Forum

Reacties

18:53Bear Cat
00:00Addiction
11:14Kopen
15:57More?
13:27Cactus

Picture of the Day

The Reality XII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

Feedback TR algemeen

Forum Index » The Reality Algemeen » Feedback TR algemeen
Feedback TR algemeen Nieuw topic Post reply
Posts 101 - 133   « 
roYa
Geplaatst op maandag 8 maart 2010 om 23:53
 WC eend
quote:
Oxygene schreef @ 08-03-2010 20:23:
Enigste minpunt was die duif die ons bij het opbouwen de tafel vol poepte.

Afgeschoten denk?

De minpunten die ik heb genoteerd over de bandjes waren eigenlijk geen minputen. Het was goed dat er wel degelijk gecontrolleerd werd. Anders zit je idd te zeiken dat het te weinig is. Dan liever wat meer dan ben je ook wat meer zeker dat het veilig is..
De wc's beneden hadden iets schoner gekund. Als ik wist dat er boven ook waren had ik misschien niet geklaagd als die schoon waren

Hallo
{TRS-Elite} TRS-Plankton
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 11:10

Nou ik deze keer het erg naar mijn zin gehad ik heb plus punten en min

+ russige slaap plekken lekker geslapen
+ leuk podium in het midden scheeld als je de loterij heb gewonnen voor het snel ophalen
+ snele internet
+ lekker donker op de lan
+ sportiefe houdening andere clans
+ poker compo (zelf 1 vrouw die mee dee )
+ hulp bij pc problemen van de crew
+ patatzaak

- compo cod 4 admin dacht vorige jaar wat een bril heeft oomjanes maar deze keer was de brill 10 keer groter en hij kom de regels niet eens
-patatzaak ging om 1 uur dicht
- de compos gingen niet inelkaar over moesten COD4 afzegen omdat we nog bezig waren met MW2 en de tegen stander wou niet wachten (noobs)
-wc was toch wel vies
- geen miss reality
- verder cod 4 heb je twee pools die naar elkaar werken richting finale waarom niet een de pro spelers en een andere fun spelens die wel een kleine kans maken richtig een 3 misschien een 2 plek kunnen eindigen
<=[DMPC]=> Dennisbier
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 13:16

negatief :

TOCHTTT de KOUDE wind vooral snachts.. waaide gewoon door die ramen en grote kieren heen, velen van ons hebben bijna de hele lan de jassen aan gehad!

Vele TAFELS hadden splinters aan de zijkanten!! Wat onderhoud is niet verkeerd..

Meer douches is niet verkeerd...

positief :

De sfeer was beter dan vorige editie, eindelijk weer es wat muziek op de achtergrond...

Laatst gewijzigd door Dennisbier @ 09-03-2010 13:25
(=DBU=) TheeDoek
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 16:40

+ X-Kamp
+ Console Area, zag er goed uit
+ Nieuwe bandjes, en goede controle
+ Ghost Busters Theme op drums
+ Lekker uitgaan in Drachten
+ Lager Prius-gehalte dan vorige keer
+ Level 29 gehaald in Nazi zombies
+ Lekkere kebab

- Patatkraam was weer duurder?
- Patatkraam was 1 uur dicht

Heb zelf geen vieze WC's gezien, dus dat valt mee (voor mij), en vond het zelf niet koud eigenlijk

Mijn leukste TR tot nu toe!

EDIT:
+ Laser van Dimi, mooie shows, en DBU logo
+ De karaoke, was vet cool, en Lotte won

Laatst gewijzigd door TheeDoek @ 09-03-2010 21:20
AT| FeVeR
Competities
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 16:54
 codseries.nl | atgaming.nl
Uiteraard heb ik een verslag gemaakt van de Reality X die inmiddels op onze clan website staat: http://www.atgaming.nl
De komende dagen zal ik dit verslag incl. foto's ook op de http://www.callofduty.nl website plaatsen.

AT| F e V e R
Vaminoz
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 18:22

Pluspunt nummer 1:

Ik heb dit keer een keer TR overgeslagen (vorige 2 edities wel geweest), en toch zat ik in de loterij. Goed bezig jonges, gun me toch maar gewoon men prijzen!
[BBA] x-fanity
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 19:33

Vond het weer een zeer geslaagde lan. Hij wordt iedere keer beter, vond de indeling nu ook een stuk logischer opgesteld. De compo's worden steeds uitgebreider en jullie steeds innovatiever. Super weekend gehad!

Toch een paar puntjes ter verbetering:
- Geen Team Fortress 2 Internet Servers te bereiken. Hoorde dat deze poorten waren geblokkeerd voor QuakeLive? Moet toch wel mogelijk zijn om dit samen te gebruiken?!
- Geen bioscoop zaal om ff te chillen. Was al een discussie over op het forum maar daar ben ik het niet mee eens
- Loterij wordt gehouden terwijl er nog een 50+ mensen aan het pokeren zijn. Doe het dan wat eerder/later, of zorg dat de winnaars later hun prijs als nog kunnen ophalen.
- Waarom duurt het zo lang voordat de foto's online komen? Kunnen die niet al tijdens de lan worden geupload?

Bedankt voor een zeer geslaagd weekend.

=[LoL]= Dr. Phail
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 21:09
 I invented skill.
Het was feest! Behalve dat de op vrijdag aangekondigde duif de dag erna flink had gekakt op m'n toetsenbord.

Couscous. The food so nice, they named it twice.
twe. louwrensvv
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 21:20
 woei
quote:
Dr. Phail schreef @ 09-03-2010 21:09:
Het was feest! Behalve dat de op vrijdag aangekondigde duif de dag erna flink had gekakt op m'n toetsenbord.

Je doet eer aan je nickname

Mijnes:
+Weer de TR gezelligheid
+Podium int midden is gewoon goedzo
+Je kon gelijk doorlopen na inchecken!
+Ontbijtbonnen goedkoper, nu nog iets voor tussen de middag.
+Lekka snel netwerk + internet, alhoewel DNS er paar keer moeite mee had, maar dan bent ik wel gewent met Ziggo
+GZR weer met hun videoclips
+Indeling was goed, genoeg ruimte, ook op de tafels
+Intro
+Geen trekkend ventje onder het schijten op zondagmorgen

-KOUD op vrijdag, 13,5 graden, thermometer mee, vraag me niet waarom ik die mee had genomen.
-Muziek dan weer hard en dan weer zacht.
-GZR meuk opeens weg, heb je net een leuke aangeklikt, staat die eindelijk in de Upcoming, krijg je hem niet te zien.
Mss een idee om een aparte beamer of een stream die de hele LAN eris? Soort TMF, maar dan de clips door de LANners gekozen.
-Iemand die Rocky Montains moest uitschijten op de plee.
-Doekjes soms te vaak op, (Dyson Airblade FTW!), ging gewoon naar de meidenplee voor doekjes.
-Lag dit keer iets meer stof dan normaal, zie nu pas eigelijk hoe smerig hij is
-Als je in Geel of Blauw zat en met je hoofd naar snacktent zat, kon je niks zien op de beamers, das wel jammer.

Tot de volgende keer!

Laatst gewijzigd door louwrensvv @ 09-03-2010 21:45

PC Specs PC specs nieuwe pc twe clan |
GcN| warkiller
Geplaatst op dinsdag 9 maart 2010 om 21:21

+ opzich overal tevreden over
+ compo's waren in mijn opzicht goed opgezet
+ podium @ midden vond ik ook wel stoer
+ slaapzaal was goed. voldoende plek.

- wc's waren best vies, moet ik er wel bij zeggen dat dit ook wel deels aan de deelnemers ligt, der waren veel mensen die het gebruikte papier met handen wassen niet per ongeluk naast de prullenbak gooiden.

Verder vond het echt een top lan, sfeer was goed, netwerk was goed .

Crew bedankt tot de volgende ....

Bier het beste medicijn tegen hoofdpijn!!
dEPPICEJ
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 08:38

+ Netwerk
+ Internet snelheid
+ Algemene crew en organisatie
+ Snelle hulp bij problemen
+ Slaapruimtes(maar de 2de nacht was het idd koud
+ DirectConnect HUB
+ De leuke fungames(zoals de X-kamp etc) wat niet allemaal met gamen te maken had.
+ Gezellige sfeer algemeen, en natuurlijk de andere teams die erg sociaal en aardig waren !(Met uitzondering van een paar personen)

- COD4 compo admin + vooraf gaande seedings
- Douches heb ik nergens kunnen zien? Mischien wat meer informatie over hoe deze te bereiken waren.
- Muziek op de achtergrond(hij stond soms te hard wat lastig was met de competities)
- Het gebleer van de bingo en andere spelletjes als er matches gespeeld worden(ik persoonlijk had er niet zo last van)
- Ik miste een broodje kebab
- Betere slaapplekken voor de crew !
- Gemis van streams voor belangerijke compo's
- Geen vertraging op de beamer by sommige games
- Call of duty 4 werdt weer eens zwaar ondergewadeerd(zie teams en dan ook het prijzengeld)
- Afdekken van de schuifdeur/rookruimte(i.v.m tocht)
bananentros
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 09:58

cod4 compo was 1 grote fail, hopelijk andere admins enzo op volgende lan want dit ging nergens over...
Darcy
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 15:13

Mijn tweede TR, vond hem leuker dan de afgelopen keer.
Pluspunten:
-aardige mensen die je helpen bij je luchtbed opblazen
- Stoffen bandjes
- Podium in het midden
- De relax area
- Leuke crew
- sfeer in het algemeen
- 's ochtends broodje gezond, jammer dat die snel op waren.

Minpuntjes:
- ik had het best koud, en helemaal vrijdagnacht was ik half bevroren in de slaapzaal beneden. Misschien een idee om doeken oid op de grond te leggen die de ergste kou tegen houden?
- spiegels in de jongenstoilet. Schijnt dat die er niet waren, waardoor ik (als meisje) niet eens fatsoenlijk mijn tanden kon poetsen omdat er 3 jongens op rij hun lenzen indeden
- Schreeuwende mensen, voelde af en toe alsof ik z-side bij een voetbalmatch zat
- op het einde waren opeens prullenbakken weg, terwijl wij netjes ons afval weg wilden gooien
- mensen die hun afval niet weggooien, liep zondagmiddag rond 5 naar slaapzaal om mijn spullen op te halen, kom ik langs een tafel waaronder een hele bult afval lag. Iedereen hoort zijn rommel op te ruimen, ik vind dat de crew hier best wat van kan zeggen
- Pratende mensen op de slaapzaal. Als je zo nodig nog moet praten, ga dan weer in de zaal zitten.
- Prijs en diversiteit snack kraam (zaterdag pizza laten brengen)

Verder vond ik hem echt mega top =)
SN[1]TCH
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 15:54

quote:
Darcy schreef @ 10-03-2010 15:13:

- Schreeuwende mensen, voelde af en toe alsof ik z-side bij een voetbalmatch zat

Sorry maar tbh vind ik dit wel een beetje ook de sfeer, om nou de heletijd in een stille zaal te zitten? wij zijn daar met een team en als we wat winne gaan we uit ons dak
gL| oomjames
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 15:58

+ Netwerk
+ Internet snelheid
+ Algemene crew en organisatie
+ compo's waren in mijn opzicht goed opgezet (behalve cod4)
+ sfeer in het algemeen

-WC's die stonken
-Ik had het koud
-Alleen maar patat patat en nog wat
-cod4, maar daar heb ik al hele post over gemaakt.
{TRS-Elite} TRS-Plankton
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 15:59

quote:
SN[1]TCH schreef @ 10-03-2010 15:54:
[...]

Sorry maar tbh vind ik dit wel een beetje ook de sfeer, om nou de heletijd in een stille zaal te zitten? wij zijn daar met een team en als we wat winne gaan we uit ons dak

inderdaad zonder is gewoon niet leuk plus de rest was vrij zaai vergeleken met ons wij waren die met die sirene op de pc graag gadaan
(=DBU=) Bunny =D
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 17:55

sirenes zijn zoooo TR VIII en ouder
(=DBU=) Khaos
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 19:00
 Dakje Dakje
quote:
TRS-Plankton schreef @ 10-03-2010 15:59:
[...]

inderdaad zonder is gewoon niet leuk plus de rest was vrij zaai vergeleken met ons wij waren die met die sirene op de pc graag gadaan

Ik heb mn sirene van mn PC deze TR maar gedemonteerd omdat er vorige keren veel mensen over zeurden. Maar als iedereen het zo gezellig vind doe ik um er de volgende keer wel weer op
Zansai
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 20:00

+punt voor die gast die zo heerlijk HOMO! kon roepen.
[g00r] NoepZor
Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 om 21:32
 Alcoholist
quote:
Bunny =D schreef @ 10-03-2010 17:55:
sirenes zijn zoooo TR VIII en ouder

Biertje?
{TRS-Elite} TRS-Plankton
Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 om 09:10

quote:
Khaos schreef @ 10-03-2010 19:00:
[...]

Ik heb mn sirene van mn PC deze TR maar gedemonteerd omdat er vorige keren veel mensen over zeurden. Maar als iedereen het zo gezellig vind doe ik um er de volgende keer wel weer op

Gewoon in de beurt van ons zitten dan wordt onze hoek temiste gezellig ook is het iets van VIII als dat zo is wat zijn jullie dat een zaaie zakken geworden
[GZR] W4rguy
Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 om 12:46
 GameZone Radio DJ
quote:
louwrensvv schreef @ 09-03-2010 21:20:
[...]

Je doet eer aan je nickname

Mijnes:
+Weer de TR gezelligheid
+Podium int midden is gewoon goedzo
+Je kon gelijk doorlopen na inchecken!
+Ontbijtbonnen goedkoper, nu nog iets voor tussen de middag.
+Lekka snel netwerk + internet, alhoewel DNS er paar keer moeite mee had, maar dan bent ik wel gewent met Ziggo
+GZR weer met hun videoclips
+Intro
+Geen trekkend ventje onder het schijten op zondagmorgen

-KOUD op vrijdag, 13,5 graden, thermometer mee, vraag me niet waarom ik die mee had genomen.
-Muziek dan weer hard en dan weer zacht.
-GZR meuk opeens weg, heb je net een leuke aangeklikt, staat die eindelijk in de Upcoming, krijg je hem niet te zien.
Mss een idee om een aparte beamer of een stream die de hele LAN eris? Soort TMF, maar dan de clips door de LANners gekozen.
-Iemand die Rocky Montains moest uitschijten op de plee.
-Doekjes soms te vaak op, (Dyson Airblade FTW!), ging gewoon naar de meidenplee voor doekjes.
-Lag dit keer iets meer stof dan normaal, zie nu pas eigelijk hoe smerig hij is
-Als je in Geel of Blauw zat en met je hoofd naar snacktent zat, kon je niks zien op de beamers, das wel jammer.

Tot de volgende keer!

Hoe graag wij ook zouden willen, de beamers en de videoclips waren niet van ons. Wij zenden muziek uit via www.gamezoneradio.nl en www.gamezoneradio.lan. Daarnaast hebben wij webcamstreams die te volgen zijn op internet en intranet (.lan dus). Op de komende evenementen gaat dit een groei mee maken ! blijf dus opletten op onze volgende evenementen.

Wij vonden de deelnemers op The reality enorm top, de taart-eet competitie was echt lache-gieren-brullen en de spontane bezoekjes waren vet! jullie mogen altijd even langskomen bij onze studio natuurlijk

thanks for everything !!!!1!11!!!!eleven!!!one!!! 1337 h4x0rbbqwtfomg

Beware, i could be investigating you!
gL| FreddieM
Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 om 14:25

Ik was trouwens de goodie bags gewend bij aankomst maar ze bleken er niet te zijn
(=DBU=) TheeDoek
Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 om 18:03

quote:
FreddieM schreef @ 11-03-2010 14:25:
Ik was trouwens de goodie bags gewend bij aankomst maar ze bleken er niet te zijn

Ja die misde ik ook wel
twe. louwrensvv
Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 om 18:24
 woei
quote:
W4rguy schreef @ 11-03-2010 12:46:
[...]

Hoe graag wij ook zouden willen, de beamers en de videoclips waren niet van ons. Wij zenden muziek uit via www.gamezoneradio.nl en www.gamezoneradio.lan. Daarnaast hebben wij webcamstreams die te volgen zijn op internet en intranet (.lan dus). Op de komende evenementen gaat dit een groei mee maken ! blijf dus opletten op onze volgende evenementen.

Wij vonden de deelnemers op The reality enorm top, de taart-eet competitie was echt lache-gieren-brullen en de spontane bezoekjes waren vet! jullie mogen altijd even langskomen bij onze studio natuurlijk

thanks for everything !!!!1!11!!!!eleven!!!one!!! 1337 h4x0rbbqwtfomg

oké, dat dacht ik

PC Specs PC specs nieuwe pc twe clan |
[ALT] Sundown
Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 om 20:33

Het was weer bijna helemaal fantastisch!! Behalve dan die boxen bij het podium die VEEL TE HARD stonden. Je wordt bij het gamen helemaal uit de (oorlog) sfeer gehaald als je keiharde pop muziek op de achtergrond hoort, uiterst irritant.

voor de rest, ga zo door!
gL| oomjames
Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 om 20:40

quote:
FreddieM schreef @ 11-03-2010 14:25:

had je aan al het hardware wat je kreeg van gamelimited niet genoeg dan gierig
AK47
Crew
Geplaatst op vrijdag 12 maart 2010 om 00:00
 TR FTW :)
On topic plz
Darcy
Geplaatst op vrijdag 12 maart 2010 om 08:44

ja die goodiebags heb ik ook wel gemist =) ook een minpuntje (A)
loxo
Geplaatst op vrijdag 12 maart 2010 om 13:08

MIN:
-veel te koud (zowel in de hal als in slaapzaal)
-boxen te hard en vaak k*t muziek
-mw2 compo fail (open poorten en MW2, werkte eindelijk na 10+uur kloten, om vervolgens verplicht om half 5 snachts een match te spelen....)
-vieze wc's
-overpriced patatzaakje al om 1 uur dicht
Plus:
+erg goede sfeer, geen ruziezoekers
+goede support van de crew met PC probs
+loterijen (volgende keer niet tijdens compo's btw)
+erg stille slaapzaal
+ontbijt
+de HOMO roeper
TBB !VooDoo!
Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 om 21:06

Alle pluspunten zijn volgens mij al gezegd geweest. Maar toch één groot minpunt vind ik dan persoonlijk.

- Het zou echt tof zijn moest er volgende reality iets of wat deftig eten worden voorzien. Dat niet overpriced is en op geen bal trekt! Ik weet niet in hoeverre de crew iets te zeggen heeft in het eten .. maar friet een heel weekend was goed toen ik nog als 14 jarig mannetje naar lans ging.
roYa
Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 om 23:43
 WC eend
Ik heb zaterdagavond boontjes met patat en salade gehad. En een gehaktbal die niet te vreten was xD Dat alles in het restaurant... Vrijdagavond weet ik niet maar volgens de website scheen er toen normaal eten te zijn.

Hallo
(=DBU=) TheeDoek
Geplaatst op vrijdag 19 maart 2010 om 11:42

Als je lekker eten wil moet je maar naar Copynite gaan

Posts 101 - 133   « 
Nieuw topic Post reply