ik vond deze editie zeer geslaagd
+Punten
De slaapzaal was prima
De servers waren prima
Internet was prima
Compo's waren prima
Catering was prima
- Punten
Die heb ik niet echt maar een heel kleintje was dat op de slaapzaal boven de eerste nacht nogal veel gekletst werd
Al met al The reality crew super bedankt voor weer een zeer geslaagd weekend
Cu in Oktober!
+Punten
- Toffe Crew (Alleen jammer als ik dan met mijn maat Izzoke voor het eerst sinds tijden weer eens Gitar Hero ga spelen in de relax area er na een tijdje een man van de kassa komt om ons op onze donder te geven omdat we volgens hem het geluid harder hadden gezet, man, ik kreeg die playstation nauwelijks aan de praat....En dat geluidsknopje heb ik al helemaal nooit naar gekeken, laat staan aangeraakt...
- Mijn tandpasta is meer dan 24 uur blijven staan bij de wasbakken in de wc ruimte naast de slaapzaal boven. Toppie jongens dat ie bleef staan Ik was hem al kwijt (Het gaat hier om de aquafresh tandpasta trouwens voor iedereen die hem liet staan)
- Snel netwerk
- Leuke compo's, ging goed dit keer.
- Leuk die pc's bij het podium!
- Toffe intro.
- De Snackkar natuurlijk en de karretjes voor je bagage!
- Stoffen bandjes! JEEJ!
Min Punten
- Aanvaaring met crew man terwijl ik Gitar hero speelde..... Zie hierboven, was een lange kerel, oudere man van de kassa...
- Koud zondag ochtend
- Dure broodjes shaorma...
Tot oktober!
Laatst gewijzigd door Telefoon @ 07-03-2010 17:26 This might be your last Phonecall...
+punten
* Vriendelijke Crew (meteen herkend worden bij binnekomst)
* goed netwerk (zoals altijd)
* Koele slaapzaal (beneden) Heerlijk gewoon
* en zoals altijd is de sfeer en gezelligheid top
- Gezellige gasten
- Die sfeer !
- Temepratuur
- INTERNET, FUCK YEAH HET DEED HET.
- Netwerk, sodebliksem
- Die kerel die ons liet slapen bij de computer met ons 5e, TOP!
- De CoD4 Poulafase die niet deugden.
- Paar gasten die ruzie gingen zoeken
- De slaapzaal (kleine) weinig controle.
- Tijdens de competitie (Halve Finale) bingo gaan spelen
-goede sfeer!
-temperatuur best goed onder controle, vooral niet te warm
-voor gewoon internetgebruik prima
-netwerk prima voor zover ik kan beoordelen
-last but not least: vriendelijke crew, veel crew, vindbare en aanspreekbare crew
minpunten
- mw2: voor mij nagenoeg onmogelijk op internet te spelen terwijl ik dat anderen wel zie doen. Die anderen spelen dus geen local meer en dus maar heel af en toe een paar potjes mw2 op lan buiten compo om.
Het was weer zeer gezellig
+puntjes!!!
Eten was goed te eten.
Sfeer was erg gezellig.
Vond het onwijs leuk dat er toch meer meiden waren dan ikzelf verwacht had.
Idee voor volgende keer: Meiden compo's: met oa. COD 4,COD mw2,Medal Of Honnor.
Nog meer suggesties? (voor de meiden die het spelen)
min punten.
Het geluid bij de game area mag wel wat zachter de volgende keer. als je der net achter zit, en je bent aan het game en die tv's staan enorm hard hoor je dus je eigen game niet meer.
mw2: was wel speel baar maar duurde enorm lang voor je eindelijk een game kon starten en volgende keer meer game mogelijk heden niet alleen TDM.
Douches: fijn dat er douches waren maar die mogen ook wel wat warmer en wat beter schoon gehouden worden.
Slaapzaal was erg koud beneden.
het was enorm gezellig en tot de volgende Reality maar!!
Die announcements onder alles door mogen wel wat minder/ingekort/zachter.
Ik schrok me iedere x weer rot als dat deuntje kwam zo hard (en ZO irritant) .. en soms na 1-5 minuten kwam ie gelijk weer met een andere mededeling.
Voor de rest was alles toppie geregeld! leuke en gezellig crew!
Positief:
- Nette ruime game plaatsen en goede voorzieningen
- Goed ontbijt en diner
- Mooi podium met verschillende schermen
- Goede slaapplaatsen
- Leuke en gezellige crew en gamers
Negatief:
- Het was soms koud in de zaal
- Eerst hebben wij voor de koffie bij het onbijt moeten betalen.
- MW2 liep niet na behoren, echter werd dit later gedeeltelijk gefixt.
- WC's waren soms echt ranzig
- Eten (ontbijt) was goed geregeld, om half 10 kon je ook gewoon eten, en was alles ook aanwezig.
- Bij de loterijen ging men lekker snel door wanneer iemand niet kwam opdagen. Tempo was prima!
Con's:
- Lekkend dak (al kan de organisatie van TR hier weinig aan doen, dit is de verantwoordelijkheid van het FCD) jammer dat dit nou net boven het tafeltje van één van mijn teamgenoten gebeurde.
Mister E schreef @ 07-03-2010 19:39:
Normaal is het altijd goed, maar wat ik nu beter vond waren de bandjes.
Die zitten veel beter dan die papieren dingen!!
Ik vond het trouwens wel aardig licht, vergeleken met de vorige edities was het nu wel een stuk lichter dan andere keren, tenminste dat idee had ik.
Voor de rest helemaal geen negatieve dingen, alles was top!
Tot de volgende keer!!!
Als je een tijdje buiten geweest bent om teammates te helpen met inpakken, of in ons geval een lekke auto band verwisselen... Zou je het verbazen hoe donker het in de zaal eigelijk was
En het bandje probeer ik om te houden tot de volgende lan!
Jammer dat het alweer voorbij is jongens. Heb er enorm van genoten.
Pro's:
- Internet was flawless. Quake Live was perfect speelbaar op alle EU servers met een ping van rond de 10-20, zelfs met DC++ aan! Goede netwerkmangement en speed throttling.
- Eetprijzen en kwaliteit waren super.
- Sfeer, mensen, crew, alles was super.
- Stoffen badjes zijn idd echt wel de onkosten waard.
Cons:
- Soms was het regelen van Quake Live matches wat lastig: je moest elkaar echt in real life opzoeken (als dat al te doen was) en er waren nogal wat mensen niet op de hoogte dat IRC standaard werdt gebruikt om info te geven over het verloop van de matches. Ik weet dat AK47 het druk zat heeft, dus volgend jaar misschien een vrijwilliger rekruteren (ik doe het graag) om iedereen in the loop te houden via het componieuws.
- Muziekkeuze (waren het verzoekjes?) was extreem repetitief (een hele CD Cascada? ) en niet op een aangenaam volume. Het ene nummer had weer een kneiterhard bass-track en de andere was een fluisterstille achtergrondambiance.
- Te weinig minpunten aan deze geweldige LAN om te listen in deze thread. Serieus, doe wat minder je best, dan kan men wat meer klagen!
Kom op jongens, laten we het wel gezellig houden he! Die compo tijden hebben wij ook niet bedacht, ik zou graag nog eens tegen jullie willen spelen hoor
Kom op jongens, laten we het wel gezellig houden he! Die compo tijden hebben wij ook niet bedacht, ik zou graag nog eens tegen jullie willen spelen hoor
ik snap dat je er niks aan kan doen maar dan na de match kan je wel normaal een hand geven tog ?
Telefoon schreef @ 07-03-2010 20:00:
Daar ben ik het volledig met je mee eens, jammer dat dit niet gebeurd is, maar ik speelde dan ook niet in dat team he
+
Goede sfeer!
De stands alweer
Gastvreiheid en alle hulp door crew
Ontbijt!
Hotels
Zoon beetje alles behalfe de - punten
-
Koude tocht steeds als die friet vent die grote schuif open trak. heel erg koud
Gasten die blowde op hotel kamers en er niet worden uitgetrapt
Gasten in slaapzaal die schreeuwen worden niet uit de slaapzaal gezet na meerdere waarschuwingen
Bandjes, vorige waren beter
- sfeer was uitstekend. De nodige clans er leuk meegehad! Dank rilex, rG en AT en andere mensen.
- begripvolle admins
- toch wel een prima lopende MW2 compo voor een eerste keer. Alleen de schema en dergelijke kan verbeterd worden. ( om van 12:00 tot 5:30 matches spelen was ik aardig gaar!)
- best goede temp. maar had pietsie warmer gemogen maar mochten niet klagen.
Minpunten:
- beetje beperkte snacks
- dat je niet onder het bureau mocht slapen. Een brandweer regel dus weinig aan te doen maar om nou om 5:30 eindelijk klaar te zijn en een nogal geirriteerde bewaker die je om 6:00 wekt was bij mij de maat vol op dat moment..
- het gods irritanten omroep, loterij en bingo waardoor je ingame bijna niets meer hoorde.
Moet wel zeggen dat ik me echt uitstekend heb vermaakt en dat deze lan veruit de beste was tot nu toe!
Anima TRX: Als we van het begin tegen jullie hadden gespeeld, hadden wij van jullie gewonnen. HD TRX: 0,0 kans? nha ja, nha ja, je hebt altijd wel een kans maar ja uh..
@Sint: Ik zat voor ze, dat was gwn voor de lol hoor xD Moet je om kunnen lachen
Tocht in de slaapzaal was wel errug koud, gelukkig had ik mn slaapzak meegenomen ipv deken.
+ Gezelligheid
++ Relax Area, erg verbeterd
+ Het Netwerk, alles werkte top!
- Compotijden
- Sommige regelneukers/forfeitpro's
- Er waren tijdens de compo's ineens heeel veeel activiteiten!
- Elke x je bandje laten zien, ook om half 3 s'nachts?
- eerste nacht mensen die in de grote slaap zaal gewoon doorblijven lullen als andere mensen willen gaan slapen, blijf dan achter je pc'tje hangen..
leuke lan, weer veel domme films gekeken en veel bad company 2 gespeeld
het enige echte minpunt was (weer) de afsluiting, doe nou gewoon even een leuk slotwoordje en roep even om hoe laat jullie willen beginnen met affbouwen. om kwart over 4 werden om me heen al tafeltjes afgebroken en switches losgekopppeld, ik had echt het idee dat ik op moest hoepelen, terwijl de lan tot 5 uur duurt!
Je hebt nog geluk dat ze wilden spelen, ik had dat sowieso niet gedaan. Compotijden zijn compotijden, dan achteraf niet huilen omdat je toen al in je bedje lag (speelde overigens ook niet mee)
--------------------------------
Alles was weer top! The Reality: bedankt!!
2kleine minpuntjes:
-temperatuur
- 'achtergrond' muziek was soms vrij hard
+punten:
goeie relax area (behoorlijk wat tijd doorgebracht)
podium plaats stuk handiger zo, ook met de beamerschermen
casemod compo (met als extra pluspunt dat ik die won )
leuke fun compo's (meegedaan met sjoelen o.a.)
stoffen bandjes
-punten:
weer vroeg herrie in slaapzaal (ditkeer half 10)
tocht (was steeds best koud in de zaal, vooral vlakbij de ingang)
al met al me prima vermaakt, wederom bedank ik de organisatie voor een geslaagde TR
- Gezellig
- netwerk
- nieuwe bandjes beter als de vorige
- vriendelijke crew
- punten
- koud op vrijdag middag
- het te hard of weer veel te zachte omroep systeem
relax ruimte maakte een hoop kabal waardoor je je game niet kon horen
- muziek die werd gedraaid was knetter hard en stoorde gigantisch.
- compo tijden. ik slaap zelf wel tijdens een lan en denk dat hier ook wel rekening mee moet worden gehouden en niet om 02:00 nog weer een compo moeten spelen.
- WC waren vaak smerig heb vorige editie's veel schoner mee gemaakt
+/- punten
slaapzaal
1 nacht slaapzaal was vrij rustig 2de nacht was het net als vorige jaren weer 2de nacht werd ik wakker van mensen die weer zatten te grappen enz. ik zag zelfs een crew member naar binnen gaan maar die stond maar rustig te kijken :S
casemod compo
erg gaaf dat deze er weer was. maar ik miste hier toch degelijk wat dingen zoals ik van voor gaande jaren gewend ben. zoals alle casemods op het podium dat ook andere lanners ze kunnen zien & foto's maken. en misschien ook leuk om de prijsen bekend te maken ?
Laatst gewijzigd door Ta-b @ 08-03-2010 08:14 Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering
littleBIT schreef @ 07-03-2010 21:02:
het enige echte minpunt was (weer) de afsluiting, doe nou gewoon even een leuk slotwoordje en roep even om hoe laat jullie willen beginnen met affbouwen. om kwart over 4 werden om me heen al tafeltjes afgebroken en switches losgekopppeld, ik had echt het idee dat ik op moest hoepelen, terwijl de lan tot 5 uur duurt!
Nah om diezelfde tijd kwam er ook iemand bij me en m'n lanmaat of we de rommel wel uit wilden zetten...
Dat was nog tijdens de prijsuitreiking, dus we moesten ook gewoon ophoepelen.
+punten dan maar.
+netwerk Gbit lekker hoor.
+zelf je filmpjes op de beamer laten zetten, dat sommige filmpjes harder geluid hebben dan een andere is wel een een beetje jammer maar ligt aan de filmpjes zelf.
+ volle lan
+ op zich ruim slaapgedeelte
+ security die om 3 uur 's nachts om bandje vraagt, zulke dingen horen gewoon moet je niet om zeuren.
Als er iets weg is dan is het ook janken.
minus punten
-Beetje koud op de vrijdag daarna heb ik nergens last meer van gehad.
-fluisterende mensen in de slaapzaal tot hele discussies aan toe.
-mensen in de slaapzaal die heus eens naar die apneu moeten laten kijken, als je zo snurkt dan moeten de buren thuis ook oordoppen in....
-niet al te schone wc's zo nu en dan, ook al is dit ook een punt wat veel bezoekers zich mogen aantrekken...
- papier om handjes te drogen was vaker op dan wel aanwezig.
-erg veel stof, direct thuis de compressor er even weer op gehad maar toch niet normaal wat er uit de pc komt...
- op het einde mogen de lampjes best aan hoor..
Alles is weer thuis en aangesloten, het was zeker een gezellig weekend
Plusjes:
+ De X kamp was cool Soms waren dingen btje onduidelijk, maar de activiteiten waren wel leuk. Helaas wel wat weinig teams.
+ Guitar Hero en karaoke in de console area was ook wel grappig.
+ Laser show van Hobbybob. Zeer nice om soms ff naar te kijken Ook mooi om het DBU logo eens in laser projectie te zien
Minnetjes:
- Sanitair blijft een ramp. WC's vaak goor en stinken, papieren handdoekjes op, gebrek aan douches (oke, dit ligt mss aan de locatie). Dit kan toch beter?
- Prijzen verdeling compo's. Er gaat achterlijk veel geld naar CS, had liever gezien er wat uitkwam bij fun compo's
Mja, eigenlijk heb ik voor de rest weinig te zeuren. Leuke jubileum editie van TR. Kudos voor de crew
Pluspunten:
> Sfeer
> TR X camp
> serverhok
> de stoffe armbandjes
> hobbybob
> podium. In het midden houden voortaan!!
> muziek
> laser show
> internet. (40mb downloaden via steam)
verbeter puntjes
> de beneden slaap zaal was IJS koud. khad t pas warm na met mn vest etc onder t deken geslapen te hebben
> De muziek, het was vaak niet te horen.. liefst net zoals bij de vorige TR de boxen versprijden door de zaal.
> Begein TR was ook erg koud, maar snap dat dit erg moeilijk te regelen is.
Verder was het weer een super TR, tot de volgende keer maar weer!
idd er moet toch een oplossing zijn voor die douches? de booiler was ook vaak leeg, en maar 2 hokjes voor dik 700 man. zaterdag avond kan wel in het hotel maar ook vrij weinig. Mja ik zou hier zo 1,2,3 geen oplossing voor weten. Misschien als het hotel iets meer kan bieden en direct al vanaf vrijdag ofzo?
quote:
Khaos schreef @ 07-03-2010 21:51:
Alles is weer thuis en aangesloten, het was zeker een gezellig weekend
Plusjes:
+ De X kamp was cool Soms waren dingen btje onduidelijk, maar de activiteiten waren wel leuk. Helaas wel wat weinig teams.
+ Guitar Hero en karaoke in de console area was ook wel grappig.
+ Laser show van Hobbybob. Zeer nice om soms ff naar te kijken Ook mooi om het DBU logo eens in laser projectie te zien
Minnetjes:
- Sanitair blijft een ramp. WC's vaak goor en stinken, papieren handdoekjes op, gebrek aan douches (oke, dit ligt mss aan de locatie). Dit kan toch beter?
- Prijzen verdeling compo's. Er gaat achterlijk veel geld naar CS, had liever gezien er wat uitkwam bij fun compo's
Mja, eigenlijk heb ik voor de rest weinig te zeuren. Leuke jubileum editie van TR. Kudos voor de crew
LAN zelf was vrij goed georganiseerd, ik heb me prima vermaakt en netwerk/stroom/plaats was prima voor elkaar. Ook waren de randactiviteiten weer leuk.
Enige nadeel in de zaal was dat het weer erg stoffig was, mijn hele pc is wit van de stof. Temperaturen heb ik niet erg veel last van gehad, alleen dat de slaapzaal iets aan de koude kant was (heb er wel om kunnen slapen).
Verder was het vooral user generated content, dus versmeerde WC's, doekjes op, 100'en doekjes op de grond etc. Slaapzaal viel qua lawaai nog wel mee, anders maar een biertje extra drinken dan slaap je prima
vond het een erg mooie lan wederom. lekker sfeertje, vriendelijke crew die voor je klaar stonden als je een probleem had.
minpunten zijn:
- sommige toiletten waren echt te smerig
- waarom staan jullie het toe dat er nog compo matches rond half 5 's nachts moeten worden gespeeld. dat is echt gekkenwerk (ik doel hier op de MW2 compo).
- muziek stond (vooral in het begin en zaternacht) veels te hard waardoor je je ingame sound nauwelijks kon horen.
Als allereerste wil ik graag zeggen dat het een ZEER geslaagde lan was.
Zonder twijfel is er weer heel erg veel werk ingestoken door de crew en voorzieningen waren in mijn ogen goed.
De crew deed er in mijn ogen tijdens de lan ook HEEL ERG GOED hun best voor.
Dankjewel voor dit mooie avontuur weer!
DE + PUNTEN:
* Mooie nieuwe lay-out met het podium in de midden! Veel toegankelijker!
* Leuk aangekleed
* Goede controle vooraf de lan wie wat naar binnen en buiten brengt.
* Kabels over de vloer waren stukken beter weggewerkt.
* Goede controle bij de serverruimte!
* Activiteiten zat!
* WC's waren naar mijn mening schoner dan eerdere keren en beter aangevuld met papier. Kan natuurlijk altijd nog wat beter Natuurlijk is er wel eens wat vies, maar wat wil je. Er gaan 700 mensen naar de toiletten. Je kan het niet elke 5 minuten schoonmaken.
IDEE? :
Dan maar 2 euro meer betalen
Echter waren er ook een paar minpuntjes. Ik geef ze mee zodat jullie dit wellicht als feedback kunnen gebruiken bij verdere party's.
Wel wil ik er bij zeggen dat ik 4-ever fan blijf van TR! Hahah!
DE - PUNTEN:
* Lekkage! Electro en water gaan nou eenmaal niet samen als het niet in buisjes zit en bij je watercoolingsysteem hoort.
* Temperatuur, zal er gerust mee hebben te maken dat het buiten vroor! Koud.
* CONTROLE AAN HET EINDE VAN DE LAN WAS ER ZO GOED ALS NIET! Ik heb continu in- en uit kunnen lopen zonder mijn bandje ook maar één keer te laten zien. (waarom wel aan het begin en niet aan het eind? Ook niet lanners konden nu zo naar binnen.
* Geluid (met o.a. muziek) stond voor mij iets te hard. Continu tijdens games stoorde het mijn gehoor.
* Licht tijdens opruimen. De lan eindigt formeel gezien om 5 uur echter wordt eigenlijk al verwacht dat je half 5 al druk bezig bent. Tafels zijn om half 6 eigenlijk allemaal al weg. Zeg dan dat het tot half 5 duurt en doe het licht aan tijdens het opruimen.
* Laatste puntje echter door mezelf Luchtbed LEK! hahahha! Maar op de stoel geslapen na 1 nachtJE op beton te hebben gelegen.
EINDOORDEEL: GESLAAGD voor de 10e X!
Laatst gewijzigd door NOSferatuNLD @ 08-03-2010 12:15 The name Nosferatu has been presented as a Romanian word, synonymous with "vampire".
Pluspunten:
-Sfeer, wel leuk dat je gewoon een praatje met een andere gamer kan maken. Het overgrote deel zijn gewoon normale mensen en niet van die verslaafde nerds wat de meeste mensen denken. Tenminste zo denk ik dan
-Netwerk, snel en stabiel, Top
-Slaapzaal, waren er meer slaapzalejn? Voor de mensen die het te rumoerig vonden, koop oordopjes voor de volgende keer. Ik vond de slaapzaal beneden goed op temperatuur.
-Eten in het restaurant was wel goed
minpunten:
-achterste rij bij de snackbar was af en toe net een tochtgat doordat ze de schuifdeur open deden.
-Douches vrij beperkt. Bij de stal zouden 2 douches zijn? Ik heb er maar 1 gevonden waarvan bij de 2e dag alleen maar koud water eruit kwam. Gelukkig kon je nog in een hotelkamer douchen en was het niet heel druk.
-Wc's wel smerig. Sommige mensen vinden het blijkbaar nog steeds moeilijk om niet over de bril, rand etc te urineren:S
-Iedere keer bandje laten zien. Zelfs met het opruimen als ze zien dat je je handen vol dozen/tassen hebt.
Verder een top lan. Dit was mijn eerste TR maar ik denk dat er nog wel meer gaan volgen
Edit:
The Reality stof aangetroffen in me pc. Niet zo'n beetje ook .Dus volgende keer staat hij gewoon op de tafel
Laatst gewijzigd door roYa @ 07-03-2010 23:10 Hallo
+ Indeling. Podium in het midden zeer goed. Het podium viel nu echt op en iedereen kon het zien ipv dat het ergens aan de kant staat.
+ Netwerk
+ Ruime tafelrijen.
+ Goeie controle op de bandje tot +/- half 5
+ Achtergrondmuziek. Eindelijk de stilte doorbroken van de vorige edities. Gewoon zo houden.
+ Gezelligheid.
+ Netwerk kabel die al klaar lag in het BYOS (Thanks Quad)
+ Finale Compo pc om het podium
- Omroepsysteem. Het was elke keer maar weer afwachten of ik op de stoel bleef zitten of dat ik richting het dak ging.
Vooral al er wat gezegd werd had je soms echt oordoppen nodig. Volgende keer even testen en dan de schuifjes afplakken op het mengpaneel. Dan hoeven jullie je er ook niet meer druk om maken
- Stof. Dit zal elke bezoeker wel gemerkt hebben. Deze keer was het weer net zo erg als de eerste keer FCD. Andere editie echt veel minder last van gehad.
- Om 20 over 4 de vraag krijgen als ik wil gaan inpakken. Kijk begrijp op opzich wel jullie willen ook wel een keer naar huis maar als je 5 uur zegt moet je er gewoon rekening mee houden dat je op sommige plekken niet eerder als kwart over 5 half 6 bijkan. Wil je dit als organisatie niet zeg dan gewoon om half 5 stoppen we. Op de vraag kan het licht dan ook aan antwoord krijgen. Nee dat gebeurd pas om 5 uur vanwege de bezoekers die er nog zitten vind ik een beetje raar. Opruimen in het licht is toch handiger als in het donker denk ik zo.
- Na half 5 nauwelijks tot geen controle op de bandjes meer. Toch wel belangrijk.
- Op vrijdag aankomen niet de auto voor het FCD mogen uitladen vanwege de hulpdiensten etc. Maar dan op zondag einde van de dag overal auto voor het FCD geparkeerd zien staan. Moeten de hulpdiensten er dan niet meer snel bij kunnen komen ofzo.
Min puntjes zijn in mijn ogen kleine dingen. Gewoon kleine verbeterpunten die niet opwegen tegen het weekend lol en gezelligheid.
Vond het intranet erg duidelijk, ook je eigen voiceserver opzetten was binnen 1 sec. gedaan.
De WC's mogen wel iets vaker schoongemaakt worden, en ook het papier om je handen mee af te drogen vaker bijvullen! (Of een zo'n elektrische droger plaatsen).