Ja en wat dan nog? Ik zeg dat je HEUS niet stoer bent als je niet gaat slapen, ik wil sowieso wel fatsoenlijke nachrust hebben van 4 a 5 uurtjes,, anders ben ik die dag dan kan je me opvegen
Ik wou al zeggen
Het is meer dan normaal om even wat slaap te pakken.
Er zijn genoeg mensen die zondag avond/nacht of maandag vroeg weer aan het werk moeten en als je dan met zo'n zombie face op je werk verschijnt lijkt me niet de bedoeling.
hoeveel teams schatten jullie dat er komen? ik denk rond de 40 cod4 teams lol ;D
als je ziet dat er nu al 18 zijn en het duurt nog langer dan een maand maarja 40 teams is 200+ mensen hehe dan is meer dan 1/4e van de lan cod4 playah :p
Doen ze eigenlijk aan seeds (of hoe je dat ook schrijft)
Niet dat je krijgt dat de teams waarvan verwacht wordt dat ze hoog eindigen met zn alle in 1 groep worde geplaatst ?
SeiKos schreef @ 03-02-2010 16:38:
Doen ze eigenlijk aan seeds (of hoe je dat ook schrijft)
Niet dat je krijgt dat de teams waarvan verwacht wordt dat ze hoog eindigen met zn alle in 1 groep worde geplaatst ?
Nou nee, ik speel het voor de fun, maar JAMMA heeft altijd zijn mond open over alles, en daar word ik scheitziek van, als jij alles zo beter kan, Doe het dan! Dus hou dat bijdehande mondje nou eens voor je.. want zo ben je nog minder waard..
1: Ik neem snietsel in de zeik.
2: Snietsel gaat er (helaas) serieus op in.
3: Ik reageer op snietsel z'n serieuze antwoord.
4: Snietsel gaat ragen.
het feit dat je hem in de zeik neemt is al triest. en aan snietsels reactie te zien is het niet je eerste keer. maja das iets wat jullie zelf maar uit moeten praten
Haha, @ Rankoz, Snietsel and Lochje i agree with you guys,, Bewijs jezelf eerst en dan pas grote mond ok? Cu @ lan, en ik zit zonder team dus mensen: Pick me up plz <3
Maakt niet uit wat jullie vinden
Ik ownt iedereen omdat ik een silencer heb op mijn mp5
En als ik je kop spot schreeuw ik dat door in ventrillo en ga zelf in een hoekje zitten wachtend totdat jij langs komt zodat ik je kan knife en dat jij kan rage op een lan
Fuck bullet kills
Knife is voor de ekte ekte pros! en vooral op lans. hoor je ze rage! omfg satisfaction..
Samsonait = preinvite high faggot fail aimbot rokende kutkop met een mazda121! JWZ