Forum

Reacties

18:53Bear Cat
00:00Addiction
11:14Kopen
15:57More?
13:27Cactus

Picture of the Day

The Reality XII photos

Twitter

Nieuwe gebruikers

Ads

Gold sponsors:

Silver sponsors:

Bronze sponsors:

Support:

Bios ruimte the reality

Forum Index » The Reality Algemeen » Bios ruimte the reality
Bios ruimte the reality Nieuw topic Post reply
Posts 1 - 50   » 
[TR] Econosto
Relax Area
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 15:56

Beste deelnemers enzo.

Ik wil via deze post even weten wat jullie gedachte is over de bios ruimte (film) willen jullie die wel houden of maakt het jullie niks uit?

Graag zou ik antwoord willen zien als:
Ja: bios moet er komen.
Nee: bios he ik heb toch me pc.
Misschien: Ik zal hem niet missen maar als ie er is ga ik er misschien wel langs.

M.v.g.
Econosto
Hoofd Relax Area.
[WnGa] Rakkachi
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 15:59

Nee:ik wist niet eens dat er een biosruimte was, hoewel het wel logisch is voor een relax ruimte
Samsonait
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 16:00
 Check those corners!
Nee: Ik wist wel dat hij er was maar film kijken doen we achter de computer
Alleen de banken waren chill
[g00r] NoepZor
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 16:03
 Alcoholist
Mja wist wel dat de bios area er was, maar nog nooit gebruik van gemaakt.

Biertje?
Amn Aro
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 16:19

Voetbalpingpong tafels enzo is leuk
(=DBU=) Bunny =D
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 16:22

Misschien: Ik zal hem niet missen maar als ie er is ga ik er misschien wel langs.

was er vorige keer ook een playlist of een poll voor de films op het intranet? en kan je verzoekjes indienen?
Boss Reakt00r
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 16:40

Neuh, bios is niet echt boeiend ofzow, films kijk ik wel op m'n eigen PC...
(=DBU=) LiquiDAciD
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 16:44

Nee hoeft van mij niet. Naar de bios kan altijd nog.

Driving fast doesn't Kill-You.. Crashing Does!!
Boss WalsJ
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 16:47
 Prince of Drakonix
Naja vond het wel gezellig maar vorige keer was echt een domper dus van mijn hoeft het niet dus..

Nee... Film kijken doe ik wel op mijn eigen pc

{TRS-Elite} Telefoon
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 16:47
 Tring Tring!
Nee, pc is fijner

This might be your last Phonecall...
[LM] Pitt
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 17:22

ik weet zelf niet hoe het de vorige keer geregeld was maar mijn ervaring is dat een bios niet echt aantrekt

je kunt het wel leuker maken door op het intranet een playlist te zetten van wat wanneer draait en dan niet alleen films doen maar ook cabaret.

als je een bios neerzet voor alleen verzoekjes dan zal dit denk ik niet zo hard lopen

volgens de dokter niet gek maar prettig gestoord
AT| FeVeR
Competities
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 17:32
 codseries.nl | atgaming.nl
Ik zeg doen! Het is altijd leuk om even met je clan of andere gamers een filmpje te pakken.

AT| F e V e R
GcN| warkiller
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 18:09

Ik wist wel dat die er was, maar nog nooit gebruik van gemaakt.

Bier het beste medicijn tegen hoofdpijn!!
Always Amstel dennisreij
Geplaatst op zondag 17 januari 2010 om 18:57

wist pas op t laatste moment dat ie er was. als die er is ga ik zeker film kijken

Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[BAR] DJefke
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 12:10

Op TR8 ben ik er wel even gaan zitten, maar ben na een half uurtje weer weg gegaan om 2 redenen: 1) had de film de week ervoor net gezien (kan gebeurenm pech gehad), en 2) de film had geen ondertitels. En dat zoog wel met al het achtergrond-lawaai.
Maar op zich vind ik het een goed idee. Maar ik zou dan wel opteren voor ondertitels.

Voor TR ben ik er niet geweest, maar ik heb opgevangen dat er meer guitar-hero gespeeld is dan er films vertoond werden.

[img]http://i28.tinypic.com/1et9jn.jpg[/img]
(=DBU=) TheeDoek
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 12:27

quote:
DJefke schreef @ 18-01-2010 12:10:
Op TR8 ben ik er wel even gaan zitten, maar ben na een half uurtje weer weg gegaan om 2 redenen: 1) had de film de week ervoor net gezien (kan gebeurenm pech gehad), en 2) de film had geen ondertitels. En dat zoog wel met al het achtergrond-lawaai.
Maar op zich vind ik het een goed idee. Maar ik zou dan wel opteren voor ondertitels.

Voor TR ben ik er niet geweest, maar ik heb opgevangen dat er meer guitar-hero gespeeld is dan er films vertoond werden.

GH is ook leuker op groot scherm
Film kijken doe je achter je pc, GH mag niet meer zonder koptelefoon, maar dat speelt niet.
-={DG} RockMazter
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 13:57
 .:Winning:Is:EVERYTHING:.

WWW.DutchGamingClan.NL
[BAR] DJefke
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 14:47

quote:
GH is ook leuker op groot scherm

Film ook. Er is een reden dat ik gemiddeld 2x per week naar de bioscoop ga.
quote:
Film kijken doe je achter je pc, GH mag niet meer zonder koptelefoon, maar dat speelt niet.

Wat is dat nu weer voor een domme regel? Ik speel zelf geen GH, maar ik heb me nog nooit gestoord aan mensen die GH spelen.

[img]http://i28.tinypic.com/1et9jn.jpg[/img]
AN fiXAAA
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 14:47

Boss Reakt00r
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 16:38

quote:
DJefke schreef @ 18-01-2010 12:10:Voor TR ben ik er niet geweest, maar ik heb opgevangen dat er meer guitar-hero gespeeld is dan er films vertoond werden.

De reden daarvoor is omdat er zo goed als niemand films is gaan kijken en die ruimte er dus voornamelijk voor niets was. Toen we begonnen met Guitar Hero kwamen er veel meer mensen op af.

quote:
DJefke schreef @ 18-01-2010 14:47:
[...]

Wat is dat nu weer voor een domme regel? Ik speel zelf geen GH, maar ik heb me nog nooit gestoord aan mensen die GH spelen.

Anderen blijkbaar wel ;S

Denk zoiezo niet dat er veel mensen zijn die zin hebben om een film van 2-3 uur te gaan bekijken op een LAN-party... De mensen die er de vorige keren WEL gingen zitten waren meestal ook al binnen 10 minuten weer weg lol.
Boss Kyuuri
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 18:53
 Sultan of Swing
Nee; GH > Bioscoop.. PLUS lanpartay is toch om te gamen right? RIGHT?!
[AAPL] Cocoia
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 19:35
 Drachtenaar tegen wil en dank
Ja, vorig jaar was het bijna alleen Guitar Hero crap en ik moest er praktisch naast slapen. Als je het al doet, speel er dan films op af, damnit
(=DBU=) TheeDoek
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 19:50

Ja precies, ik weet niet wie zich er aan stoort, dat GH, maar we hebben mensen gevraagd die om ons heen zaten en die vonden het geen probleem.
het mag niet, dus dan maar die ruimte
Boss Reakt00r
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 20:04

quote:
Cocoia schreef @ 18-01-2010 19:35:
Ja, vorig jaar was het bijna alleen Guitar Hero crap en ik moest er praktisch naast slapen. Als je het al doet, speel er dan films op af, damnit

Dat is jouw fout want je mag eigenlijk niet op je plek gaan slapen, alleen in de slaapzaal ;P
KG * monkie
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 21:02

Ja
Burpiej
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 22:12

Neen

Zie t eigenlijk ook niet veel gebruikt worden om eerlijk te zijn.
Af en toe wel, maar den kdat mensen toch liever kiezen een filmpje te checken achter hun PC..

(=DBU=) Khaos
Geplaatst op maandag 18 januari 2010 om 22:46
 Dakje Dakje
Doe dat beamer scherm maar neerzetten voor GH

En af en toe mss een aflevering Family Guy oid
UDown Impulse
Geplaatst op dinsdag 19 januari 2010 om 00:45

quote:
Reakt00r schreef @ 18-01-2010 20:04:
[...]

Dat is jouw fout want je mag eigenlijk niet op je plek gaan slapen, alleen in de slaapzaal ;P

en toen doen mensen dit
maar mensen die op hun eigen stoel slapen en niet de doorgang blokkeren word volgends mij gewoon gedoogd

add more fuel to your fire!!!
=>NS<= Mark172
Geplaatst op dinsdag 19 januari 2010 om 07:52

zal hem niet missen op de lan
Boss Reakt00r
Geplaatst op donderdag 21 januari 2010 om 18:03

quote:
Impulse schreef @ 19-01-2010 00:45:
[...]

en toen doen mensen dit
maar mensen die op hun eigen stoel slapen en niet de doorgang blokkeren word volgends mij gewoon gedoogd

Mag dan zijn, officieel mag het niet, dus dan moet je ook niet gaan zeuren dat je niet iets niet kan doen dat je uberhaupt niet zou moeten doen ;P
[BBA] x-fanity
Geplaatst op zaterdag 6 februari 2010 om 20:27

Opzich is het wel relaxed. Vind het op een bank met vrienden bij elkaar toch wel gezellig om ff achter je comp weg te zijn en een comedy met elkaar te kijken ofzo. Kun je zelf bepalen welke film je gaat kijken?
|ÅΩ| Reshooted
Geplaatst op maandag 8 februari 2010 om 21:25

Cabaret klinkt inderdaad een stuk beter dan film. Bij film moet je er meestal vanaf het begin bij zijn om te snappen waar het over gaat. Cabaret kun je op elk moment beginnen te kijken, en gewoon lachen.
twe. louwrensvv
Geplaatst op maandag 8 februari 2010 om 21:55
 woei
quote:
Reshooted schreef @ 08-02-2010 21:25:
Cabaret klinkt inderdaad een stuk beter dan film. Bij film moet je er meestal vanaf het begin bij zijn om te snappen waar het over gaat. Cabaret kun je op elk moment beginnen te kijken, en gewoon lachen.

Heb wel veel Chin Chan filmpjes, stond op usenet, elke aflevering in avi

PC Specs PC specs nieuwe pc twe clan |
roYa
Geplaatst op maandag 8 februari 2010 om 22:07
 WC eend
Ik zeg: Misschien. Hangt er net vanaf wat er draait en of het leuk is. Dan zal ik er wel te vinden zijn denk ik zo(H)

Hallo
Darcy
Geplaatst op dinsdag 9 februari 2010 om 15:57

Nah ik ga niet heen. Film kijken doe ik wel op me pc. Of in Pathe. Ik ga naar the Reality om te gamen. Als er heel toevallig iets leuks op is en ik loop langs ga ik misschien wel even kijken, maar zal hem niet missen.
SN[1]TCH
Geplaatst op dinsdag 9 februari 2010 om 16:27

Ja: Ik vond het wel relaxed dat ej daar effe kon zitten en filmpje kan kijken, gewoon ff bij je pc vandaan
FRAGNATIX Fossil
Geplaatst op donderdag 11 februari 2010 om 12:39

Nooit heen geweest. Volgens mij moet het volume dan ook wel hoog staan wil je wat horen in die zaal
[CF] superjosti
Geplaatst op donderdag 11 februari 2010 om 17:25

nee: ik wist niet eens dat'ie er was dus zal hem ook niet missen

Wie dit leest is gek.
Amn Xandathri
Geplaatst op vrijdag 12 februari 2010 om 05:26
 Hammer Diplomacy !
relax area FAIL ! lekker achter me pc relaxen is mijn area !!
Dragora
Geplaatst op zondag 14 februari 2010 om 00:59

Compo livefeed op de beamert!
neXion oli4schriemer
Geplaatst op zondag 14 februari 2010 om 02:27

ik wil zeker wel mijn Bios aan kunnen passen op TR X. Anders kan het nog wel eens hopeloos worden als er wat hardwarematisch kapot mocht gaan. ^^
RANKOZ
Geplaatst op zondag 14 februari 2010 om 12:06

Gewoon Comedy Central boys (of new kids :$:$)
Six Fice
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 om 09:38

quote:
Dragora schreef @ 14-02-2010 00:59:
Compo livefeed op de beamert!

+1 gewoon matches van verschillende games live streamen op groot scherm,zijn vast wel mensen die daar een kijkje gaan nemen gezien de populariteit van online livestreams van gaming.
roYa
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 om 10:04
 WC eend
quote:
oli4schriemer schreef @ 14-02-2010 02:27:
ik wil zeker wel mijn Bios aan kunnen passen op TR X. Anders kan het nog wel eens hopeloos worden als er wat hardwarematisch kapot mocht gaan. ^^

Whahaha zou het? Dit gaat alleen niet over jouw biosruimte maar over die van The Reality met projectiescherm

Hallo
[TR] Econosto
Relax Area
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 om 10:28

Okay ik heb de boel door gelezen en zoals het nu lijkt komt er geen bios ruimte meer. der zal trouwens wel een ruimte zijn waar je even lekker kan zitten en niks doen
Six Fice
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 om 10:32

quote:
Econosto schreef @ 16-02-2010 10:28:
Okay ik heb de boel door gelezen en zoals het nu lijkt komt er geen bios ruimte meer. der zal trouwens wel een ruimte zijn waar je even lekker kan zitten en niks doen

das opzich ook wel handig ja, misschien kan je in die ruimtes wel een tv oid plaatsen zodat mensen evt even tv kunnen gaan kijken ofzo :p
[Star] Jerro
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 om 11:37

misschien, het is wel leuk om ff te relaxen maar ik zie liever airhockey ofzo of extra consoles of eventueel een pokertafel =P

Als je wel een bioscoop maak zou ik wel nieuwe films doen als Avatar e.d.
BBasher. jamma
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 om 11:42
 www.buttonbashers.com
[quote]Jerro schreef @ 16-02-2010 11:37:
misschien, het is wel leuk om ff te relaxen maar ik zie liever airhockey ofzo of extra consoles of eventueel een pokertafel =P

Als je wel een bioscoop maak zou ik wel nieuwe films doen als Avatar e.d.[/quote

Airhockey is inderdaad heel leuk
Ook zou een wat professionelere voetbaltafel een stuk meer plezier geven (mijn mening).

Films zoals avatar e.d. kunnen lijkt me niet vertoond worden, omdat het dan niet legaal is (gekopieërd e.d.?)
BONKERS<3 Lochje
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 om 13:51

en verlichting boven de voetbal/pingpong tafels
Slo IVOOOL
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 om 14:39

quote:
Lochje schreef @ 16-02-2010 13:51:
en verlichting boven de voetbal/pingpong tafels

dit, vorige keer 3 keer zo'n balletje in me gezicht omdat ik hem niet zag

Posts 1 - 50   » 
Nieuw topic Post reply