern uitgezet (terwijl ik met een game bezig was) maar het had erger kunnen zijn. Als iemand zn auto niet op slot doet geeft dat mij ook niet het recht om hem leeg te jatten toch? Bovendien staat het toch heel duidelijk in de regels dat hacken niet mag!
- Het eten. Patat is best lekker een keer, en het was mooi dat je ontbijt en avondeten kon kopen. Maar misschien zijn belegde broodjes o.i.d. een goed plan?
Positief:
- De organisatie heeft heel erg hun best voor ons gedaan, en de beveiliging was goed.
- Leuk dat er ook kans was op prijzen zonder aan een compo mee te doen.
- Ruime tafels!( alleen die stangen eronder...)
- Veel deelnemers, dus heel veel kunnen downloaden
- Snel en stabiel intern netwerk
- Voldoende andere dingen te doen zodat je niet de hele dag op je kont achter de pc hoeft te zitten
sveN raZz schreef @ 08-03-2010 14:37:
Oom james je moet echt niet blij lopen doen... Jij hebt meerdere teams genaaid met je mooie praatjes.. CU at the party
Haha nu steken ze het op dat omdat ze verloren zijn omdat ze te moe waren
man man tword nog beter
Btw als je iets te zeggen hebt kun je dat best in het gezicht zeggen niet als wij naar buiten lopen naar de auto en jullie samen met sektor buiten stonden en achter de rug bende losers roepen. (als jullie het waren) Aub gelieve in het vervolg volwassen te zijn dank u
anime heten we ja ene vind je het gek om half 4 dat we gaans slapen als er niks bekent is en dan nog dik verliesen ok failers e direct naar huis RAGEQUIT
Nee vind het niet gek dat jullie naar bed gaan maar laat er dan op zijn minst 1 iemand wakker blijfen om iemand te woord te staan.
Maar vind het gewoon zwak van de compo admin hij zegt eerst trs forfeight win dus wij gingen er vanuit volgende ronde tegen sixstars en dan gaan jullie als anime naar de compo admin en zeggen ja we sliepen en dat De COMPO admin zich daardoor laat beinvloeden vind ik een zeer slechte zaak.
sveN raZz schreef @ 08-03-2010 14:37:
Oom james je moet echt niet blij lopen doen... Jij hebt meerdere teams genaaid met je mooie praatjes.. CU at the party
Wij hadden geen zin meer om te spelen. Dus ik vroeg aan jullie willen jullie nog verder. 1 iemand zei dat jullie niet verder wilden. Jullie manager zei gelijk met x aantal andere spelers dat jullie toch door wilde
Daarna hebben wij dus gewacht. Jullie spelen een slechte match die jullie uiteindelijk winnen. Maar verklaren toch dat jullie opeens toch niet wilde spelen, Beetje raar
De admin heeft nog uitgelegd waarom er juist nog wel gespeeld moest worden. Nadat wij jullie hadden verslagen hadden wij nog een match tegen sektor gespeeld.
Ik denk dat je de fout voor de tijden toch echt bij de admin moet neer leggen en niet mij persoonlijk erop aankijken. Ik was immers niet verantwoordelijk.